eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów będących własnością Nadleśnictwa Legnica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-02

Ogłoszenie nr 510161449-N-2019 z dnia 02-08-2019 r.

Nadleśnictwo Legnica: "Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów będących własnością Nadleśnictwa Legnica"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567441-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Legnica, Krajowy numer identyfikacyjny 93102397700000, ul. ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 876 70 20, e-mail legnica@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 76 876 70 20.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów będących własnością Nadleśnictwa Legnica"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NA.270.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów będących własnością Nadleśnictwa Legnica 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych w okresie 36 miesięcy do pojazdów będących własnością Nadleśnictwa Legnica. Dostawa paliw płynnych realizowana będzie w formie bezgotówkowych tankowań za pomocą karty flotowej, bezpośrednio do zbiorników pojazdów i kanistrów będących własnością Zamawiającego. 3. Założenia: 1) Miejsce tankowania powinno znajdować się w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Legnica w promieniu do 7 km od siedziby Zamawiającego. Szacunkowe ilości i asortyment paliw będących przedmiotem dostawy są następujące: Lp. Rodzaj paliwa Ilość w litrach 1. Benzyna bezołowiowa PB95 * 1 000 2. Olej napędowy * 60 000 *) Podane ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówionych paliw w okresie obowiązywania umowy. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości lub odszkodowania. 2) Oferowane paliwa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: benzyn silnikowych (bezołowiowych) o liczbie oktanowej (RON) 95 i spełniającej wymagania określone w normie PN-EN 228:2013-04 i oleju napędowego spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 590:2013-12 określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 październik 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 z późn. zm.). 3) Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą ze wskazań dystrybutora na danej stacji pomniejszoną o rabat wskazany w ofercie. Rabat jest stały w całym okresie obowiązywania umowy. 4) Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw we wszystkie dni miesiąca na zasadzie transakcji bezgotówkowych. Faktury za transakcje wystawiane będą w dwóch okresach rozliczeniowych: od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Do faktury zostanie dołączone zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: a) Data transakcji, b) Rodzaj i ilość wydanego paliwa, c) Nr rejestracyjny pojazdu,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240544.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ŻAR Arkadiusz Saczewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokołowska 159A,
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295870.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.