eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przebudowa drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 - skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161002-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Powiat Zawierciański : Przebudowa drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 - skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547448-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540107197-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zawierciański , Krajowy numer identyfikacyjny 27625525200000, ul. ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 450 71 00, e-mail sod@zawiercie.powiat.pl, faks 326 721 971.
Adres strony internetowej (url): https://bip.zawiercie.powiat.finn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 - skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.261-0007/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1765 S od km 0+000 - skrzyżowanie ul. 17-go Stycznia z drogą wojewódzką 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej oraz od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej. 2. Zakres robót obejmuje: a) roboty w zakresie przygotowania inwestycji, b) prace rozbiórkowe (frezowanie istniejącej konstrukcji jezdni, istniejących krawężników, chodników, obrzeży, zjazdów), c) karczowanie istniejących zakrzewień, d) prace przygotowawcze, e) przebudowę drogi jednojezdniowej dwupasowej dwukierunkowej klasy L o kategorii ruchu KR2 o szerokości 5,5 m w miejscu budowy chodnika oraz 5,0 m w pozostałym zakresie, f) budowę i przebudowę chodników o szerokości 1,50 m, g) odtworzenie istniejącego pobocza o szerokości 0,75 m, h) remont zjazdów indywidualnych w formie przejazdu przez chodnik, i) roboty wykończeniowe, j) oznakowanie poziome, k) oznakowanie pionowe, oraz pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót. W zakresie Projektu budowlanego "Przebudowa drogi powiatowej nr 1765S od km 0+000 skrzyżowanie ul.17-go Stycznia z drogą wojewódzką nr 794 w Pilicy do km 4+560 w Kocikowej Uwaga 1 - rys. nr D-07: podbudowa tłuczniowa na chodniku wskazana została o gr. 15 cm. Podbudowę tłuczniową na chodniku należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót - poz. 4.2 o gr. 20 cm Uwaga 2 - rys. nr D-07 oraz opis techniczny na str. 9: kostka betonowa na chodnikach wskazana została o gr. 6 cm szara. Należy zastosować kostkę betonową na chodnikach o gr. 8 cm szarą zgodnie z przedmiarem robót - poz. 5.1 Uwaga 3 - rys. nr D-07: pobocza z destruktu asfaltowego wskazane zostały o gr. 10 cm. Należy wykonać pobocza z destruktu asfaltowego o gr. 20 cm zgodnie z przedmiarem robót - poz. 5.7 Uwaga 4 - rys. nr D-07 oraz opis na str. 10: pobocza z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej wskazane zostały o gr. 15 cm. Należy wykonać pobocza z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej o gr. 20 cm zgodnie z przedmiarem robót - poz. 4.2 W zakresie Projektu wykonawczego "Przebudowa drogi powiatowej nr 1765S od km 4+560 do km 5+505 w Kocikowej". Uwaga 1 - rys. nr 5: kostka betonowa na poboczu wskazana została o gr. 6 cm szara. Należy zastosować kostkę betonową o gr. 8 cm szarą na poboczu zgodnie z przedmiarem robót - poz. 2.4.1 Uwaga 2 - rys. nr 5: kliniec - 16 mm o gr. 10 cm i tłuczeń 16-63 mm o gr. 10 cm. Należy wykonać pobocza z destruktu asfaltowego o gr. 20 cm zgodnie z przedmiarem robót - poz. 1.3.6 i 2.4.7 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają: a) dokumentacja projektowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych c) przedmiary robót d) projekt stałej organizacji ruchu e) projekt umowy które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 4. Rozwiązania równoważne: a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w tym w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, patenty, miejsce pochodzenia, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. d) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. e) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 5. Gwarancja i rękojmia: a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zadeklarowany okres gwarancji stanowić będzie pozacenowe kryterium oceny ofert - szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ. b) Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia na okres 5 lat zgodnie z przepisami §1 art. 568 Kodeksu cywilnego. 6. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych tzw. pracownicy fizyczni), polegające na wykonaniu: robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych i ziemnych, robót w zakresie nawierzchni, robót w zakresie kanalizacji ściekowej, nawierzchni chodników i zjazdów, nawierzchni jezdni, robót w zakresie ukształtowania terenów zielonych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 4 ust. 11 - 13 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia, został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 5 oraz zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych - likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych poprzez obniżenie krawężników na zejściach z poszczególnych odcinków chodnika. 9. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień leży po stronie Wykonawcy. 10. Przewiduje się unieważnienie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3011686.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BERGER BAU POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Szczecińska 11
Kod pocztowy: 54-517
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2928432.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2928432.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3887192.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.