eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka › "Modernizacja placu zabaw w m. Szewce, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01

Ogłoszenie nr 510160040-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.

Gmina Sitkówka - Nowiny: "Modernizacja placu zabaw w m. Szewce, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512930-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540035836-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000, ul. ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 475 000, e-mail d.pyk@nowiny.com.pl, faks 413 475 011.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowiny.com.pl (zakładka przetargi)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja placu zabaw w m. Szewce, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INO.272.10.P.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację placu zabaw na terenie dz. nr ewid. 202 w m. Szewce przy ul. Dewońskiej 91, gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie, 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: o Nawierzchnie placu zabaw: - syntetyczna (ok. 239m2): - usunięcie nawierzchni żwirowej, - korytowanie, wykonanie podbudowy: grunt stabilizowany cementem, piasek (5cm), podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego frakcji 31,5/63mm (10cm), warstwa klińca stabilizowanego frakcji 4/31,5 (5cm), podbudowa z miału kamiennego stabilizowanego frakcji 1- 4mm (5cm), - nawierzchnia bezpieczna z dwóch warstw granulatu gumowego EPDM i spodniej warstwy SBR (min. grubość SBR 80mm i EPDM 15mm), przy czym grubość poszczególnych warstw należy każdorazowo dostosować do zaleceń producenta z uwzględnieniem wysokości maksymalnego upadku dla urządzenia wokół którego nawierzchnia ma sie znajdować, - obrzeża nawierzchni betonowe 6x20cm na podsypce piaskowej 3cm i ławie fundamentowej, - trawiasta: - renowacja istniejących trawników rekreacyjnych, o Ogrodzenie: - wykonanie ogrodzenia od strony zachodniej (ok. 10,20m) i częściowo południowej (ok. 5,45m) panelami systemowymi wys. 1,20m (identyczne jak istniejące ogrodzenie siłowni) wraz z montażem furtki szerokości 100cm samozamykaczem, - likwidacja ostrych zakończeń kształtowników oraz uszczelnienie ogrodzenia istniejącego przez przyspawanie kątownika 30x30 cm dołem i górą do metalowych sztachet, uzupełnienie malowania ogrodzenia, o Urządzenia zabawowe: - demontaż istniejących zniszczonych urządzeń drewnianych tj.: zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, piaskownica drewniana, huśtawka wahadłowa, huśtawka wagowa, karuzela, - dostawa i montaż urządzeń zabawowych o parametrach zgodnych z projektem zagospodarowania terenu tj.: piaskownica kwadratowa o boku 2,0m - 1 szt., huśtawka wagowa - 1szt., huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., kiwak "kogut" - 1 szt., karuzela tarczowa z siedziskiem- 1szt., ławka "żółwik" 1szt., stolik okrągły z zadaszeniem - 1szt., oraz dostawa i montaż tablicy informacyjnej dla placu zabaw, o Urządzenia małej architektury: dostawa i montaż urządzeń tj.: kosze na śmieci 2 szt., ławki z oparciem -1 szt., ławki bez oparcia - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 37535200-9, 45112720-8, 45233200-1, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160987.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APIS POLSKA Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. 3-go Maja 85
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182812
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182812
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252150
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.