eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › Remont drogi gminnej "Za Pasieką"odcinek I - w km od 0+500 do km 1+093,50, odcinek II - w km od 1+134,50 do km 1+360,50, odcinek III - w km od 1+499 do km 1+631,70

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 510159482-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Urząd Gminy Biały Dunajec: Remont drogi gminnej "Za Pasieką": odcinek I - w km od 0+500 do km 1+093,50, odcinek II - w km od 1+134,50 do km 1+360,50, odcinek III - w km od 1+499 do km 1+631,70

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556994-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Biały Dunajec, Krajowy numer identyfikacyjny 53225700000000, ul. ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 073 197, e-mail sekretariat@bialydunajec.com.pl, faks 182 073 124.
Adres strony internetowej (url): www.bialydunajec.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej "Za Pasieką": odcinek I - w km od 0+500 do km 1+093,50, odcinek II - w km od 1+134,50 do km 1+360,50, odcinek III - w km od 1+499 do km 1+631,70

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont drogi gminnej "Za Pasieką": na trzech odcinkach: - odcinek I - w km od 0+500 do km 1+093,50, - odcinek II - w km od 1+134,50 do km 1+360,50, - odcinek III - w km od 1+499 do km 1+631,70 4.2. Inwestycja będzie prowadzona w zakresie: 2.1. Remontu nawierzchni jezdni poprzez: - korytowanie, - profilowanie jezdni - na całości odcinka, szerokość podstawowa 3,00 m, - ułożenie geowłukniny separującej, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych 2.2. Odwodnienia: - oczyszczenie rowów wraz z wyprofilowaniem dna, - wykonania przepustów rurowych, 2.3. Utwardzonych opasek szer. 0,5m, 2.4. Odtworzenia istniejących zjazdów z drogi - dopasowanie do remontowanej nawierzchni jezdni, Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególna uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku (destrukt). Materiał niewykorzytany zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 1a, 1b, do SIWZ. Uwaga! Zakres i ilości robót wyceniamy zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Dokumentacja projektowa (plany sytuacyjne oraz przekroje) przedstawiają szerszy zakres robót, który był założony na etapie wykonywania dokumentacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233223-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111100-9, 45232400-6, 45233330-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont drogi gminnej "Za Pasieką": odcinek I - w km od 0+500 do km 1+093,50, odcinek II - w km od 1+134,50 do km 1+360,50, odcinek III - w km od 1+499 do km 1+631,70

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 558369.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "ROL" ANDRZEJ ROL
Email wykonawcy: anna.rol@o2.pl
Adres pocztowy: Sierockie 51,
Kod pocztowy: 34-425
Miejscowość: Biały Dunajec
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 686793.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 686793.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 838645.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.