eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH dla uczestników projektu pn."Kształcimy umiejętności praktyczne"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-31

Ogłoszenie nr 510159210-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5: PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH dla uczestników projektu pn.: "Kształcimy umiejętności praktyczne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kształcimy umiejętności praktyczne" współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559067-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, Krajowy numer identyfikacyjny 18273900000000, ul. ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-86 2186239, e-mail jkocon@poczta.onet.pl, faks 0-86 2186239.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zsmio.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH dla uczestników projektu pn.: "Kształcimy umiejętności praktyczne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSMIO.26.1.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (słownie: dziewięć) części. Część nr 1 - Nowoczesne metody montażu i napraw elektronicznych układów drukowanych (elementy PTH i SMD). W szkoleniu uczestniczyć będzie 14 uczniów i 7 nauczycieli. Minimalna liczba godzin szkolenia dla uczniów to 32 godziny. Minimalna liczba godzin szkolenia dla nauczycieli to 48 godzin. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 2 - SolidWorks podstawy projektowania i modelowania przestrzennego. W szkoleniu uczestniczyć będzie 14 nauczycieli. Cała grupa 14 osobowa odbędzie minimalnie szkolenie 6 dniowe (48 godzin zajęć dydaktycznych) z podstaw SolidWorks. Następnie pierwsza grupa 7 osobowa minimalnie przez 5 dni (40 godzin) zwiększy swoje umiejętności z zakresu wspomagania komputerowego projektowania w elektryczności i elektronice. Druga grupa 7 osobowa minimalnie przez 5 dni (40 godzin) rozszerzy swoje umiejętności z zakresu projektowania konstrukcji. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego na oprogramowaniu i wyposażeniu posiadanym przez szkołę w pracowni komputerowej. Część nr 3 - Autoryzowane szkolenia z systemu operacyjnego Windows Serwer 2016. W szkoleniu uczestniczyć będzie 5 nauczycieli. Osoby te zdobędą umiejętności z zakresu certyfikowanych szkoleń z systemu Windows Serwer 2016 o symbolach: MS-20742; MS-20741; MS-20744. Minimalna liczba dni szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 15 dni (120 godzin dydaktycznych). Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy w odległości do 350 km od Łomży. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 4 - Dobór i badanie oświetlenia. W szkoleniu uczestniczyć będzie 2 nauczycieli. Osoby te zdobędą umiejętności teoretyczno-praktyczne z zakresu pomiarów parametrów oświetlenia elektrycznego w pomieszczeniu i na stanowiskach pracy. Minimalna liczba godzin szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 12 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy w odległości do 350 km od Łomży. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 5 - Uprawnienia SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia do 1kV. W szkoleniu uczestniczyć będzie 24 uczniów. Osoby te przygotowywać się będą do zdobycia uprawnień SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia 1kV. Szkolenie zakończone egzaminem umożliwiającym uzyskanie tych uprawnień - koszt egzaminu ponosi Wykonawca. Minimalna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia to 30 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 6 - Kurs operatorów wózków jezdniowych. W szkoleniu uczestniczyć będzie 30 uczniów. Osoby te przygotowywać się będą do zdobycia uprawnień na operatora wózków jezdniowych. Szkolenie zakończone egzaminem umożliwiającym uzyskanie tych uprawnień - koszt egzaminu ponosi Wykonawca. Ilość godzin szkolenia na jednego uczestnika - minimum: 48 godzin dydaktycznych w tym: 28 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach i na placu Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 7 - Instruktor Cisco CCNA R&S. W szkoleniu uczestniczyć będzie 3 nauczycieli Zamawiającego. Osoby te zdobędą umiejętności z zakresu certyfikowanych szkoleń na instruktora kursu CCNA R&S - Cisco Certified Networking Associate. Minimalna liczba dni szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 6 dni. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 8 - Instruktor Cisco CCNA Security. W szkoleniu uczestniczyć będzie 4 nauczycieli Zamawiającego. Osoby tw zdobędą umiejętności z zakresu certyfikowanych szkoleń na instruktora kursu CCNA R&S - Cisco Certified Networking Associate. Minimalna liczba dni szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 2 dni. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 9 - Obsługa systemu Audatex. W szkoleniu uczestniczyć będzie 2 nauczycieli Zamawiającego. Osoby te zdobędą umiejętności z zakresu obsługi systemu Audatex oraz użytkowania tego systemu. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności służące wspieraniu procesu likwidacji szkód oraz wykorzystaniu tego narzędzia w warsztacie samochodowym. Minimalna liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika to 36 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80533100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Nowoczesne metody montażu i napraw elektronicznych układów drukowanych (elementy PTH i SMD)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111066.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RENEX ELEKTRONICS EDUKATION CENTER Marzena Szczotkowska-Topić
Email wykonawcy: szkolenia@renex.com.pl
Adres pocztowy: al. Kazimierza Wielkiego 6E
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: SolidWorks podstawy projektowania i modelowania przestrzennego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94479.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DPS Software Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@dps-software.pl
Adres pocztowy: ul. Marynarska 15
Kod pocztowy: 02-674
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Autoryzowane szkolenia z systemu operacyjnego Windows Serwer 2016

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dobór i badanie oświetlenia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Uprawnienia SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia do 1kV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Kurs operatorów wózków jezdniowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Instruktor Cisco CCNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Instruktor Cisco CCNA Security

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Obsługa systemu Audatex

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.