eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Modernizacja pomieszczeń oraz budowa szybu windowego wraz z montażem windy na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Czerewkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-31

Ogłoszenie nr 510158916-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach: Modernizacja pomieszczeń oraz budowa szybu windowego wraz z montażem windy na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Czerewkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565455-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach, Krajowy numer identyfikacyjny 13137120000000, ul. Czerewki 1, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7196166, 7196756, e-mail dpsczerewki@o2.pl, faks 85 7196166 w. 33.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dpscz.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń oraz budowa szybu windowego wraz z montażem windy na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Czerewkach.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji pomieszczeń oraz budowie szybu windowego wraz z montażem windy na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku DPS w Czerewkach. Budowa szybu windowego i montaż windy. Zadanie obejmuje rozbudowę budynku DPS w Czerewkach o szyb windowy: 1. Dach (przebudowa) w zakresie szybu windowego. 2. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi - 92,5 m3 3. Podbicie betonem ław i ścian fundamentowych - 14.30 m3 4. Wykonanie ścian żelbetowych i żelbetowych płyt stropowych. 5. Ułożenie chodnika z płyt betonowych - 7m2. 6. Montaż dźwigu hydraulicznego osobowego o udźwigu 1600 kg z zasilaniem i sterowaniem. (Dźwig typu szpitalnego do transportu łóżkowego) Pozycje z przedmiaru robót zaliczone do zakresu prac zadania I (1.2 +2.1+2.2+1.4+2.4) Modernizacja pomieszczeń. Zadanie obejmuje remont pomieszczeń w budynku DPS w Czerewkach: 1. Demontaż okien dachowych - szt. 35. 2. Rozebranie ścianek z cegieł - 76,87 m2 3. Demontaż drzwi wewnętrznych - szt. 102. 4. Rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych - 503,42 m2 5. Rozebranie balustrad schodowych i pochylni - 180 m 6. Wykonanie i dostarczenie balustrad ze stali nierdzewnej - 125 m. 7. Wykonanie i dostarczenie pochwytów ściennych ze stali nierdzewnej - 55 m. 8. Demontaż opraw oświetleniowych - szt. 43 9. Demontaż przewodów kabelkowych - 936,28 m 10. Osadzenie okien w połaci dachowej - szt. 35 11. Montaż moskitier w oknach 12. Montaż wentylatorów łazienkowych 13. Montaż skrzydeł drzwiowych -169,20 m2 14. Układanie kabli instalacji elektrycznej 15. Tynkowanie i malowanie ścian 16. Układanie posadzek z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe z wywinięciem - 979 m2 17. Okładziny schodów z płytek układanych na klej. Pozycje z przedmiaru robót do zakresu prac zadania II (1.1 +1.3+2.3) 3.2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45313000-4, 45400000-1, 45261000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1317495.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz
Email wykonawcy: szerszunowicz@interia.pl
Adres pocztowy: kol. Zabłudów
Kod pocztowy: 16-060
Miejscowość: Zabłudów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1620520.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1620520.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1620520.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.