eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-24

Ogłoszenie nr 510158498-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.

Urząd Miasta Milanówka: Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544301-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540096838-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Milanówka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7583061 w. 109, e-mail przetargi@milanowek.pl, faks 227 248 039.
Adres strony internetowej (url): https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur
Adres profilu nabywcy: https://www.milanowek.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.11.TOM.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na: "Bieżącym utrzymaniu urządzeń odwadniających w Milanówku", która obejmuje: 1) wykonanie czyszczenia: a) wpustów deszczowych, b) studni chłonnych, c) studni osadnikowych, d) rurociągów, e) separatora substancji ropopochodnych. 2) Wykonanie przeglądu separatora substancji ropopochodnych. 3) Bieżące czyszczenie studzienek chłonnych i wpustów ulicznych będzie następowało według potrzeb, ponieważ w dużym stopniu jest to uzależnione od czynników atmosferycznych oraz stopnia zanieczyszczenia nawierzchni dróg. 4)Wykonawca po wykonaniu polecenia zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót w celu dokonania komisyjnego odbioru i spisania protokołu. 5) Wykonawca po wykonaniu czyszczenia studni osadnikowych oraz separatora a także po jego przeglądzie najpóźniej w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu dokumenty zgodnie z obecnymi przepisami ochrony środowiska; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania min. Jednym samochodem WUKO przystosowanym do czyszczenia wpustów deszczowych, osadników piasku, studni chłonnych, studni rewizyjnych separatorów oraz rurociągów o średnicy od Ø160mm do Ø800mm. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania pełną kadrą umożliwiającą terminową realizację przedmiotu Umowy, w tym ciągłą obsługę pojazdu , przez cały czas realizowania przedmiotu umowy. 8) Zamawiający nie będzie uwzględniał nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. 9) Personel Wykonawcy skierowany do realizacji przedmiotu umowy musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwa) firmy Wykonawcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie naliczał kary umowne za każdy dzień niespełnienia powyższego warunku. 10) Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. 11) Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania prognozy pogody jak również stanu dróg gminnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia. 12) Wykonawca przez cały czas realizowania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do dysponowania środkami łączności takimi jak: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, telefon fax. oraz pocztą internetową, dostępnymi całodobowo. 13) Wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany jest posiadać niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do wykonania przedmiotu umowy. 14) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego typu usług, zgodnie z przepisami bhp i ppoż.. 15) Każda ze Stron zobowiązuje się do niezwłocznego pisemnego przekazywania drugiej Stronie informacji, mających wpływ na realizację niniejszej Umowy, aby umożliwić drugiej Stronie podjęcie odpowiednich działań z zachowaniem należytej staranności. 16) Wymagania dotyczące stosunku pracy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca (podwykonawca) zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze (pełen etat/część etatu), zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osobę/-y na cały okres realizacji przedmiotu umowy. Na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca), nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danych/-ej osób/-y oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoba/y ta/te musi/muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca przed zawarciem umowy z Zamawiającym jak również na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osobę/y zatrudnioną/-e na podstawie umów/-y o pracę. - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych/-ej osób/-y na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców; - nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób/-y na podstawie umów/-y o pracę; - Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w pkt. 16 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38950.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOSERVICE Sp. z o.o. Usługi Spółka komandytowa
Email wykonawcy: krystyna.jaroszewicz@ekoservice.pl
Adres pocztowy: ul.Pl. Jana Kilińskiego 2
Kod pocztowy: 35-005
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26411.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26411.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37897.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.