To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-24
Ogłoszenie nr 510158498-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.
Urząd Miasta Milanówka: Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544301-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540096838-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Milanówka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
45,
05-822
Milanówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 7583061 w. 109, e-mail
przetargi@milanowek.pl, faks
227 248 039.
Adres strony internetowej (url): https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur
Adres profilu nabywcy: https://www.milanowek.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.11.TOM.2020.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na: "Bieżącym utrzymaniu urządzeń odwadniających w Milanówku", która obejmuje: 1) wykonanie czyszczenia: a) wpustów deszczowych, b) studni chłonnych, c) studni osadnikowych, d) rurociągów, e) separatora substancji ropopochodnych. 2) Wykonanie przeglądu separatora substancji ropopochodnych. 3) Bieżące czyszczenie studzienek chłonnych i wpustów ulicznych będzie następowało według potrzeb, ponieważ w dużym stopniu jest to uzależnione od czynników atmosferycznych oraz stopnia zanieczyszczenia nawierzchni dróg. 4)Wykonawca po wykonaniu polecenia zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót w celu dokonania komisyjnego odbioru i spisania protokołu. 5) Wykonawca po wykonaniu czyszczenia studni osadnikowych oraz separatora a także po jego przeglądzie najpóźniej w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu dokumenty zgodnie z obecnymi przepisami ochrony środowiska; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania min. Jednym samochodem WUKO przystosowanym do czyszczenia wpustów deszczowych, osadników piasku, studni chłonnych, studni rewizyjnych separatorów oraz rurociągów o średnicy od Ø160mm do Ø800mm. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania pełną kadrą umożliwiającą terminową realizację przedmiotu Umowy, w tym ciągłą obsługę pojazdu , przez cały czas realizowania przedmiotu umowy. 8) Zamawiający nie będzie uwzględniał nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową. 9) Personel Wykonawcy skierowany do realizacji przedmiotu umowy musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwa) firmy Wykonawcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie naliczał kary umowne za każdy dzień niespełnienia powyższego warunku. 10) Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny będzie Wykonawca. 11) Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania prognozy pogody jak również stanu dróg gminnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia. 12) Wykonawca przez cały czas realizowania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do dysponowania środkami łączności takimi jak: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, telefon fax. oraz pocztą internetową, dostępnymi całodobowo. 13) Wykonawca przystępujący do realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany jest posiadać niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do wykonania przedmiotu umowy. 14) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego typu usług, zgodnie z przepisami bhp i ppoż.. 15) Każda ze Stron zobowiązuje się do niezwłocznego pisemnego przekazywania drugiej Stronie informacji, mających wpływ na realizację niniejszej Umowy, aby umożliwić drugiej Stronie podjęcie odpowiednich działań z zachowaniem należytej staranności. 16) Wymagania dotyczące stosunku pracy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca (podwykonawca) zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze (pełen etat/część etatu), zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osobę/-y na cały okres realizacji przedmiotu umowy. Na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca), nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danych/-ej osób/-y oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoba/y ta/te musi/muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca przed zawarciem umowy z Zamawiającym jak również na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osobę/y zatrudnioną/-e na podstawie umów/-y o pracę. - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych/-ej osób/-y na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców; - nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób/-y na podstawie umów/-y o pracę; - Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w pkt. 16 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38950.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOSERVICE Sp. z o.o. Usługi Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26411.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
więcej: przetargi w Milanówku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.