eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) na Lodowisko im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowane przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-30

Ogłoszenie nr 510158367-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy: Zakup i dostawa nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) na Lodowisko im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowane przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565288-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 357 901, e-mail zp@posir.poznan.pl, faks 618 334 651.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) na Lodowisko im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowane przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.241.45.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje zakup i dostawę nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) odpowiedniej dla lodowiska o wymiarach 1800 m2. Maszyna ma być dostarczona na Lodowisko im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowane przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu, w terminie do 10.12.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniknr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również do spełnienia następujących warunków: - udzielenia gwarancji na bezawaryjne działania dostarczonej w ramach zamówienia maszyny ma okres minimum 30 miesięcy, - bezpłatnych przeglądów serwisowych w czasie trwania gwarancji zgodnie z wytycznymi producenta, - w czasie gwarancji czas reakcji i rozpoczęcia usługi serwisowej musi nastąpić w ciągu 24 godzin od pisemnego zgłoszenia (e-mail lub fax), - w przypadku, w którym naprawa maszyny w trakcie trwania gwarancji przekroczy okres dłuższy jak 48 godzin Wykonawca zapewni na swój koszt maszynę zastępczą, pod rygorem kary umownej za opóźnienie w wysokści 1500 złotych za dzień, - Wykonawca przeszkoli do 10 pracowników (teoria i praktyka) w zakresie obsługi maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu oraz podstawowego serwisowania maszyny. Wykonawca razem z urządzeniem dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich norm wymaganych dla urządzenia objętego przedmiotem zamówienia (deklaracje zgodności, certyfikaty, badania itp.) oraz pełną dokumentację techniczną (instrukcję obsługi dostarczanego sprzętu w języku polskim, karty gwarancyjne,itp.) a także wszelkie inne dokumenty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z urządzenia, zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego technicznym przeznaczeniem. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 569105.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GAMAK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 9
Kod pocztowy: 44-337
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 694642.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 613770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 694642.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.