eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE URZĄDZEŃ RUCHU DROGOWEGO TZW. AKTYWNYCH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W NASTĘPUJĄCYCH LOKALIZACJACH1.UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ (SKRZYŻOWANIE Z UL. LEONARDA - STRONA POŁUDNIOWA), 2.UL. DMOWSKIEGO (PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2), 3.UL. ŁÓDZKA (SKRZYŻOWANIE Z UL. GĘSIĄ - STRONA PÓŁNOCNA).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-24

Ogłoszenie nr 510158328-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta: WYKONANIE URZĄDZEŃ RUCHU DROGOWEGO TZW. AKTYWNYCH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W NASTĘPUJĄCYCH LOKALIZACJACH: 1.UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ (SKRZYŻOWANIE Z UL. LEONARDA - STRONA POŁUDNIOWA), 2.UL. DMOWSKIEGO (PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2), 3.UL. ŁÓDZKA (SKRZYŻOWANIE Z UL. GĘSIĄ - STRONA PÓŁNOCNA).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566025-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48447339253, e-mail zp@zdium-piotrkow.pl, faks +48447339252.
Adres strony internetowej (url): www.zdium-piotrkow.4bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE URZĄDZEŃ RUCHU DROGOWEGO TZW. AKTYWNYCH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W NASTĘPUJĄCYCH LOKALIZACJACH: 1.UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ (SKRZYŻOWANIE Z UL. LEONARDA - STRONA POŁUDNIOWA), 2.UL. DMOWSKIEGO (PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 2), 3.UL. ŁÓDZKA (SKRZYŻOWANIE Z UL. GĘSIĄ - STRONA PÓŁNOCNA).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.3310/14/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej: ? projekty stałej organizacji ruchu dla każdej z lokalizacji, ? projekty organizacji ruchu na czas robót dla każdej z lokalizacji, ? opracowanie dokumentacji technicznych polegających na wykonaniu projektów wykonawczych elektrycznych podłączenia do sieci zasilania Aktywnych Przejść dla Pieszych dla każdej z lokalizacji. 1) Warunki realizacji dokumentacji technicznej: ? Oferowana cena za prace projektowe powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nimi związanych łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje z tytułu uzgodnień prac projektowych oraz opłat związanych z zakupem wypi¬sów i wyrysów z ewidencji gruntów. ? Projekt powinien uwzględniać wymagania określone w założeniach programowych, warun¬kach technicznych wydanych w opiniach i uzgodnie¬niach, ? Oferent zobowiązany jest do sygnalizowania problemów wynikających z realizacji zamówienia na każdym jego etapie oraz czynnie uczestniczyć w spotkaniach z nimi związanych i rozwiązywa¬niu trudności, ? Oferent zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 2) Prace przygotowawcze: ? Inwentaryzacja stanu istniejącego, ? Pozyskanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów. 3) Prace projektowe. Kompletna dokumentacja powinna zawierać: * projekty stałej organizacji ruchu dla każdej z lokalizacji, * projekty czasowej organizacji ruchu dla każdej z lokalizacji, * projekty elektryczne wykonawcze dla każdej z lokalizacji, * przedmiary robót dla każdej z lokalizacji, * niezbędne uzgodnienia i opinie przewidziane przepisami prawa. Łącznie z dokumentacją techniczną Wykonawca przekaże Zamawiającemu klauzulę o kompletności dokumentacji. 4) Przedłożenie opracowanej dokumentacji technicznej do zatwierdzenia Zamawiającemu. Dokumentację należy sporządzić zarówno w formie papierowej (3 egz.) jak i elektronicznej (format rysunków: *.dwg dla AutoCAD wersji nie wyższej niż 2004, format części tekstowej: *.pdf, *.doc). 5) Nadzór autorski. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do: ? uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, ? uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej, ? Realizacja w terenie Aktywnych Przejść dla Pieszych. 2. Realizacja Aktywnych Przejść dla Pieszych we wskazanych lokalizacjach. Aktywne Przejście dla pieszych obejmuje wykonanie następujących elementów poprawiających bezpieczeństwo pieszych: 1) Wbudowanie inteligentnego systemu identyfikacji pieszych, który ostrzega kierowcę o zbliżaniu się pieszego do przejścia. 2) Synchronizację oznakowania pionowego (lampa LED nad znakiem D-6) oraz poziomego (aktywne punktowe elementy odblaskowe z 6-cioma światłami LED). W ramach zamówienia Wykonawca ma za zadanie: a) Zamontować lampy ostrzegawcze nad znakami D-6, b) Zamontować punktowe elementy odblaskowe LED, c) zamontować czujniki ruchu na podczerwień identyfikujące pieszego, d) wykonać montaż szafy sterującej, e) wykonać ułożenie kabli zasilających szafę sterującą. 3. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Projekt umowy, 2) Formularz oferty, 3) Opis przedmiotu zamówienia, 4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. 4. W ramach robót, o których mowa w ust. 3 Wykonawca zobowiązuje się do: - usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy, odpady te stanowią własność Wykonawcy i koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę, - wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektami organizacji ruchu na czas wykonywania robót, - wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, - zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. 5. Wszystkie roboty objęte przedmiotem umowy zostaną wykonane z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę. 6. Materiały, użyte do realizacji zamówienia, odpowiadać będą co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U 2020 poz. 215) oraz wymaganiom określonym w: Szczegółowej Specyfikacji Technicznej opracowanej dla wykonania aktywnego przejścia dla pieszych, która stanowi Załącznik Nr 3 do umowy. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA - ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, operatorów urządzeń drogowych, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności: ? posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności; ? posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi; ? zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy. 4. Wymagania podane w pkt. 1 nie dotyczą osób: ? prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie - kierownik prac, projektant branży elektrycznej; ? będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45316213-1, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 207317.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE EUROASFALT SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@euroasfalt.pl
Adres pocztowy: UL. SMĘTKA 15/11
Kod pocztowy: 10-077
Miejscowość: OLSZTYN
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238096.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238096.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238096.08
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.