To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-30
Ogłoszenie nr 510158202-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.
Gmina Miasta Rypin: Dostawa elementów pracowni robotyki i programowania oraz tabletów w ramach projektu Szkoła jutra
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Szkoła jutra jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558925-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Rypin, Krajowy numer identyfikacyjny 91086671000000,
ul. ul. Warszawska
40,
87-500
Rypin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 280 96 19, e-mail
joanna.lewandowska@rypin.eu, faks
54 280 96 54.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rypin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów pracowni robotyki i programowania oraz tabletów w ramach projektu Szkoła jutra
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego elementów pracowni robotyki i programowania oraz tabletów w ramach projektu Szkoła jutra. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wykaz i opis wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Pracownia robotyki zoptymalizowana z myślą o stosowaniu w szkole zawierająca wszystko, czego potrzeba, by uczyć podstaw programowania i robotyki. Uczniowie mają możliwość budowania, programowania i testowania rozwiązań opartych na technologii i robotyce. Uczniowie są zachęcani do kreatywnego rozwiązywania problemów metodą burzy mózgów, poprzez proces selekcji, budowania, testowania i ewaluacji. 4) Przedmiot zamówienia przeznaczony do pracy w szkole. 5) Zamawiający wymaga, aby dostarczane urządzenia były fabrycznie nowe. 6) Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego oraz posiadać znak bezpieczeństwa "CE". 7) Urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika i instrukcjami obsługi w języku polskim oraz nośnikami zawierającymi oprogramowanie zainstalowane w urządzeniu (jeśli dotyczy). 8) Każde urządzenie musi być oznakowane przez producenta w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację, tj. posiadać nazwę producenta, modelu oraz serię i numer seryjny. 9) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń (jeżeli dotyczy) należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu. c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 10) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 11) Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy niezbędne dane do wystawienia licencji na oprogramowanie i realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 31700000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152021.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Artur Dyrda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PART-AD Artur Dyrda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
176989.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Ceny w sekcji IV.6) w pozycji Oferta z najniższą ceną i Oferta z najwyższą ceną podane są w wartościach uwzględniających obowiązek podatkowy u Zamawiającego. Ceny te służyły do porównania ofert. W pozycji Cena wybranej oferty/wartość umowy podana jest wartość nieuwzględniająca obowiązku podatkowego u Zamawiającego. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Budowa oświetlenia parkingu przy ul. Nowej
- Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rypinie - II etap
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Borzymin oraz modernizacją dwóch zbiorczych tłoczni ścieków w miejscowości Starorypin Prywatny
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- ZP/20/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych III
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.