eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Dostawa sceny mobilnej zbudowanej na przyczepie jezdnej przystosowanej do holowania przez pojazd mechaniczny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-30

Ogłoszenie nr 510158147-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.

Gminny Ośrodek Kultury w Łużnej: Dostawa sceny mobilnej zbudowanej na przyczepie jezdnej przystosowanej do holowania przez pojazd mechaniczny.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561570-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540126401-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Kultury w Łużnej, Krajowy numer identyfikacyjny 96818000000000, ul. Łużna 597, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 543 026, e-mail gok@luzna.iap.pl, faks 183 543 026.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sceny mobilnej zbudowanej na przyczepie jezdnej przystosowanej do holowania przez pojazd mechaniczny.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

01/ZP/GOK/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny mobilnej zbudowanej na przyczepie jezdnej przystosowanej do holowania przez pojazd mechaniczny. 2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. 3. Wymagania Zamawiającego: 1/ Długość sceny wraz z zadaszeniem 8m. 2/ Szerokość sceny min. 6m. 3/ Wysokość sceny min. 4,5m . 4/ Podesty regulowane, wysokość podestu od 1 m. w górę. 5/ Skrzydła dźwiękowe - słupy aluminiowe z kratownicy typu "Quadrosystem" wraz z podestami scenicznymi pod nagłośnienie, 6/ Rama przyczepy winna być zbudowana z profili stalowych, a całość ustawiona i wyprofilowana za pomocą podpór i zabezpieczona antykorozyjnie. Sposób poziomowania podłogi: manualny system hydrauliczny. 7/ Podest sceniczny winien składać się z części aluminiowych, z których jedna jest na stałe mocowana do ramy a dwie są ruchome. 8/ Podłoga winna być wykonana z płyty anty-poślizgowej, wodoodpornej, atestowanej; 9/ Dach profilowany - łukowy, pokryty plandeką napinaną za pomocą płatwi z hakami podnoszony na żądaną wysokość na dwa sposoby: - za pomocą siłowników elektro - hydraulicznych wraz ze źródłem zasilania - manualnie ( w razie awarii siłowników) 10/ Ramiona boczne wysuwane ze środka dachu za pomocą uchwytu, zabezpieczone linami przed nadmiernym wysunięciem. 11/ Ścianki boczne i ściana tylna pokrywające 100 % boków sceny, banery na skrzydła dźwiękowe wykonana z siatki przepuszczającej powietrze o przepuszczalności powietrza 40% 12/Siatka katarowa na front estrady (dół sceny) z nadrukiem: 1. Herb Gminy Łużna oraz napis "Gmina Łużna" 2.Logotyp Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz slogan o treści: " Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. 13/ Schody z poręczami do wejścia na scenę - szt. 2; 14/ Barierki zabezpieczające boki i tył podestu; 15/ Przyczepa winna być wyposażona w hamulec najazdowy; 16/ Gwarancja minimum 36 miesięcy; 17/ Posiadanie świadectwa homologacji; 18/ Przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, musi być zgodny z Polskimi Normami oraz spełniać wszelkie wymagania przepisów bhp i p.poż.; 19/ Przyczepa ze sceną mobilną winna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu; 20/ Skrzynka narzędziowa wraz z zestawem narzędzi, kluczy do kół, koła zapasowego, gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego; 21/ Bezpłatne szkolenie dla 3 pracowników Zamawiającego; 22/ Instrukcja obsługi w języku polskim; 23/ Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny; 24/ Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44210000-5


Dodatkowe kody CPV: 34200000-9, 34223000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALSPAW Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Batorego 39
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120171.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120171.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120171.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.