eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont budynków nr 19 i 21 na terenie kompleksu wojskowego WESTERPLATTE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-29

Ogłoszenie nr 510157124-N-2019 z dnia 29-07-2019 r.

17 Terenowy Oddział Lotniskowy : Remont budynków nr 19 i 21 na terenie kompleksu wojskowego WESTERPLATTE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570073919-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Ogłoszenia o zamówieniu było opublikowane pod numerami: 1. 570073919-N-2019 dnia 15.04.2019 roku 2. 570086993-N-2019 dnia 06.05.2019 roku z uwagi na art. 131j ust. 2 pkt 1


I. 1) NAZWA I ADRES:

17 Terenowy Oddział Lotniskowy , Krajowy numer identyfikacyjny 190131950, ul. M. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 21 34 03, e-mail 17tol.sekretariat@ron.mil.pl, faks 261 21 34 04.
Adres strony internetowej (url): www.17tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.17tol.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna podległa MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynków nr 19 i 21 na terenie kompleksu wojskowego WESTERPLATTE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018. 1986 j. t. z późn. zm.) w trybie przetargu ograniczonego zgodnie z art. 131h realizacja w ramach zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania w ramach zadania pn. "Remont budynków nr 19 i 21 na terenie kompleksu wojskowego WESTERPLATTE" opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (zwanej dalej DP) wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych i pozwoleń oraz pełnienia nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa powyżej z należytą starannością wymaganą od profesjonalisty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa określonymi w ust. 13 poniżej, wiedzą, doświadczeniem zawodowym, przepisami techniczno-budowlanymi, polskimi normami technicznymi oraz przy uwzględnieniu aktualnych zasad sztuki projektowej i budowlanej. 3. Zakres przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej obejmuje w szczególności : a) pozyskanie i zaktualizowanie mapy do celów projektowych (klauzula map "ZASTRZEŻONE"), b) wykonanie pomiarów geodezyjnych w formie planu sytuacyjno-wysokościowego oraz wszystkich innych pomiarów potrzebnych do należytego opracowania dokumentacji projektowej, c) wykonanie inwentaryzacji remontowanych budynków i przyłączy do budynków wraz z opisem stanu technicznego oraz wszystkich innych inwentaryzacji potrzebnych do należytego opracowania dokumentacji projektowej, d) wykonanie ekspertyzy technicznej oraz mykologicznej elementów konstrukcyjnych budynku oraz inwentaryzacji detali architektonicznych na potrzeby odtworzenia elementów zabytkowych, e) sporządzenie koreferatu w zakresie weryfikacji projektów branżowych w tym w szczególności wzajemnych rozwiązań technicznych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, f) złożenie wniosku do właściwego Konserwatora Zabytków o wydanie zaleceń konserwatorskich, g) uzgodnienie projektu budowlanego w formie decyzji wydanej przez właściwego Konserwatora Zabytków pod względem sposobu i zakresu robót wskazanych do realizacji oraz uzyskanie jego pozwolenia na podjęcie robót budowlanych, h) uzyskanie potwierdzenia zgodności zamierzenia z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, i) wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego z podziałem na wszystkie branże uzgodnionego z właściwym Konserwatorem Zabytków oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i stopniu pozwalającym Wykonawcy na uzyskanie pozwolenia na budowę - w formie wydruku 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD 2 egz. (PDF oraz wersje edytowalne rysunków w formacie *dwg; opisy w *doc.), j) wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego z podziałem na wszystkie branże uzgodnionego w zakresie i stopniu pozwalającym Wykonawcy na realizację robót budowlanych - w formie wydruku 5 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD 2 egz. (PDF oraz wersje edytowalne rysunków w formacie *dwg; opisy w *doc.), k) wykonanie wielobranżowych przedmiarów robót 3 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. w osobnych plikach w wersji elektronicznej na CD (pliki w formie PDF oraz wersje edytowalne *ath, lub*xls), l) wykonanie wielobranżowych kosztorysów Inwestorskich szczegółowych w formie wydruku oraz w 2 egz. oraz w 1 egz. w osobnych plikach w wersji elektronicznej na CD (pliki w formie PDF oraz wersje edytowalne *ath,*xls), m) wykonanie Zestawienia Kosztów Zadania (ZKZ) wraz z analizą porównawczą wskaźników kosztów jednostkowych 3 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. w formie elektronicznej na CD (plik w formie PDF oraz wersji edytowalnej*doc.) (wg załączonego wzoru) z podziałem na środki trwałe w uzgodnieniu z Zarządcą i Administratorem, n) sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - w formie wydruku 3 egz. oraz w wersji elektronicznej na CD 1 egz. (plik w formie PDF oraz wersji edytowalnej *doc.), o) opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia 3 egz. w formie wydruku oraz 1 egz. w formie elektronicznej na CD (plik w formie PDF oraz wersji edytowalnej*doc.), p) specyfikacja materiałów przewidzianych do wykonania remontu w zakresie pokrycia i więźby dachowej, elewacji oraz istniejących wejść do budynków (ilość drzwi i sposób wejścia) z akceptacją właściwego Konserwatora Zabytków w formie wydruku 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na CD (plik w formie edytowalnej *dwg,*dxf,* doc), q) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, r) pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych, s) udzielania odpowiedzi na pytania w terminie do 5 dni od ich otrzymania dotyczących DP na etapie postępowania o wyłonienie wykonawcy robót budowlanych i udział w wizji lokalnej, jeżeli Zamawiający uzna za zasadne jej przeprowadzenie, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytuł pod rygorem naliczenia kary umownej określonej w § 11 ust. 1 pkt n, t) sporządzenie koreferatu przez biuro projektów w zakresie weryfikacji projektów branżowych w tym w szczególności wzajemnych rozwiązań technicznych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, u) uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień organów cywilnych i wojskowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa (zakres opiniowania stosownie do kompetencji organu), a w szczególności: o Zarządcy - Rejonowy Zarząd Infrastruktury w GDYNI (RZI w GDYNI) w tym uzgodnienie ZUDP, o Użytkownika - Jednostki Wojskowej 2305 WESTERPLATTE, o Zamawiającego - 17. Terenowy Oddział Lotniskowy w GDAŃSKU (17.TOL), o Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w GDYNI, o Właściwego Konserwatora Zabytków w GDAŃSKU, Uzyskanie opinii powinno zostać rozpoczęte najpóźniej na 40 dni przed upływem terminu przekazania kompletnej dokumentacji do Zamawiającego. 4. Poprawianie błędów projektowych, likwidacja kolizji między branżami lub uzupełnianie rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji autorskiej - pozostaje bez prawa do odrębnego wynagrodzenia. 5. Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z § 3 niniejszej umowy na etapie realizacji robót budowlanych. Szacunkowo przewiduje się 3 nadzory miejscowe i 3 nadzory zamiejscowe. Nadzór autorski pełniony będzie do końca realizacji robót przez WRB tj. do przekazania obiektu do użytkowania. 6. Dodatkowe wymagania w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej: a) uzgodnić zakres robót wynikający z opracowania projektowego z właściwym Konserwatorem Zabytków w GDAŃSKU (zgodnie z ustalonymi kompetencjami), b) przyjąć rozwiązania techniczne uwzględniające zabytkowy charakter budynków oraz wytyczne i wskazania właściwego Konserwatora Zabytków dla prac remontowo naprawczych obejmujących roboty pokrywcze, remont elewacji i wizualizacje budynku, c) określić zakres niezbędnych prac budowalnych dla obu budynków mających na celu likwidację występujących uszkodzeń i nieprawidłowości w strukturach budynków w celu poprawienia stanu technicznego obiektów, d) zaprojektować wykonanie kompleksowego remontu całości budynków 19 i 21 zapewniającego bezpieczne użytkowanie w szczególności w zakresie remontu dachu, konstrukcji, instalacji, elewacji, wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wydzieleniem pomieszczeń m. in. magazynowych (dla indywidualnego wyposażenia 6 żołnierzy), biurowych, socjalnych, sanitariatach. 7. sporządzona kompletna dokumentacja projektowa powinna być trwale oprawiona oraz posiadać ponumerowane strony i spis treści - zgodnie z "Wymaganiami dotyczącymi formy i sposobu wykonania opracowań dla 17. TOL" (wytyczne zamieszczone jako załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dalej zwane ,,SIWZ") i złożona w siedzibie Zamawiającego. 8. Kompletna DP powinna zawierać wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, opinie i uzgodnienia, potwierdzenie złożenia projektu budowlanego wraz z załącznikami w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w GDAŃSKU oraz uzyskane pozwolenie na budowę najpóźniej na dzień przekazania dokumentacji do siedziby 17.TOL. 9. Dokumentację należy opracować w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy również z uwzględnieniem zmian zachodzących w trakcie realizacji umowy (dokumentacja ma być zgodna z przepisami obowiązującymi w dniu jej odbioru). 10. Dla potrzeb przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót Budowlanych elektroniczna wersja DP nie powinna zawierać numeru kompleksu wojskowego. 11. DP musi zawierać oświadczenia wszystkich projektantów/autorów/współautorów biorących udział w procesie projektowym o sporządzeniu DP zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, właściwymi rozporządzeniami oraz z zasadami wiedzy technicznej. 12. Przed przystąpieniem do opracowania DP Wykonawca zobowiązany jest dokonać: - opisu stanu technicznego wraz z inwentaryzacją remontowanych budynków oraz przyłączy do budynku; - pomiarów geodezyjnych w formie planu sytuacyjno-wysokościowego oraz wszystkich innych pomiarów potrzebnych do właściwego wykonania DP. 14. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym wątpliwości związane z realizacją przedmiotu umowy, jak również przekazywać do wiadomości Zamawiającego kopie korespondencji prowadzonej z urzędami i innymi podmiotami dotyczącymi umowy. 15. Przedmiot umowy musi być opracowany na podstawie i zgodnie z m. in.: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, b) Ustawą z dnia 29 styczeń 2004 r. prawo zamówień publicznych, c) Ustawą z dnia 5 sierpień 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, d) Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, e) Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych - Szt. Gen. 1686/2017, f) Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, g) Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie prowadzenia prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytku, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, h) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, i) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony ppoż. budynków, innych projektów budowlanych i terenów, j) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 grudnia 2015r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony ppoż, k) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa, l) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, m) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego. n) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno -Użytkowym, o) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, p) Decyzją nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej, q) m.in. Polskimi normami, normami obronnymi, innymi przepisami i aktami prawnymi w tym obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej związanymi z przedmiotem zamówienia, a także nie wymienionych powyżej, a wymaganych prawem budowlanym, energetycznym, ochrony środowiska, ppoż, bhp, itd. 16. Przy projektowaniu kompletnej DP należy uwzględnić informacje zawarte w "Planie Ochrony Zabytków Nieruchomych Pól Bitewnych na Półwyspie Westerplatte w Gdańsku" na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych. 17. Opis proponowanych materiałów i urządzeń w opracowanej dokumentacji, należy dokonać wyłącznie za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania nazw producentów i dostawców. Jeśli nie będzie to możliwe Wykonawca zobowiązany jest do opisu przedmiotu na warunkach określonych w SIWZ/Prawo Zamówień Publicznych. 18. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie prawem wymagane uprawnienia, wiedzę oraz zdolności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 19. Realizacja przedmiotu umowy wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,ZASTRZEŻONE". W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ochrony informacji niejawnych na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. 20. Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w GDAŃSKU nr PWKZ.R4190-27/2367-3/2008 wpisano do rejestru zabytków: "Pole Bitewne na Półwyspie Westerplatte w Gdańsku wraz z obiektami historycznymi". Budynki nr 19 i 21 znajdują się na obszarze ww. "Pola Bitewnego ... " które zostało wpisane do rejestru zabytków pod nr 1219 Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 17 maja 2001 roku (obecnie nowy nr rejestru zabytków 1724) Pola Bitewne Westerplatte uznane są za Pomnik Historii. 21. Budynki wpisane do rejestru zabytków pod nr A-1219(A-1724) decyzją z dnia 25.11.2008 r. 22. Zamawiający nie posiada dokumentacji archiwalnej architektoniczno-budowlanej ww. obiektów. 23. Termin realizacji zamówienia zawiera opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych i pozwoleń w tym pozwolenia właściwego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz pozwolenia na budowę. 24. Wersje elektroniczne dokumentacji projektowej na nośniku CD należy opracować w następujących formatach edytowalnych (rysunki w *.dwg; kosztorysy w *.ath; opisy, specyfikacje w *.doc; ZKZ w *.xls) oraz w formacie PDF. Projekty w wersji elektronicznej powinny być ułożone w katalogach i plikach odpowiadających tomom oraz układowi dokumentacji w wersji papierowej. 25. Przed przystąpieniem do prowadzenia jakichkolwiek prac terenowych na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania od Użytkownika przepustek na wstęp na teren jednostki i odbycie szkolenia w zakresie ochrony i zasad poruszania się po jej terenie. O każdorazowym wystąpieniu o przepustkę Wykonawca ma obowiązek informować o tym fakcie Zamawiającego. 26. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zmian w rozwiązaniach projektowych na żądanie Zamawiającego. 27. Przed opracowaniem mapy do celów projektowych Wykonawca zgłosi te prace u Zarządcy terenu oraz uzyska szczegółowe warunki techniczne wykonania robót geodezyjnych. W ramach tego elementu zamówienia należy zaktualizować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w oparciu o materiały uzyskane od Zarządcy terenu (RZI GDYNIA). Należy sporządzić 1 egzemplarz operatu technicznego - z pomiaru osnowy (uzupełniającego) oraz przekazać do zasobu ODBW Zarządcy. 28. Wykonawca na każdym etapie opracowania projektu wielobranżowego będzie dokonywał uzgodnień tegoż projektu z Użytkownikiem i Zamawiającym. 29. Kompletna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej powinna zawierać wszystkie opracowania, opinie, uzgodnienia, uprawomocnione decyzje, pozwolenia, warunki techniczne itp. Płyty CD nie mogą być zabezpieczone hasłem. 30. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach, odbiorach, próbach instalacji, procedurach rozruchu oraz końcowym odbiorze robót na wniosek Zamawiającego. 31. Po opracowaniu dokumentacji nastąpi przeniesienie praw majątkowych w pełnym zakresie na zasadach określonych w umowie w paragrafie 2. 32. Zadanie realizowane będzie na czynnym obiekcie zlokalizowanym na terenie zamkniętym. 33. W przypadku konieczności sporządzania dokumentacji fotograficznej Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Użytkownika (JW 2305). 34. Przewiduje się 3 nadzory miejscowe oraz 3 nadzory zamiejscowe. Nadzór autorski pełniony będzie do końca realizacji robót tj. do przekazania obiektu do użytkowania. Rozliczenie części sprawowania nadzoru autorskiego nastąpi za faktycznie wykonane nadzory, po zakończeniu robót budowlanych na podstawie osobno wystawionej faktury przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenia o zamówieniu było opublikowane pod numerami: 1. 570073919-N-2019 dnia 15.04.2019 roku 2. 570086993-N-2019 dnia 06.05.2019 roku z uwagi na art. 131j ust. 2 pkt 1

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPW PROMEX Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: sekretariat@promex.com.pl
Adres pocztowy: Reymonta 11
Kod pocztowy: 80-290
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75030.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75030.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169740.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenia o zamówieniu było opublikowane pod numerami: 1. 570073919-N-2019 dnia 15.04.2019 roku 2. 570086993-N-2019 dnia 06.05.2019 roku z uwagi na art. 131j ust. 2 pkt 1


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.