eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacja. Etap IIAdaptacja pomieszczeń oraz korytarzy budynku głównego filii GCOP przy ul. Barlickiego 3.(3)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-26

Ogłoszenie nr 510156016-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.

Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych: Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacja. Etap II: Adaptacja pomieszczeń oraz korytarzy budynku głównego filii GCOP przy ul. Barlickiego 3.(3)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550969-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27769154100000, ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 238 24 55, e-mail gcop@gcop.gliwice.pl, faks 0-32 231 19 56.
Adres strony internetowej (url): http://gcop.gliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacja. Etap II: Adaptacja pomieszczeń oraz korytarzy budynku głównego filii GCOP przy ul. Barlickiego 3.(3)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCOP.2712.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. adaptacja korytarzy na piętrach oraz klatek schodowych od parteru wzwyż w budynku głównym filii Gliwickiego Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Barlickiego 3 w Gliwicach. Zakres prac obejmuje: 1. 1 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 3) demontaż drzwi drewnianych wahadłowych dzielących komunikację, 4) skucie glazury ze ścian, 5) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 6) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 7) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 8) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych; 9) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka korytarz/, 10) utworzenie stref odpoczynku /siedziska składane/, 11) ulokowanie szafek skrytkowych dla uczniów na korytarzu, 12) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 2. 2 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 3) skucie glazury ze ścian, 4) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 5) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 6) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 7) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych (korytarz); 8) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka/ (korytarz), 9) przeniesienie centrali oraz głowicy /internet/ do pomieszczenia portierni na parterze (według odrębnego opracowania), 10) stworzenie strefy wystawowej /przestrzeń ścienna wystawowa, meble ekspozycyjne z ruchomym oświetleniem np. na szynach/ na korytarzu, 11) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 3. 3 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) skucie glazury ze ścian, 3) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 4) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 5) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 6) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych (korytarz); 7) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka/ (korytarz), 8) renowacja kraty zamykającej pomieszczenie nr 49, 9) zabudowa rury kanalizacyjnej zlokalizowanej w korytarzu przy posadzce obok tylnego wejścia do auli, 10) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 4. KLATKI SCHODOWE: 1) naprawa stopni lastryko schodów, wymiana aluminiowych kątowników na stalowe /istniejące kątowniki stalowe biegu schodów pomiędzy II i III piętrem z uwagi na dobry stan techniczny należy zachować/, 2) demontaż glazury ściennej, montaż nowej tożsamej z istniejącą, 3) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 4) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 5) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 6) wymiana parapetów okiennych na drewniane, 7) zamurowanie dwóch wnęk na ostatnim spoczniku w lewej klatce schodowej, materiałem tożsamym z istniejącym, 8) usunięcie starych warstw farby z balustrady stalowej, oczyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną, 9) wymiana drewnianego pochwytu na nowy, 10) wstawienie na spocznikach pomiędzy piętrami gablot informacyjnych zamykanych, 11) zachowanie /naprawa, odtworzenie/ cokolików przypodłogowych, 5. OZNACZENIE DLA OSÓB NIEDOWIDZĄCYCH: 1) oznaczenie pochwytu na spocznikach piętrowych alfabetem Braille'a, 2) oznaczenie pierwszego i ostatniego stopnia biegu schodów, 3) kontrastowe oznaczenie pomieszczeń umieszczone na linii wzroku, 4) oznaczenie windy, 5) ścieżki dotykowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ w zakresie obejmującym 1-3 piętro oraz klatek schodowych od parteru wzwyż. Zakres prac nie obejmuje wygłuszenia sali nr 23. UWAGA: Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym jego funkcjonowanie, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników Zamawiającego i użytkowników obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Wykonawca będzie wykonywał prace zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym przez Strony po wyborze najkorzystniejszej oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 717507.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "LTL" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emilii Zawidzkiej 10A
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 737990.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 737990.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 737990.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.