eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa maszyn, narzędzi, samochodu w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155908-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa maszyn, narzędzi, samochodu w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Kadry dla gospodarki Działanie 2.4 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555876-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540119324-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 00019275500000, ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895279787, 895279787 w.214, e-mail z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks 89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa maszyn, narzędzi, samochodu w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZ.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn, narzędzi, samochodu w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech (3) części : 1) Część 1 - MASZYNY i NARZĘDZIA - PAKIET 1 - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) hydrauliczna prasy do klejenia - 1 szt. b) wilgotnościomierz do drewna i materiałów budowlanych - 1 szt. c) frezarka górno wrzecionowa + zestaw 4 frezów - 1 szt. d) Strug elektryczny - 1 szt. e) Miernik wilgotności materiałów 1 szt. f) Prościarka do drutów zbrojeniowych 14 rolkowa z rozwijakiem - 1 szt. g) akumulatorowa pilarka ukosowa z adapterem sieciowym - 2 szt. h) pilarka tarczowa - 3 szt. i) narzędzia oscylacyjne z silnikiem bezszczotkowym -3 szt. j) szlifierka kątowa z silnikiem bezszczotkowym - 3 szt. k) laser krzyżowy + statyw - 2 szt. l) gwintownica - 1 szt. m) przecinarka do prętów zbrojeniowych - 1 szt. n) betoniarka - 1 szt. o) wciągarka łańcuchowa - 1 szt. p) wciągarka elektryczna - 1 szt. q) wstrząsarka - 1 szt. r) waga precyzyjna - 2 szt. s) przyrząd do badania gęstości obj.gruntów wg PN-88/B-04481,pkt.5.2.7 GOG 1 szt. t) zamrażarka laboratoryjna - 1 szt. u) dłutownica łańcuchowa - 1 szt. v) wiertarkowkrętarka - 10 szt. w) Glebogryzarka spalinowa - 1 szt. x) kody CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 44510000-8 - narzędzia, 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze, 42623000-9 - Frezarki, 42141410-6 - Wciągarki, 43414000-8 - Szlifierki, 38552000-9 - Mierniki elektroniczne, 38932000-7 - Mierniki wilgotności, 38436100-1 - Wstrząsarki mechaniczne, 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy 2) Część 2 - DETEKTOR - obejmuje dostawę: a) detektor - 1 szt. b) kody CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne, 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy, 3) Część 3- SAMOCHÓD HDS - obejmuje dostawę: a) Samochodu ciężarowo-osobowego z systemem HDS - 1 szt.. b) kody CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) dla części 1-3 zostały określone w tabelach 1-3 załącznika nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-2 obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi (dotyczy urządzeń). 4. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1C do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42652000-1


Dodatkowe kody CPV: 44510000-8, 44511200-7, 44511200-7, 42623000-9, 42141410-6, 43414000-8, 38552000-9, 38932000-7, 38436100-1, 38430000-8, 34142000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MASZYNY i NARZĘDZIA - PAKIET 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W dniu 10.07.2020 r od Wykonawcy Supply24.pl, pl. Solny 14A/3, 50-062 Wrocław do Zamawiającego wpłynęło pismo z żądaniem unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podstawą przedmiotowego żądania jest nieudzielenie przez Zamawiającego odpowiedzi na zapytania do treści SIWZ, które zadał Wykonawca Supply24.pl, pl. Solny 14A/3, 50-062 Wrocław w dniu 06.07.2020r. a więc w terminie, w którym Zamawiający zobowiązany był udzielić odpowiedzi na zadane pytania. Zamawiający dokonał szczegółowej analizy przesyłanych do niego wiadomości za pomocą poczty elektronicznej w wyniku której stwierdził, iż pracownik sekretariatu odnalazł pismo z dnia 06.07.2020 r. z zapytaniami do treści SIWZ, o który mowa w żądaniu skierowanym przez firmę Supply24.pl do Zamawiającego w dniu 10.07.2020

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DETEKTOR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2089.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gajowa 53/16,
Kod pocztowy: 50-520
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2681.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2681.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4243.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: SAMOCHÓD HDS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIBO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellończyka 41C
Kod pocztowy: 10-062
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148830.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148830.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199875.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.