eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy. " Zdanie 1 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa pływaków". Zdanie 2- "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa lekkoatletów". Zdanie 3 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - I grupa - koszykarze plus II grupa - siatkarze".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155564-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków: "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy. " Zdanie 1 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa pływaków". Zdanie 2- "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa lekkoatletów". Zdanie 3 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - I grupa - koszykarze plus II grupa - siatkarze".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561580-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, Krajowy numer identyfikacyjny 27827608600000, ul. ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 2626869, 2626968, e-mail zss-dg@o2.pl, faks 0-32 2626968.
Adres strony internetowej (url): www.zssdg.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.zssdg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy. " Zdanie 1 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa pływaków". Zdanie 2- "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa lekkoatletów". Zdanie 3 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - I grupa - koszykarze plus II grupa - siatkarze".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZSS.333-1/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy . Zdanie 1 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa pływaków". Zdanie 2- "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa lekkoatletów". Zdanie 3 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - I grupa - koszykarze plus II grupa - siatkarze". 2. Część ogólna. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech (3) zadań częściowych. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3. Uwaga nr 1. Zadanie nr 3 składa się z dwóch osobnych grup tj. grupa koszykarzy i grupa siatkarzy. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 3 zobowiązany jest złożyć ofertę na całe zadanie tj. dwie grupy. Tym samym dla Zadania nr 3 Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 375 osób (młodzież - osoby płatne) + 25 opiekunów (osoby bezpłatne) razem 404 osoby. Ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 3 podano w opisie do każdego zadania (OPZ) - załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości uczestników wycieczki w zakresie (+10% i -10%) dla każdej z grup. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilości uczestników wycieczki nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją w zakresie (+10%; -10%) Wykonawca będzie zobowiązany przyjąć i wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje korzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. O prawie skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po podjęciu takiej decyzji jednak nie później niż na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem wyjazdu wycieczki. 5) Terminy wyjazdu zgodnie z rozdziałem XII SIWZ i szczegółowym opisem (OPZ) - załącznik nr 1 do SIWZ. 6) Podany termin jest terminem wymaganym i może ulec zmianie tylko w sytuacjach opisanych w SIWZ i umowie. 7) Ze względu na bezpieczeństwo uczestników Wykonawca zapewni dojazd na każdy trening dla grupy siatkarzy. Transport wliczony w cenę. 8) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób. 9) Transport wliczony w cenę oferty. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis warunków podano w OPZ - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Klauzule społeczne Zamawiający odstępuje od wymogu zapisu art. 29 ust.3a Ustawy pzp ze względu na charakter postępowania. 5. Warunki płatności. 1) Zamawiający przewiduje płatność jednorazową po zakończeniu realizacji. 2) Szczegółowe zasady płatności zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Ubezpieczenie. 6.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubezpieczył uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 15.000,00 zł (na czas przejazdu, pobytu, wycieczek) każdego uczestnika wycieczki szkoleniowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od NNW uczestników wyjazdu na wycieczkę szkoleniową w miejscu zbiórki w dniu wyjazdu. 6.2. Zamawiający wymaga od Wykonawca posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone przez uczestników, obejmujący okres realizacji zamówienia na kwotę 15 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w dniu wyjazdu na miejscu zbiórki ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od OC Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez uczestników. 6.3. Jeżeli Wykonawca będzie realizował więcej niż jedno zadanie/umowę ww. ubezpieczenie musi dotyczyć każdego zadania oddzielnie. Zamawiający dopuszcza jedną polisę z wyszczególnieniem zadań i kwot na poszczególne umowy/zadania. 7. W związku z zagrożeniem epidemicznym COVID-19: 7.1. Wykonawcy, którzy będą realizowali umowę, zobowiązany będzie do zastosowania i przestrzegania - wytycznych MEN, GIS i MZ dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży w 2020 roku - załącznik nr 9 do SIWZ i Umowy; 7.2. W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku COVID-19, zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu, niepodpisania umowy, odstąpienia od umowy, a wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia wobec Zamawiającego; 7.3. W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku z panującą pandemią COVID-19 lub innymi zagrożeniami determinującymi konieczność zastosowania dodatkowych środków bezpieczeństwa, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastosowania i przestrzegania; 7.4. Jeżeli konieczność dostosowanie się do przepisów, w związku z zagrożeniami opisanymi w pkt 11.3 powyżej, wystąpi po otwarciu ofert i/lub podpisaniu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania ceny podanej w formularzu ofertowym, po szczegółowym uzasadnieniu i wyliczeniu kosztów mających wpływ na wzrost ceny przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr: 1 Nazwa: Zdanie 1 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa pływaków".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113235.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji "ALTAIR" Maria wieloch
Email wykonawcy: altair@altair.travel.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Młynem nr 50 lok. 1
Kod pocztowy: 40-313
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138908.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138908.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138908.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr: 2 Nazwa: Zdanie 2- "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa lekkoatletów".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129144.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji "ALTAIR" Maria Wieloch
Email wykonawcy: altair@altair.travel,pl
Adres pocztowy: ul. Pod Młynem nr 50 lok. 1
Kod pocztowy: 40-313
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158424.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158424.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158424.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr: 3. Nazwa: Zdanie 3 - "Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - I grupa - koszykarze plus II grupa - siatkarze".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "HALNIAK" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@centrum-halniak.pl
Adres pocztowy: ul. Istebna 1310
Kod pocztowy: 43-470
Miejscowość: Istebna
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.