eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Usługi ochrony mienia z podziałem na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155402-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin: Usługi ochrony mienia z podziałem na części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550746-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 823 434, e-mail OTL.Swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 823 435.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Lasów

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi ochrony mienia z podziałem na części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZTA.270.1.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Temat 1: Usługi dozoru mienia - Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin Wspólny Słownik Zamówień: 85.31.23.10 - Usługi dozoru - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Ośrodka Transportu Leśnego z siedzibą: ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin. Zapotrzebowanie: Obsada jednoosobowa - w dni robocze od poniedziałku do piątku, od godziny 15:00 do godziny 7:00, oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę. Planowa liczba godzin ochrony to około 6800. Uwaga!!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektu system elektronicznej kontroli dozorców (wartowników). Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF itp.). Zapewnienie oprogramowania oraz sprzętu (zestaw komputerowy, czytniki itp.), łącza internetowego niezbędnego do prowadzenia elektronicznej rejestracji, jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat 2: Usługi dozoru mienia - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Placówki Terenowej w Lubsku z siedzibą ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko. Zapotrzebowanie: Obsada jednoosobowa - w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 do godziny 7:00, oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę. Planowa liczba godzin ochrony to około 6800. Uwaga!!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektu system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników). Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF itp.). Zapewnienie oprogramowania oraz sprzętu (zestaw komputerowy, czytniki itp.), łącza internetowego niezbędnego do prowadzenia elektronicznej rejestracji, jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat 3: Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76. Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Zakładu Drzewnego z siedzibą: ul. Bolesława Chrobrego 76 w Klenicy, 66 - 130 Bojadła. Zapotrzebowanie: Obsada jednoosobowa - od godziny 6:00 do godziny 22:00 przez 7 dni w tygodniu. Obsada dwuosobowa od godziny 22:00 do godziny 6:00 przez 7 dni w tygodniu. Planowa liczba godzin ochrony na obiekcie to ok. 11920. Dozorcy pełniący służbę we wszystkie dni muszą posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych do 100oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe (świadectwo kwalifikacyjne "E"): a) w godzinach od 22:00 oraz dni wolne od pracy przez 24 godziny dozorca musi palić w kotłowni zakładowej - w budynku kotłowni, b) okresie sezonu grzewczego od 1 listopada do 15 kwietnia przez 24 godziny na dobę dozorca musi palić w kotłowni umiejscowionej w budynku administracyjnym. Uwaga!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektów system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) oraz system elektronicznej ewidencji wjazdów, wyjazdów pojazdów oraz wejść i wyjść osób poruszających się na terenie obiektu. Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF, doc, docx, rtf, xps, odt. lub w innym z wymienionym z formatów określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Zapewnienie oprogramowania oraz sprzętu (zestaw komputerowy, czytniki itp.), łącza internetowego niezbędnego do prowadzenia elektronicznej rejestracji, jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85312310-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi dozoru mienia - Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65280.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa 24 Piotrowscy Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wojska Polskiego 37
Kod pocztowy: 66-764
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80294.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166861.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80294.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi dozoru mienia - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74664.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAVEN M.J Kruk Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: aleja Wojska Polskiego 37
Kod pocztowy: 65-764
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91836.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165523.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91836.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła; ul. Bolesława Chrobrego 76

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 238837.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238837.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307307.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231653.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca MEMLING SECURITY Sp. z o.o. Al. Grunwaldzka 309; 80-309 Gdańsk odmówił podpisania umowy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.