To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-19
Ogłoszenie nr 510155402-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.
Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin: Usługi ochrony mienia z podziałem na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550746-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Poznańska
10,
66-200
Świebodzin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 823 434, e-mail
OTL.Swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl, faks
683 823 435.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Lasów
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ochrony mienia z podziałem na części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZTA.270.1.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Temat 1: Usługi dozoru mienia - Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin Wspólny Słownik Zamówień: 85.31.23.10 - Usługi dozoru - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Ośrodka Transportu Leśnego z siedzibą: ul. Poznańska 10; 66 - 200 Świebodzin. Zapotrzebowanie: Obsada jednoosobowa - w dni robocze od poniedziałku do piątku, od godziny 15:00 do godziny 7:00, oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę. Planowa liczba godzin ochrony to około 6800. Uwaga!!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektu system elektronicznej kontroli dozorców (wartowników). Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF itp.). Zapewnienie oprogramowania oraz sprzętu (zestaw komputerowy, czytniki itp.), łącza internetowego niezbędnego do prowadzenia elektronicznej rejestracji, jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat 2: Usługi dozoru mienia - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Placówki Terenowej w Lubsku z siedzibą ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko. Zapotrzebowanie: Obsada jednoosobowa - w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 15:00 do godziny 7:00, oraz soboty i niedziele i dni wolne od pracy przez 24 godziny na dobę. Planowa liczba godzin ochrony to około 6800. Uwaga!!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektu system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników). Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF itp.). Zapewnienie oprogramowania oraz sprzętu (zestaw komputerowy, czytniki itp.), łącza internetowego niezbędnego do prowadzenia elektronicznej rejestracji, jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat 3: Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława Chrobrego 76. Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na obiekcie Zakładu Drzewnego z siedzibą: ul. Bolesława Chrobrego 76 w Klenicy, 66 - 130 Bojadła. Zapotrzebowanie: Obsada jednoosobowa - od godziny 6:00 do godziny 22:00 przez 7 dni w tygodniu. Obsada dwuosobowa od godziny 22:00 do godziny 6:00 przez 7 dni w tygodniu. Planowa liczba godzin ochrony na obiekcie to ok. 11920. Dozorcy pełniący służbę we wszystkie dni muszą posiadać uprawnienia do obsługi kotłów wodnych do 100oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe (świadectwo kwalifikacyjne "E"): a) w godzinach od 22:00 oraz dni wolne od pracy przez 24 godziny dozorca musi palić w kotłowni zakładowej - w budynku kotłowni, b) okresie sezonu grzewczego od 1 listopada do 15 kwietnia przez 24 godziny na dobę dozorca musi palić w kotłowni umiejscowionej w budynku administracyjnym. Uwaga!! Wykonawca musi zamontować na terenie obiektów system elektronicznej kontroli obchodów dozorców (wartowników) oraz system elektronicznej ewidencji wjazdów, wyjazdów pojazdów oraz wejść i wyjść osób poruszających się na terenie obiektu. Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w formie elektronicznej (np.: PDF, doc, docx, rtf, xps, odt. lub w innym z wymienionym z formatów określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Zapewnienie oprogramowania oraz sprzętu (zestaw komputerowy, czytniki itp.), łącza internetowego niezbędnego do prowadzenia elektronicznej rejestracji, jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usług nastąpi na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85312310-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi dozoru mienia - Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65280.00
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa 24 Piotrowscy Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80294.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi dozoru mienia - Placówka Terenowa w Lubsku ul. Emilii Plater 15a; 68 - 300 Lubsko |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74664.00
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RAVEN M.J Kruk Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91836.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła; ul. Bolesława Chrobrego 76 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
238837.43
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
238837.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca MEMLING SECURITY Sp. z o.o. Al. Grunwaldzka 309; 80-309 Gdańsk odmówił podpisania umowy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wymiana i renowacja stolarki okiennej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
więcej: przetargi w Świebodzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.