eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Remont akumulatorowni w budynku nr 46 w kompleksie 2725. Roboty realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155387-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy: "Remont akumulatorowni w budynku nr 46 w kompleksie 2725. Roboty realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547814-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540107588-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 57 48 02, e-mail 14wog.zp@ron.mil.pl, faks 261 57 72 04.
Adres strony internetowej (url): www.14wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.14wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont akumulatorowni w budynku nr 46 w kompleksie 2725. Roboty realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy: 19/z/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń akumulatorowni w budynku nr 46 w kompleksie 2725. Budynek zlokalizowany jest na terenie zamkniętego kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 89-90 w Poznaniu. Właścicielem terenu jest Skarb Państwa, użytkownikiem wieczystym MON. Jest to obiekt o funkcji warsztatowej, parterowy, w części podpiwniczony, z dachem płaskim krytym papą. Prace polegać będą na remoncie pomieszczeń mającym na celu dostosowanie ich do aktualnie obowiązujących przepisów i norm w zakresie: budowlanym, energetycznym, p.poż., bhp, ochrony środowiska itp. Podstawowe dane gabarytowe pomieszczeń do remontu: o Powierzchnia ogólna - ok. 152,0 m2 o Wysokość pomieszczeń - 4,20m, o Ilość pomieszczeń - 12. W pracach należy uwzględnić również odnowienie korytarza - część komunikacyjna - wejście do budynku i pomieszczeń akumulatorni. Jego powierzchnia - 43,0 m2. Obecna akumulatorownia wraz z niezbędnym zapleczem składa się z jedenastu pomieszczeń. Są one w swej formie i wyposażeniu mocno przestarzałe i w naturalny sposób wyeksploatowane. Planowany remont ma na celu stworzenie pomieszczeń spełniających wszystkie aktualne wymogi i wyposażone i stosowny sprzęt i urządzenia. Obecnie pomieszczenia są wydzielone ścianami działowymi grubości 12 cm obłożonymi płytkami do wysokości 2,0 m. posadzki z płytek terakotowych. Oświetlenie naturalne dla pomieszczeń zlokalizowanych wzdłuż ścian zewnętrznych zapewniają okna. Dla pozostałych naświetla wewnętrzne - okna stałe i otwory wypełnione pustakami szklanymi. Wszystkie ścianki, posadzki i stanowiska do ładowania należy rozebrać. W ten sposób uzyska się jedno pomieszczenie o łącznej powierzchni ok. 152,0 m2. Tu należy zaprojektować i wykonać pomieszczenia nowej akumulatorowni. 2. Zakres prac: Przedmiotem zamówienia są prace do wykonania w systemie "zaprojektuj i wykonaj" w zakresie opracowania dokumentacji na remont przedmiotowych budynków w zakresie: a) Projektu budowlano-wykonawczego na planowany zakres robót remontowych b) Projektu wykonawczego instalacji wod.-kan., c) Projektu wykonawczego instalacji centralnego ogrzewania, d) Projektu wykonawczego instalacji wentylacyjnej, e) Projektu wykonawczego instalacji elektrycznej, f) Projektu wykonawczego instalacji teletechnicznej, g) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, h) Kosztorysów ślepych w wersji szczegółowej, i) Założeń do Planu BIOZ. oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na remoncie akumulatorowni w budynku nr 46 w kompleksie 2725 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) (załącznik nr 2 do SIWZ), wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71242000-6, 71245000-7, 45453000-7, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 544577.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Invest House Plus sp. z o. o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawady 12/1
Kod pocztowy: 61-002
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 669830.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 669830.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1419420.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.