eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Realizacja zadania pod nazwą "Supraski Szlak Bioróżnorodności" w systemie zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155258-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Gmina Supraśl: Realizacja zadania pod nazwą "Supraski Szlak Bioróżnorodności" w systemie zaprojektuj i wybuduj.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
WND-RPPD.06.03.00-20-0028/19 pn. "Supraski Szlak Bioróżnorodności" realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.06.03.00-20-0028/19-00 z dnia 12.09.2019 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542776-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540098350-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 50659148000000, ul. ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132725, 7132701, e-mail monika.kropiewnicka@suprasl.pl, faks 085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url): www.suprasl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja zadania pod nazwą "Supraski Szlak Bioróżnorodności" w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonania kompleksowej dokumentacji projektowo-technicznej i na jej podstawie realizacja zadania pod nazwą "Supraski Szlak Bioróżnorodności" (zadanie realizowane w ramach RPOWP 2014-2020, Oś priorytetowa VI, Działanie 6.3) znajdującego się na terenie miasta Supraśl, powiat białostocki, województwo podlaskie w obrębie działek wymienionych w punkcie 1.2 w PFU, w systemie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszego SIWZ. Planowana inwestycja ma charakter liniowy o długości całkowitej ok. 7100 m. Znaczny jej przebieg ma miejsce na terenie obszaru Natura 2000 na obszarach objętych dyrektywą ptasią i siedliskową Ostoi Knyszyńskiej oraz Puszczy Knyszyńskiej. Część trasy (około 3 km) przebiega w strefie ochronnej konserwatora zabytków obejmującej zabytek hydrotechniczny o nazwie Supraski System Wodny prowadząc przez groblę będącą częścią tego zabytku. Zakres inwestycji obejmuje: ? renowację nawierzchni grobli idącej wzdłuż rzeki Supraśl umożliwiającej ruch pieszy, rowerowy, wózków inwalidzkich, pojazdów administracji dmc 3,5t, ? budowę parkingów i ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni utwardzonej z możliwością wjazdu pojazdów uprzywilejowanych o dmc do 3,5t, ? dostawę i montaż terminali tyflograficznych, ? wykonanie elementów małej architektury - barierki ochronne, ławki, kosze, stelaże i tablice informacyjne, słupki kierunkowe i znaki, stojaki na rowery, wiaty, punkty widokowe, czatownie, ? nasadzenia zieleni niskiej - trawy, ? projekt i budowa wież widokowych, ? projekt i budowa tematycznych parków edukacyjnych z ukształtowaniem terenu, ? posadowienie nowej kładki na istniejącym jazie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w niezbędnym zakresie dokumentacji projektowo-technicznych (w tym projektów budowlanych i wykonawczych) oraz uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień. Z zamówienia zostaje wyłączone zaprojektowanie i wykonanie rzeźb wskazanych w PFU - w obrębie parków edukacyjnych. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić konsultacje z Zamawiającym w zakresie planowanych przez niego miejsc ustawienia rzeźb w parkach edukacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje (dotyczy wszystkich etapów): - opracowanie uzgodnionej i zatwierdzonej przez Zamawiającego szczegółowej koncepcji zagospodarowania terenu z uwzględnieniem użycia spójnych stylistycznie rozwiązań architektonicznych i materiałowych, gotowych elementów małej architektury i infrastruktury, urządzeń towarzyszących wraz z koncepcją oznakowania przebiegu szlaku oraz tematycznymi parkami edukacji, funkcjami obserwacyjnymi i widokowymi (czatownie, punkty widokowe, punkty wypoczynkowe) wraz z otoczeniem, - uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej, - uzyskanie mapy do celów projektowych, - opracowanie projektów budowlanych zatwierdzonych przez Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na budowę, - opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektów wykonawczych dla poszczególnych branż, - opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - kompleksowe wykonanie robót budowlanych, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, - przeprowadzenie wymaganych prób i badań, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją. Wykonawca otrzyma wszelkie niezbędne pełnomocnictwa do wykonywania czynności w imieniu Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt zlikwiduje ewentualne kolizje planowanej inwestycji z sieciami infrastruktury technicznej oraz wykona badania i analizy oraz nabędzie mapy i dokumenty niezbędne do prawidłowej realizacji zlecenia. W zakres oferowanej ceny wchodzi wykonanie wszystkich badań i sprawdzeń niezbędnych do przekazania obiektów do użytkowania oraz pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Zadnie w celu usprawnienia procesów projektowych i realizacji robót budowalnych zostało podzielone na następujące etapy: I. Ulica Kodeksu Supraskiego i Bulwar przy ulicy Uroczysko Pustelnia (A-B) II. Ulica Cegielniana (B-C) III. Bulwary i nowe bulwary (C-D) IV. Stare Bulwary (D-E) V. Grobla wzdłuż rzeki Supraśl (E-F) VI. ul. Nowy Świat (G-H) Podział na etapy nie oznacza, że muszą one być wykonywane jeden po drugim - mogą one być realizowane jednocześnie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na jeden z wyżej wskazanych etapów. Wszystkie stanowią jedną całość i na taką całość należy złożyć ofertę. W poszczególnych etapach wymagana jest realizacja następujących elementów (wymienione elementy są jedynie ogólnym wskazaniem, uszczegółowienie w zakresie parametrów, ilości, elementów wchodzących w skład poszczególnych miejsc zostało wskazanie w PFU stanowiącym załącznik do niniejszej dokumentacji): a) etap I - AB - działki 763/6, 763/2, 1224, 1227, 170/1 - wykonanie całej niezbędnej dokumentacji projektowej, uzgodnień, pozwoleń, pomiarów (np. geodezyjnych) etc. (elementów wskazanych poniżej) - na działkach 763/6, 763/2, 1224, 1227, 170/1 - elementy małej architektury, plansze termoformowane, znaki i tablice wraz ze słupkami określone co do rodzaju i liczby dla SSB na str. 14-15 PFU w ilości ustalonej z Zamawiającym, - na działce 763/6 projektowany, oznakowany, utwardzony kostką betonową ciąg pieszo-rowerowy ścieżki edukacyjno-przyrodniczej wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z wytycznymi dotyczącymi tworzenia tras turystycznych i ciągów rekreacyjnych (szerokość średnio 5 m, wykonanie z kostki betonowej, długość 145 m - 40-50% kostki + 50-60% tereny zielone, biologicznie czynne z nasadzeniami - trawy, krzewy, drzewa itp.), - terminal tyflograficzny - działka nr 763/6, - oświetlenie typu LED (działka nr 763/6) - lampy parkowe, odległość pomiędzy słupami - około 40 m, - na działce 763/6 - ławki oraz inne elementy małej architektury (ilość i rodzaj) ustalone i uzgodnione z Zamawiającym (łączna ilość i rodzaj dla SSB znajdują się na str. 14-15 PFU), - działka nr 763/6 - park edukacyjny LAS, miejsce wypoczynkowe (park złożony z min. elementów wskazanych w PFU - pod pojęciem urządzeń edukacyjnych rozumie się urządzenia drewniane typu kostki wiedzy, leśne puzzle, światowid etc. wszystko o tematyce lasów Puszczy Knyszyńskiej - min. 3 - 5 szt., podłoże w parku edukacyjnym odpowiednio oczyszczone, pozwalające na łatwy dostęp do elementów edukacyjnych; miejsce wypoczynkowe: pawilon wypoczynkowy zintegrowany z ławostołami w ilości 3 szt., zespół ławek - 2 szt., tablica informacyjna duża - 2 szt.) - park posadowiony na terenie biologicznie czynnym - renowacja trawnika, z dosianiem trawy, - działka nr 763/2 - odcinek szlaku migracyjnego płazów (elementy składowe: tablica informacyjna duża o tematyce ochrony gatunków żab występujących na tym obszarze (wg parametrów z PFU); urządzenia edukacyjne - 2 szt. typu kostka wiedzy, leśne puzzle o tematyce żab; kosz na śmieci 1 szt. (wg. wskazań z PFU); stojak rowerowy na 6 stanowisk. Umieszczenie infrastruktury likwidującej pułapki która powinna zostać zaprojektowana i wykonana w oparciu o dostępne rozwiązania techniczne chroniące płazy w okresie migracyjnym (zaprezentowane w raporcie pt. "ROZWIĄZANIA TECHNICZNE CHRONIĄCE PŁAZY PRZED PUŁAPKAMI ANTROPOGENICZNYMI"). b) etap II - BC - działka nr 171 - wykonanie całej niezbędnej dokumentacji projektowej, uzgodnień, pozwoleń, pomiarów (np. geodezyjnych) etc. (elementów wskazanych poniżej) - projektowany, oznakowany, utwardzony kostką betonową ciąg pieszo-rowerowy ścieżki edukacyjno-przyrodniczej wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z wytycznymi dotyczącymi tworzenia tras turystycznych i ciągów rekreacyjnych (działka nr 171 - na odcinku 156 m zaczynając od ulicy Kodeksu Supraskiego - w całej szerokości pasa drogowego (około 880 m²), na pozostałym odcinku tj. ok. 296 m - ciąg o szerokości 3,5 m). - wykonanie oświetlenia - lampy parkowe, odległość pomiędzy słupami - około 40 m. - znaki i tablice wraz ze słupkami (określone łącznie co do rodzaju i ilości dla SSB na str. 14-15 PFU) - ilość i rodzaj ustalone z Zamawiającym. c) etap III - CD - działki nr 172, 143, 144/1, 147/1, 173 - wykonanie całej niezbędnej dokumentacji projektowej, uzgodnień, pozwoleń, pomiarów (np. geodezyjnych) etc. (elementów wskazanych poniżej) - projektowany, oświetlony, oznakowany, w części utwardzony kostką betonową ciąg pieszo-rowerowy ścieżki edukacyjno-przyrodniczej wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z wytycznymi dotyczącymi tworzenia tras turystycznych i ciągów rekreacyjnych - (działka nr 172, 143, 144/1, 147/1 - ciąg o szerokości 3,5 m - wykonanie z kostki betonowej. W miejscach obniżonych rekomenduje się posadowienie ścieżki na palach lub usypanie grobli z przepustami. Przy wybraniu wariantu ścieżki na palach należy zaplanować inny rodzaj nawierzchni, - park edukacyjny RZEKA - na działce nr 147/1 (park złożony z min. elementów wskazanych w PFU - pod pojęciem urządzeń edukacyjnych rozumie się urządzenia drewniane typu kostki wiedzy, leśne puzzle, światowid etc. wszystko o tematyce rzeki Supraśl - min. 3 - 5 szt.; podłoże w parku edukacyjnym odpowiednio oczyszczone, pozwalające na łatwy dostęp do elementów edukacyjnych) - park posadowiony na terenie biologicznie czynnym - renowacja trawnika, z dosianiem trawy - wieża widokowa - działka nr 143 - parking - działka nr 147/1 - tablica informacyjna (wg wskazań z PFU) - działka nr 147/1 - terminal tyflograficzny - działka nr 147/1 - elementy małej architektury, plansze termoformowane, znaki i tablice wraz ze słupkami (określone co do łącznej ilości i rodzaju dla SSB na str. 14-15 PFU) - ilość i rodzaj ustalone z Zamawiającym, - wykonanie oświetlenia typy LED - hybrydowa - lampy parkowe, odległość pomiędzy słupami - około 40 m - całość szlaku, - wykonanie dwóch przepustów wraz z pracami ziemnymi - działka nr 144/1 jeden przepust, działka nr 172 - drugi przepust. d) etap IV - DE - działki nr 1249, 166/9, 166/2, 166/21, 166/22, 166/23,166/25, 166/18, 166/29, 1488/1, 1488/4, 1488/5, 1511/1, 1213/2 - wykonanie całej niezbędnej dokumentacji projektowej, uzgodnień, pozwoleń, pomiarów (np. geodezyjnych) etc. (elementów wskazanych poniżej), - park edukacyjny TORF/BOROWINA (park złożony z min. elementów wskazanych w PFU - pod pojęciem urządzeń edukacyjnych rozumie się urządzenia drewniane typu kostki wiedzy, leśne puzzle, światowid etc. wszystko o tematyce właściwości leczniczych, składu borowiny - min. 3 - 5 szt.; podłoże w parku edukacyjnym odpowiednio oczyszczone, pozwalające na łatwy dostęp do elementów edukacyjnych) - park posadowiony na terenie biologicznie czynnym - renowacja trawnika, z dosianiem trawy wokół parku, - terminal tyflograficzny w miejscu ustalonym z Zamawiającym, - park edukacyjny ŁĄKA, miejsce wypoczynkowe (park złożony z min. elementów wskazanych w PFU - pod pojęciem urządzeń edukacyjnych rozumie się urządzenia drewniane typu kostki wiedzy, leśne puzzle, światowid etc. wszystko o tematyce lasów, łąk, owadów Puszczy Knyszyńskiej - min. 3 szt.; podłoże w parku edukacyjnym odpowiednio oczyszczone, pozwalające na łatwy dostęp do elementów edukacyjnych; miejsce wypoczynkowe: pawilon wypoczynkowy zintegrowany z ławostołami w ilości 3 szt., zespół ławek - 2 szt., tablica informacyjna duża - 2 szt., dendrofony - 2 szt.) - park posadowiony na terenie biologicznie czynnym - renowacja trawnika, z dosianiem trawy, - elementy małej architektury, plansze termoformowane, znaki i tablice wraz ze słupkami (określone co do łącznej ilości i rodzaju dla SSB na str. 14-15 PFU) - ilość i rodzaj ustalone z Zamawiającym. e) etap V - EF - działki nr 1045/5, 1045/4, 1231/1 - wykonanie całej niezbędnej dokumentacji projektowej, uzgodnień, pozwoleń, pomiarów (np. geodezyjnych) etc. (elementów wskazanych poniżej), - wzmocnienie grobli żwirem - pospółka (szerokość grobli od 3 do 4 metrów (należy przyjąć średni wymiar 3,5 m), długość około 2 800 m, grubość warstwy średnio 15 cm, o uziarnieniu 0-31,5 mm). Dostawa przez most o tonażu mniejszym niż 15 ton. - renowacja dwóch przepustów istniejących oraz wykonanie dwóch nowych przepustów w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, - miejsca wypoczynkowe z punktem widokowym określone co do ilości i rodzaju dla SSB na str. 14-15 PFU (złożone z elementów: pawilon wypoczynkowy zintegrowany z ławostołami w ilości 3 szt., punkt widokowy lub kładka do terenów podmokłych (modularna), zespół ławek -2 szt. ) - w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, - punkty wypoczynkowe: zespół dwóch wiat wypoczynkowych zintegrowanych z ławostołami o pojemności 6 osób siedzących każda, przestrzeń oraz miejsca zaprojektowane w sposób umożliwiający korzystanie z nich osobom niepełnosprawnym; zespół ławek - 6 punktów wypoczynkowych - w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, - zespół ławek: dwie ławki o pojemności 3 miejsc siedzących przy czym nie mniej niż 50% ławek musi posiadać podłokietniki i oparcia umożliwiające korzystanie z nich osobom niepełnosprawnym i o ograniczonej sprawności ruchowej, stojak rowerowy na 6 stanowisk; kosz na śmieci z klapą; tablica informacyjna mała - 3 szt. zespołu ławek w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, - czatownie - wg. parametrów z PFU określone co do ilości i rodzaju dla SSB na str. 14-15 PFU - 2 szt., - elementy małej architektury, plansze termoformowane, znaki i tablice wraz ze słupkami (określone co do łącznej rodzaju i liczby dla SSB na str. 14-15 PFU)- ilość i rodzaj ustalone z Zamawiający, - drewniane hotele dla owadów zapylających - 3 szt. - paliki ochronne o rozstawie słupków drewnianych 2 m z liną - 3 000 szt. - na końcu szlaku - posadowienie nowej kładki na istniejącym jazie - wg. wytycznych z PFU. Kładka ma być ogólnodostępna musi zatem spełniać przewidziane prawem normy i posiadać niezbędne do tego uzgodnienia. f) etap VI - GH - działki nr 1317, 1318 - tablice informacyjne, elementy małej architektury, plansze termoformowane, znaki i tablice wraz ze słupkami (określone co do łącznej ilości i rodzaju dla SSB na str. 14-15 PFU) - ilość i rodzaj ustalone z Zamawiającym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, który jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 77200000-2, 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3605543.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Green Serwis Group sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 8/21
Kod pocztowy: 15-040
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4161000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4161000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7822800
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.