eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Cykliczna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-25

Ogłoszenie nr 510154235-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy: Cykliczna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563179-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 357 901, e-mail zp@posir.poznan.pl, faks 618 334 651.
Adres strony internetowej (url): www.posir.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Cykliczna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.240.44.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu. Wykaz oczekiwanego przez Zamawiającego asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia maksymalnie w ciągu 72 godzin od chwili otrzymania zamówienia na określone artykuły od Zamawiającego. Zamówienie każdorazowo składane będzie Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku kiedy ostatnia godzina na realizację dostawy przypadałaby w dzień ustawowo wolny od pracy (tj. niedziele lub święta), wówczas dostawę należy zrealizować pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym od pracy, do godziny odpowiadającej upływowi terminu realizacji zamówienia. Sobota nie jest traktowana jako dzień wolny od pracy. Miejsca dostaw artykułów: Dyrekcja ul. J.Spychalskiego 34, Poznań; Oddział Chwiałka ul. J.Spychalskiego 34, Poznań; Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań; Oddział Kasprowicza ul. Wyspiańskiego 33, Poznań; Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań; Inea Stadion, ul. Bułgarska 5/7 Poznań; Camping Hotel Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań; Oddział Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań; Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań; Kąpielisko w Krzyżownikach, ul. Nad Jeziorem 21, Poznań; Plaża Parkowa, ul. ks. Edwarda Nawrota 14, Poznań; Kąpielisko "Kaskada", ul. Międzyzdrojska 36, Poznań. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór w okresie trwania umowy zużytych artykułów elektrycznych przeznaczonych do recyklingu lub utylizacji. Koszt odbioru, recyklingu lub utylizacji Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Odbiór zużytych materiałów winien być potwierdzony kartą przekazania odpadów.Transport przedmiotu zamówienia do miejsca dostaw odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.Wszystkie zamawiane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, dobrej jakości, posiadać instrukcje stosowania w języku polskim oraz jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami, atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31531000-7


Dodatkowe kody CPV: 31211310-4, 31211300-1, 31320000-5, 31500000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 154000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jacek Połczyński ELEKTROHURT P.P.H.U.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrzesińska 20
Kod pocztowy: 62-021
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157039.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157039.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175389.03
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.