To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-18
Ogłoszenie nr 510154001-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa w ramach depozytu stentów, balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki SP ZOZ w Garwolinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546979-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235395400000,
ul. ul. Lubelska
50,
08-400
Garwolin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 6844700 w.619; 684 37 08, e-mail
ozp@spzozgarwolin.pl, faks
25 6844700 w.619; 684 37 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzozgarwolin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ramach depozytu stentów, balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki SP ZOZ w Garwolinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP/09/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stentów ,balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50, w okresie 12 miesięcy. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć, jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. - oznacza to, że dotyczy wszystkich części. 3.3 Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów): Zadanie nr 1 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 2 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem -ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 3 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 4 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 5 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 6 Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - ramapycyna lub pochodne Zadanie nr 7 Stenty uwalniające substancję ramapycyna ( Everolimus) Zadanie nr 8 Stenty samorozprężąlne uwalniające lek ( Sirolimus) Zadanie nr 9 Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień Zadanie nr 10 Cewniki balonowe do doprężęń Zadanie nr 11 Cewnik balonowy uwalniający paklitaksel do leczenia restenozy w stencie Zadanie nr 12 Prowadniki do udrożnień I Zadanie nr 13 Prowadniki do udrożnień II Zadanie nr 14 Mikrocewnik do zabiegów udrażniania przewlekłych okluzji tętnic wieńcowych II 3.4 Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zadania (pakiety), a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję, oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje (jeśli dotyczy). 3.5 Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 3.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: 1) formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), 3.8 Wszystkie parametry i wymogi określone w specyfikacji technicznej są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.9 Zamawiający wymaga właściwie opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo - cenowego). 3.11 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.12 W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp, należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 3.13 Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 3.14 Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu zestawów stentów balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień po minimum 50 szt. w zakresie zadań nr 1 - 5 oraz po 20 szt. w zakresie zadania nr 6-8, 20 szt. zadanie 9 i 10(cewniki balonowe)120 szt. zadanie 11 5 szt. ,natomiast zadanie 12-14 ilość na zamówienie(rozmiary do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie min. 24 godzin do max. 72 godzin (parametr oceniany) od chwili powiadomienia - przesłania drogą elektroniczną (e-mail) stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia w Pracowni Hemodynamiki Zamawiającego depozytu przedmiotu zamówienia nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy oraz do utrzymywania go przez cały czas trwania umowy. 3.16 Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego - zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę. 3.17 Oferowany asortyment winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20% bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 3.19 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo - cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 3.20 W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33111730-7
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3, 33141200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - ramapycyna lub pochodne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
112500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biotronik Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną ze stałym polimerem - rapamycyna lub pochodne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Abbot Medical Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
133920
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - rapamycyna lub pochodne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - rapamycyna lub pochodne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - rapamycyna lub pochodne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Stenty uwalniające substancję antyproliferacyjną - rapamycyna lub pochodne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Stenty uwalniające substancję rapamycyna (Everolimus) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Abbot Medical Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Stenty samorozprężalne uwalniające lek (Sirolimus) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33480
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SMT Polonia Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33480
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Cewniki balonowe do predylatacji i udrożnień |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Cewniki balonowe do doprężeń |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Cewnik balonowy uwalniający paklitaksel do leczenia restenozy w stencie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38880
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Prowadniki do udrożnień I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Prowadniki do udrożnień II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Mikrocewnik do zabiegów udrażniania przewlekłych okluzji tętnic wieńcowych II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7750
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ProCardia Medical Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8370
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Implanty i akcesoria stosowane w zakresie dziecięcej ortopedii i chirurgii szczękowo-twarzowej. Wyroby medyczne z włókniny.
- Zakup wraz z dostawą elementów do osteosyntezy dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa materiałów medycznych na Blok Operacyjny.
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW - PROBÓWKI I SZKIEŁKA
- Dostawa sprzętu medycznego i materiałów do badań dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Zakup wraz z dostawą sztywnych pojemników na odpady medyczne dla Działów Medycznych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Wyroby do angioplastyki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.