eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Modernizacja poboczy wraz z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-17

Ogłoszenie nr 510153768-N-2020 z dnia 17-08-2020 r.

Gmina Kudowa-Zdrój: Modernizacja poboczy wraz z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdrój

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554935-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540115818-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kudowa-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89071792900000, ul. ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 661 926, e-mail kudowa@kudowa.pl, faks 748 661 351.
Adres strony internetowej (url): www.kudowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja poboczy wraz z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdrój

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja poboczy z remontem cząstkowym nawierzchni drogi gminnej nr 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie- Zdrój"- w ramach zadnia "Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta", w zakresie nawierzchni bitumicznych oraz poboczy z destruktu bitumicznego na terenie Gminy Kudowa Zdrój w 2020 r w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Liczba części - 2 1) Część nr 1 zamówienia Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy".* Przedmiot zamówienia w Części nr 1 zamówienia "Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy." polega na realizacji - w 2 etapach - modernizacji poboczy fragmentu drogi ul. Jakubowice na długości ok. 219 mb z destruktu bitumicznego z zagęszczeniem mechanicznym (z materiału Zamawiającego), podzielonego na następujące odcinki: Odcinek "A" o dł. 71 mb, Odcinek "B" o długości 94 mb, Odcinek "C" o długości 54 mb. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 1 obejmuje modernizację i poszerzenie poboczy o łącznej długości ok. 329 mb na trzech odcinkach drogi w wraz z robotami towarzyszącymi. ZAKRES PRAC w ETAPIE nr 2 obejmuje wykonanie niwelacji wysokości nowych poboczy z destruktu bitumicznego powstałych po wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej realizowanej w ramach w części nr 2 zamówienia (uzupełnienie braków wraz z zagęszczeniem mechanicznym). 2) Część nr 2 zamówienia "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju."* Istniejąca konstrukcja odcinka drogi posiada nawierzchnię bitumiczna o grubości warstw w przedziale 10-15 cm . Nawierzchnia skoleinowana z licznymi łatami po remontach cząstkowych, spękana siatkowo oraz miejscami zapadnięta, cechująca się brakiem krawędzi. Odcinek przedmiotowej drogi nie posiada ograniczeń tonażowych. Droga odwadniana jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do rowów przydrożnych oraz do wpustów ulicznych. Zadanie polega na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno asfaltowej na ul. Jakubowice. na długości ok. 226 mb. Zakres robót obejmuje w szczególności mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową na zimno, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym - uzupełnienie kolein w ilości 30% warstwy ścieralnej, nawierzchni drogi ( warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego AC11S na grubość 0,05 m po zagęszczeniu mechanicznym ze spadkiem 1,5 % w kierunku przydrożnego rowu lub koryt betonowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonania niwelacji wysokości nowej nawierzchni asfaltowej na połączeniach z istniejącą nawierzchnią asfaltową i mieszaną (uzupełnienie braków i zagęszczenie mechaniczne ). Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. 6. Podana w ofercie cena odrębnie dla każdej z części zamówienia o którą Wykonawca się ubiega, jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, opłaty i koszty transportu, dostaw wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, wykonanie oznakowania robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie udziału osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, oraz utylizacji , koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty uporządkowania terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Przedmiot Umowy w poszczególnych częściach zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiednio do zakresu wykonywanych robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112100-6, 45232130-2, 45233142-6, 45233200-1, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja drogi gminnej 119225D na ul. Jakubowice w Kudowie-Zdroju poprzez poszerzenie poboczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45109.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA OGÓLNOBUDOWALANA Robert Matyszczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wolibórz 90/2
Kod pocztowy: 57-431
Miejscowość: Wolibórz
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45357.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45357.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49507.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 119225D Jakubowice w Kudowie-Zdroju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61305.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "KRĘŻEL" Reneta Krężel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ścinawka Średnia, ul. Sikorskiego 21A
Kod pocztowy: 57-420
Miejscowość: Radków
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84943.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.