eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Miejskiego Domu Kultury w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap II"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510152606-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Miasto Dęblin: Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Miejskiego Domu Kultury w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap II" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562250-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Dęblin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101941900000, ul. ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 883-00-01, e-mail poczta@um.deblin.pl, faks 081 880-19-11.
Adres strony internetowej (url): www.deblin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Miejskiego Domu Kultury w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RMI.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: profesjonalne świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) zwaną dalej ustawą Pb oraz wymagań Zamawiającego, dla zadania polegającego na termomodernizacji budynku Miejskiego Domu Kultury w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Dęblinie - etap II". Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2) Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji 3) Docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową 4) Docieplenie stropodachów 5) Wykonanie opaski wokół budynku 6) Montaż zadaszenia nad wejściami 7) Wymianę rynien i rur spustowych 8) Wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych 9) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej 10) Remont schodów zewnętrznych i balkonów 11) Wymianę krat okiennych 12) Montaż balustrad balkonowych 13) Remont kominów i czapek kominowych 14) Remont murków zewnętrznych 15) Remont elementów stalowych 16) Modernizację kotłowni 17) Wykonanie instalacji solarnej 18) Budowę instalacji fotowoltaicznej 19) Przebudowę instalacji odgromowej 20) Wykonanie instalacji elektrycznych na potrzeby instalacji sanitarnych Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ. UWAGA: Wyminę stolarki okiennej należy wykonać w terminie do dnia 29.11.2019r. Zadanie nie obejmuje wymiany instalacji oświetleniowej, c.o. i instalacji zimnej i ciepłej wody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71521000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11822.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUT - SERWIS Jacek Gilewicz
Email wykonawcy: info@nadzory.info.pl
Adres pocztowy: al. Kraśnicka 135
Kod pocztowy: 20-718
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13997.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13997.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.