eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 6 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w roku 2020 oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-13

Ogłoszenie nr 510151575-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.

Urząd Gminy Klucze: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 6 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w roku 2020 oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543057-N-2020 z dnia 2020-05-22 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540092144-N-2020 w dniu 28.05.2020 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000000, ul. ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 428 508, e-mail klucze@gmina-klucze.pl, faks 326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 6 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w roku 2020 oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: "Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 6 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w roku 2020 oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego. 2) Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w transzach lub całości, ale nie później niż do 31.12.2020r. w terminie maksymalnie do pięciu dni roboczych od dnia zawarcia umowy (termin ten stanowi kryterium oceny ofert) - począwszy od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, Zamawiający ma prawo kierować do Wykonawcy wnioski o wypłatę całości lub transz kredytu (faksem lub e-mailem). 3) Naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu w całości, a w przypadku wypłaty w transzach od kwoty i daty poszczególnych transz kredytu. 4) Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych (na koniec każdego kwartału kalendarzowego) począwszy od 31.03.2021 do 31.12.2027, zgodnie z opisem poniżej: 2021r. - 500 000,00 zł (4 x 125 000,00 zł), 2022r. - 1 000 000,00 zł (4 x 250 000,00 zł), 2023r. - 1 200 000,00 zł (4 x 300 000,00 zł), 2024r. - 200 000,00 zł (4 x 50 000,00 zł), 2025r. - 700 000,00 zł (4 x 175 000,00 zł), 2026r. - 1 250 000,00 zł (4 x 312 500,00 zł), 2027r. - 1 250 000,00 zł (4 x 312 500,00 zł). 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobranego kredytu. 6) Odsetki naliczane i pobierane będą kwartalnie, od niespłaconej kwoty kredytu w 10 dniu następnego miesiąca po zakończeniu kwartału, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy, przesłanej w terminie do 7 dnia następnego miesiąca po zakończonym kwartale. Odsetki za III kwartał 2020r. płatne do 10.10.2020r., ostatnia rata odsetkowa za okres IV kwartału 2027r. płatna do dnia 31.12.2027r. Informacja powinna określać: - kwotę odsetek, - stopę procentową, - okres za jaki naliczono odsetki, - datę płatności, - nr rachunku bankowego do dokonania wpłaty. 7) Dla określenia wysokości odsetek należy przyjąć rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale. 8) Jeżeli termin spłaty kredytu lub odsetek upływać będzie w sobotę, niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata kredytu lub odsetek nastąpi w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin spłaty. 9) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie w okresach kwartalnych zgodnie z niżej wymienioną zasadą: - stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, 10) Kredytobiorca ma prawo do spłaty całości lub części kredytu w dowolnym czasie przed terminem określonym wyżej, z zachowaniem miesięcznego okresu powiadomienia, bez dodatkowych opłat lub prowizji. Wcześniejsza spłata kredytu będzie skutkować proporcjonalnym obniżeniem kwoty należnych odsetek, które będą naliczane od pozostałej do spłaty kwoty zadłużenia (odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy). Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu. 11) Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Od niewykorzystanej kwoty kredytu nie będzie pobierana przez Wykonawcę żadna opłata lub prowizja. Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 12) Zabezpieczenie kredytu ustala się w formie weksla własnego in blanco wraz z deklaracją wekslową (kontrasygnowane przez skarbnika gminy). 13) Prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi kredytu odbywać się będzie bez opłat i prowizji. 14) Walutą kredytu będzie złoty polski - wszystkie rozliczenia między bankiem a kredytobiorcą będą dokonywane w złotych polskich. 15) Kredyt nie będzie obciążony żadnymi opłatami, prowizjami lub kosztami. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia na stronie internetowej www.gmina-klucze.pl, BIP w zakładce "Budżet i majątek" uchwały budżetowe, uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Klucze, sprawozdania budżetowe oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie. Link Budżet 2020 : https://bip.malopolska.pl/ugklucze,m,331221,2020.html Link Budżet 2019 : https://bip.malopolska.pl/ugklucze,m,312338,2019.html

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 6 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w roku 2020 oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 551035.83
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Małopolski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Promienistych 1
Kod pocztowy: 31-481
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 634534.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 634534.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 634534.29
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.