eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzałkowo › Budowa sieci wodociągowejCzęść 1- Budowa sieci wodociągowej w Strzałkowie - rejon ul. Paruszewskiej Część 2 - Budowa sieci wodociągowej w Wólce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-12

Ogłoszenie nr 510150470-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.

Wójt Gminy Strzałkowo: Budowa sieci wodociągowej: Część 1- Budowa sieci wodociągowej w Strzałkowie - rejon ul. Paruszewskiej Część 2 - Budowa sieci wodociągowej w Wólce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Gospodarka wodno ściekowa 'Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553667-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540116094-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Strzałkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 54131600000000, ul. Al. Prymasa Wyszyńskiego 6, 62-420 Strzałkowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 275 06 19, e-mail ug@strzalkowo.pl, faks 0-63 275 02 62.
Adres strony internetowej (url): http://strzalkowo.samorzady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej: Część 1- Budowa sieci wodociągowej w Strzałkowie - rejon ul. Paruszewskiej Część 2 - Budowa sieci wodociągowej w Wólce

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: Część 1 : Budowa sieci wodociągowej w Strzałkowie - rejon ul. Paruszewskiej - działka nr 105/5, 105/9, 52 Zakres zadania: 1) Budowa sieci wodociągowej z rur PE100 90x5,4 o długości 172,75 m zakończonej hydrantem nadziemnym DN 80 poprzedzonym zasuwą DN 80. 2) Wykonawca ponosi koszty prób szczelności sieci wodociągowej i badań bakteriologicznych sieci wodociągowej oraz inne wymagane obowiązującymi przepisami. Próby oraz czynności w zakresie poboru próbek należy wykonywać w obecności inspektora nadzoru oraz dzierżawcy urządzeń kanalizacyjnych. 3)wykonawca ponosi opłaty za pełnienie nadzoru w zakresie obowiązków kierownika budowy. 4) opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną i przedłożenia ich Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji wprowadzanych zmian, w uzgodnieniu z Zamawiającym 5)Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na podstawie, której Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego zgodnie z przedmiarem robót - załącznik do niniejszego zamówienia. Zalecenia dla Wykonawcy: 1 zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, 2 zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, 3 usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, 4 Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215), 5 zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6 Każdy z Wykonawców powinien odwiedzić miejsce inwestycji celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi zgodność SIWZ oraz dokumentów przetargowych (przedmiarów robót) ze stanem faktycznym. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny, 2) zapewnienia płynności ruchu drogowego podczas wykonywania robót oraz do likwidowania w trybie natychmiastowym zagrożenia w postaci ubytków w nawierzchni pasa drogowego, spowodowanych przez sprzęt (projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót) 3) bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na koszt inwestycji lub opóźnienie robót, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 5) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie go do stanu właściwego po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego. Część 2 : Budowa sieci wodociągowej w Wólce - działka nr 126, 124/7 Zakres zadania: 1) Budowa sieci wodociągowej z rur PE 90 x 5,4 o długości 53,71 m z zamontowanym hydrantem nadziemnym DN 80 poprzedzonym zasuwą DN 80. 2) Wykonawca ponosi koszty prób szczelności sieci wodociągowej i badań bakteriologicznych sieci wodociągowej , zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz inne wymagane obowiązującymi przepisami. Próby oraz czynności w zakresie poboru próbek należy wykonywać w obecności inspektora nadzoru oraz dzierżawcy urządzeń kanalizacyjnych. 3)Wykonawca ponosi opłaty za pełnienie nadzoru w zakresie obowiązków kierownika budowy. 4) opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną i przedłożenia ich Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji wprowadzanych zmian, w uzgodnieniu z Zamawiającym 5)Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót na podstawie, której Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego zgodnie z przedmiarem robót - załącznik do niniejszego zamówienia. Zalecenia dla Wykonawcy: 1 zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, 2 zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, 3 usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, 4 Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215), 5 zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6 Każdy z Wykonawców powinien odwiedzić miejsce inwestycji celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, Wykonawca sprawdzi zgodność SIWZ oraz dokumentów przetargowych (przedmiarów robót) ze stanem faktycznym. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny, 2) zapewnienia płynności ruchu drogowego podczas wykonywania robót oraz do likwidowania w trybie natychmiastowym zagrożenia w postaci ubytków w nawierzchni pasa drogowego, spowodowanych przez sprzęt (projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót) 3) bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na koszt inwestycji lub opóźnienie robót, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 5) opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną i przedłożenia ich Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji wprowadzanych zmian, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 6) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie go do stanu właściwego po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45231110-9


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w Strzałkowie - rejon ul. Paruszewskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29800.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DROKAN Izabela Grzegorczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Starczanowo 40
Kod pocztowy: 62-330
Miejscowość: Nekla
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27341.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27341.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53349.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w Wólce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11754.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eko-Dbaj Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cielcza ul. Gajówka 1
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13487.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13487.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39206.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrani Wykonawcy spełnili wszystkie warunki udziału w przedmiotowym postepowaniu, nie podlegali wykluczeniu oraz ich oferty nie podlegały odrzuceniu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.