eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi serwisu, przeglądu i napraw sprzętu medycznego zainstalowanego w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-11

Ogłoszenie nr 510150212-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Świadczenie usługi serwisu, przeglądu i napraw sprzętu medycznego zainstalowanego w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531298-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540090320-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 01229882300000, ul. Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 555 11 54, e-mail zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl, faks 22 619 69 43.
Adres strony internetowej (url): www.ipzp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi serwisu, przeglądu i napraw sprzętu medycznego zainstalowanego w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/25/SERWIS SPRZĘTU/2020/BZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu, przeglądu i napraw sprzętu medycznego zainstalowanego w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie w podziale na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymagania oraz warunki formalno-prawne zostały wskazane w SIWZ i jego załącznikach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2


Dodatkowe kody CPV: 50421200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa serwisu, przeglądu i napraw sprzętu medycznego zainstalowanego w Stacji Dializ Szpitala Praskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna - art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W przedmiotowym postępowaniu została złożona pojedyncza oferta od Wykonawcy Fresenius Medical Care Polska S.A. z siedzibą w Poznaniu ( 60-118) przy ulicy Krzywej 13 za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający podczas sesji otwarcia ofert i pobierania ich do weryfikacji stwierdził brak załączników wymaganych zapisami SIWZ w ofercie ww. Wykonawcy. Oferta bez załączonych dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego zapisami zawartymi w SIWZ jest niezgodna z treścią SIWZ i nie podlega uzupełnieniu oraz ocenie. W związku z tym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy w tej części zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w części 1 zamówienia : Podstawa prawna - art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W przedmiotowym postępowaniu została złożona pojedyncza oferta od Wykonawcy: Fresenius Medical Care Polska S.A. z siedzibą w Poznaniu ( 60-118) przy ulicy Krzywej 13, która nie zawierała załączników wymaganych przez Zamawiającego zapisami SIWZ i tym samym nie podlegała ocenie. W związku z tym w przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa serwisu, przeglądu i napraw sprzętu RTG Ziehm 8000 i RTG Ziehm Solo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: Podstawa prawna - art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W przedmiotowym postępowaniu w poszczególnych ww. częściach zamówienia do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. na dzień 02.06.2020 roku do godz. 11:00, wpłynęły oferty które w trakcie oceny przez Zamawiającego okazały się najkorzystniejsze w poszczególnych częściach zamówienia i których ceny przekraczały środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ, ceny najkorzystniejszych ofert, złożonych odpowiednio dla części nr 2, 3, 6 i 7 postępowania przekraczają kwotę jaką Zamawiający postanowił przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa serwisu, przeglądu i napraw sprzętu RTG MobileArtEco MUX-10

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: Podstawa prawna - art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W przedmiotowym postępowaniu w poszczególnych ww. częściach zamówienia do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. na dzień 02.06.2020 roku do godz. 11:00, wpłynęły oferty które w trakcie oceny przez Zamawiającego okazały się najkorzystniejsze w poszczególnych częściach zamówienia i których ceny przekraczały środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ, ceny najkorzystniejszych ofert, złożonych odpowiednio dla części nr 2, 3, 6 i 7 postępowania przekraczają kwotę jaką Zamawiający postanowił przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługa serwisu, przeglądu i napraw sprzętu USG I Echokardiografu firmy GE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55350.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Althea Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielska 49
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48708.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługa serwisu, przeglądu i napraw sprzętu firmy Aesculap Chifa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92295.58
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59276.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59276.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59276.16
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Usługa serwisu, przeglądu i napraw sprzętu firmy Stryker

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: Podstawa prawna - art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W przedmiotowym postępowaniu w poszczególnych ww. częściach zamówienia do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. na dzień 02.06.2020 roku do godz. 11:00, wpłynęły oferty które w trakcie oceny przez Zamawiającego okazały się najkorzystniejsze w poszczególnych częściach zamówienia i których ceny przekraczały środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ, ceny najkorzystniejszych ofert, złożonych odpowiednio dla części nr 2, 3, 6 i 7 postępowania przekraczają kwotę jaką Zamawiający postanowił przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Usługa serwisu, przeglądu i napraw Tomografu komputerowego BrightSpeed Elite produkcji GE Healthcare

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: Podstawa prawna - art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). W przedmiotowym postępowaniu w poszczególnych ww. częściach zamówienia do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. na dzień 02.06.2020 roku do godz. 11:00, wpłynęły oferty które w trakcie oceny przez Zamawiającego okazały się najkorzystniejsze w poszczególnych częściach zamówienia i których ceny przekraczały środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ, ceny najkorzystniejszych ofert, złożonych odpowiednio dla części nr 2, 3, 6 i 7 postępowania przekraczają kwotę jaką Zamawiający postanowił przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.