eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemu Medicus On-Line oraz dla oprogramowania "części szarej" (system Finus) na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-19

Ogłoszenie nr 510150138-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemu Medicus On-Line oraz dla oprogramowania "części szarej" (system Finus) na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561881-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540127866-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 11026815000000, ul. ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 318 60 00, e-mail zp@szpitalczerniakowski.waw.pl, faks 22 318 63 41.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalczewrniakowski.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemu Medicus On-Line oraz dla oprogramowania "części szarej" (system Finus) na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

22/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.2.Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy: 1)Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług nadzoru oraz serwisu dla systemu Medicus On-Line i oprogramowania "części szarej" (system Finus) stanowiącego własność Zamawiającego, a także prace powdrożeniowe w zakresie modyfikacji i dostosowania oprogramowania Medicus On-Line i oprogramowania "części szarej" (system Finus) do indywidualnych potrzeb Zamawiającego. 2)W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: a)informowania Zamawiającego o nowych uaktualnieniach (tzw. update) i wersjach oprogramowania Medicus On-Line, oraz oprogramowania "części szarej" (system Finus); b)dostarczania nowych uaktualnień i wersji oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania "części szarej" (system Finus) wraz z aktualną dokumentacją użytkową (tzw. update); c)uwzględniania zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych (tzw. upgrade), w tym także wytycznych NFZ oraz Ministerstwa Finansów, niosących konieczność modyfikacji programów użytkowych i wykonania niezbędnych, związanych z tym czynności systemowych mających na celu dostosowanie oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania "części szarej" (system Finus) do zmienionych powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych, licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do realizacji zmian programu; d)zapewnienia dostępu do modułu E-Wuś automatycznego sprawdzania ubezpieczeń pacjentów; e)zapewnienia dostępu do modułu komunikacji wewnętrznej; f)zapewnienia dostępu do modułu komunikacji zawartego w oprogramowaniu Medicus On-Line oraz w oprogramowaniu "części szarej" (system Finus); g)bieżącego dostosowywania programu i dokumentacji do zmian w przepisach prawa, w tym także do wytycznych NFZ i Ministerstwa Finansów. 3)W ramach usługi serwisu oprogramowania Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: a)usuwania nieprawidłowości w działaniu oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania "części szarej" (system Finus); b)usuwania niespójności oprogramowania bazo-danowego, będących wynikiem nieprawidłowego działania oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania "części szarej" (system Finus), z wyłączeniem sytuacji, gdy powyższa nieprawidłowość nastąpiła wskutek niewłaściwego (niezgodnego z przekazaną dokumentacją) użytkowania w/w oprogramowania, c)wskazywania rozwiązań zastępczych w użytkowaniu oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania "części szarej" (system Finus), na czas usuwania nieprawidłowości zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4)Wykonawca będzie również świadczył na rzecz Zamawiającego prace powdrożeniowe w zakresie modyfikacji i dostosowania oprogramowania Medicus On-Line i oprogramowania "części szarej" (system Finus) do indywidualnych potrzeb Zamawiającego w maksymalnym wymiarze 120 roboczogodzin (w skali roku), przy czym za godzinę Strony rozumieją godzinę zegarową tj. 60 minut. 5)Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru autorskiego i usługi serwisu oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania "części szarej" (system Finus) lub innego występującego u Zamawiającego, do którego Wykonawca posiada prawa autorskie w zakresie funkcjonalności oraz modułów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 6)Szczegółowy opis warunków zdalnego dostępu Wykonawcy do zasobów Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. 7)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości modułów i licencji objętych przedmiotem zamówienia i wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do SIWZ w zakresie łącznej wartości przedmiotu zamówienia/ całkowitej wartości umowy brutto - zmianę tę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia łącznej wartości umowy brutto, na jaką została zawarta. 8)Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w "Projekcie umowy" stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Atende Medica Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wilanowska 313
Kod pocztowy: 00-739
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177120.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.