eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-19

Ogłoszenie nr 510149824-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.

Szkoła Podstawowa Nr 7: Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556072-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO" Zamawiający załączył klauzulę informacyjną dot. ochrony danych osobowych w załączniku nr 9 do SIWZ


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 7, Krajowy numer identyfikacyjny 72709600000000, ul. ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 265 35 03, e-mail czeladz7@wp.pl, faks 0-32 265 35 03.
Adres strony internetowej (url): http://www.sp7.czeladz.pl
Adres profilu nabywcy: https://sp7-czeladz.logintrade.net/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://sp7-czeladz.logintrade.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2/RB/SP7/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (w tym opisem przedmiotu zamówienia), postanowieniami umowy oraz ofertą Wykonawcy - w zakresie wykonania prac związanych z robotami architektoniczno -budowlanymi: 1.1. Zadanie 1 dot. budynku piętrowego Szkoły. Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi" Zakres prac: a). zewnętrzne -termoizolacja: odtworzenie uszkodzonego ocieplenia ocieplenie ścian zewnętrznych (ok. 76,0 m2), wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych pod gzymsem (69,83 m2),dodatkowe zamocowanie płyt styropianowych łącznikami mechanicznymi i klejem poliuretanowym niskoprężnym (ok. 2170,0 m2, 21000 szt łączników ), wykonanie malowania elewacji farbą odporną na zabrudzenia i (ok. 2349,0m2) wymiana orynnowania systemowego z PVC na systemowe z blachy ocynkowanej powlekanej poliuretanem (malowanej na kolor RAL) - budynek główny szkoły - system rynnowy 190/150 - ( 222,0/42,0 mb) oraz sala gimnastyczna i łącznik150/120 (43.0/12.6mb), b). wewnętrzne- wykonanie docieplenia stropu poddasza (ok. 760,0 m2). c). Ponadto wykonawca zobowiązany jest do opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej oraz powykonawczego audytu energetycznego. 1.2. Zadanie 2 dot. budynku parterowego szkoły Renowacja malowania elewacji budynku parterowego Szkoły nr 7 im 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi. Zakres prac: Wykonanie renowacji istniejącego tynku mineralnego wykonanego na dociepleniu budynku parterowego: 1. -uzupełnić brakującą warstwę tynku mineralnego po wklejeniu dodatkowej siatki 2. -wkleić dodatkową siatkę w miejscu pęknięć tynku 3. -oczyścić z zanieczyszczeń mechanicznych i organicznych (glony) powierzchnię tynku, 4. -wykonać malowanie farbą samoczyszcząca i odporna na rozwój grzybów i pleśni wg technologii producenta, Str. 5/38 3.5. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI: 1. Dokumentacja -Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) -Dokumentacja dot . -Naprawa ocieplenia ścian zewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000 -lecia Państwa Polskiego, w Czeladzi 1.1 STWiOR -specyfikacja techniczna ocieplenia ścian zewnętrznych -budynek piętrowy Zadanie nr 1 1.2 Przedmiar -budynek piętrowy 1.3 Ekspertyza techniczna -budynek piętrowy 1.4 Elewacja kolorystyczna -budynek piętrowy 1.5 STWiOR -specyfikacja techniczna wykonania malowania elewacji -budynek parterowy Szkoły Zadanie nr 2 1.6 Przedmiar -budynek parterowy 1.7Elewacja kolorystyczna -budynek parterowy 3.6.WYMAGANIA DOT. ZATRU DNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘZGODNIE Z ART. 29 UST.3A USTAWY PZP 3.6.1. Z uwagi na fakt, iż czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r -Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r poz. 108 z późn. zm.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących poniższe czynności: Czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót budowlanych opisanych przedmiotem zamówienia t.j. tzw pracowników fizycznych. 3.6.2.W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w ust. 3.6.1 na podstawie stosunku pracy 3.6.3. Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. 5.- wymiana na nowe uszkodzone zewnętrzne parapety,6.-zamontować brakujące pokrywy słupków,7.- wymienić na nowe uszkodzone pokrycie daszku skrzynki stalowej,8.- wymienić na nowe kratki wentylacyjne z siatka, wentylacji stropodachu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45321000-3, 45442100-8, 45454100-5, 50000000-5, 71314300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390243.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAW-BUD Damian Zaiwsza
Email wykonawcy: zaw.bud@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Stanisława Moniuszki 10 28-100 Busko-Zdrój
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 480000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 480000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 832920.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 110000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:

brak


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.