eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › "1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148967-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: "1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564695-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 95037163700000, ul. ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 664 22 73, e-mail zamowienia@zdptomaszow.pl, faks 846 642 273.
Adres strony internetowej (url): https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna powiatu tomaszowskiego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.3721.5.2020.AZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnych do realizacji inwestycji drogowych pn.: "1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce". 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do uzyskania Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2018r. poz.1474 z późn. zm.) dla inwestycji drogowych, które to obejmują: 1) Odcinek drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2) Drogę powiatową Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce. Prace polegać będą na opracowaniu podziału nieruchomości (wykonaniu operatu technicznego) mających na celu wydzielenie gruntów zajętych pod drogi powiatowe do celów regulacji stanu prawnego tych nieruchomości dla poszczególnych odcinków dróg. 2.1. Dla odcinka drogi powiatowej Nr 3504L przedmiot zamówienia znajduje się na działkach ewidencyjnych: 1) w obrębie ewidencyjnym Tarnawatka-Tartak: 61/1, 2) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Tarnawacki: oznaczone jako działki nr 31, 75, 76, 146, 147, 148, 149, 155/1, 156/2, 157, 504, 526, 527, 3) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Ordynacki: oznaczone jako działki 11, 12, 13/1, 14, 34, 36/1, 37, 38, 52, 53, 54, 55, 56/1, 56/2, 56/3, 57, 58, 60/1, 60/2, 61, 62, 63, 64, 65. Razem ilość działek do podziału wynosi 82. 2.2. Dla drogi powiatowej nr 3526L przedmiot zamówienia znajduje się na działkach ewidencyjnych: 1) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Tarnawacki: oznaczone jako działki nr 448, 437, 438, 447, 449, 525, 523/1, 523/4, 523/2, 533/1 2) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Ordynacki: oznaczone jako działki nr 144, 146, 191, 163, 164, 480, 166, 167, 168, 162, oraz na terenie gminy wiejskiej Tomaszów Lubelski: 3)w obrębie ewidencyjnym Justynówka: oznaczone jako działki nr 1/1, 96, 96/1, 4/1, 6/1, 6/2, 8/2, 8/3, 9/2, 9/3, 238/1, 10/1, 11/1, 12/1, 96/5, 13/1, 14/1, 15/1, 16/1, 17/1, 18/1, 19/1, 20/6, 21/1, 31, 122, 243, 107, 101, 97, 95, 244, 91, 92,89/1, 89/2, 86, 79, 57, 56, 54, 50, 80, 84, 85, 105/2, 106, 113, 114, 115, 116/1, 126, 129, 32, 34, 35, 36, 41, 42, 43/1, 43/2, 48, 49, 108, 125, 130, 135, 134, 245, 133/1, 131, 4) w obrębie ewidencyjnym Przecinka: oznaczone jako działki nr 33, 34, 35/4, 36, 37, 123, 39/2, 40, 41/3, 91, 42/1, 43/1, 69, 70, 71, 72, 130, 114/2, 116/2, 116/1, 92, 111, 115, 124, 113, 132/1, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 135/1, 14, 20, 21/1, 21/2, 41, 42, 43/2, 48, 49, 50, 54, 56, 57, 22, 23/1, 24/2, 25/2, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 38, 45, 46, 47, 221, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57/2, 58, 59/1, 59/2, 60, 61, 62, 64, 65, 66, 67, 68, 73, 74, 75, 76, 77, 127, 78, 79, 80, 81, 82, 83/2, 84/2, 114/1, 94, 93, 5)w obrębie ewidencyjnym Podhorce: oznaczone jako działki nr 838, 240/1, 236/2, 237, 238, 241/1, 242, 839. Razem ilość działek do podziału wynosi 202. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji w 8 egzemplarzach która powinna zawierać: 1) Projekt podziału nieruchomości z powierzchniami działek; 2) wykaz zmian gruntowych (może znajdować się na projekcie podziału); 3) przedłoży zatwierdzone podziały działek w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tomaszowie Lubelskim. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza przyjęcie nowej granicy pasa drogowego z działką sąsiednią w oparciu o procedurę ustalenia granic. 5. Zamawiający udostępni na stronie internetowej dokumentację techniczną tj. plan zagospodarowania terenu z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi, która to stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie informujemy, że Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych. 6. KOD CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map. 71355000-1 - Usługi pomiarowe. 7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wymienione poniżej w zakresie realizacji zamówienia, (jeżeli wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) Czynności w zakresie realizacji zamówienia obejmują : 1) prace terenowe dotyczące przedmiotu zamówienia, między innymi takie jak: wykonanie pomiaru sytuacyjnego w terenie, sporządzenie mapy, udział w czynnościach ustalenia granic na gruncie, 2) prace kameralne dotyczące przedmiotu zamówienia, między innymi takie jak: wykonanie obliczeń, przygotowanie dokumentacji dla Zamawiającego, skompletowanie operatu technicznego. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu stawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz osoby pełniące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020r. poz. 276 z późn. zm.). 7.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia d) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę. 7.2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 7 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę. 7.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w ust. 7 . W wezwaniu Zmawiający określi termin przedłożenia dowodów oraz rodzajów dowodów spośród poniżej wskazanych czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 7.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 ust 7 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71354000-4


Dodatkowe kody CPV: 71355000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GEOS Usługi Geodezyjno-Kartograficzne inż. Szymon Ozimek
Email wykonawcy: szymek_o@o2.pl
Adres pocztowy: Os. Pod Kasztanami 3/2
Kod pocztowy: 37-630
Miejscowość: Oleszyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209592.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209592.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.