eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jałówka › "Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce", w ramach projektu pn. "Montaż odnawialnych źródeł energii na budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148671-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce: "Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce", w ramach projektu pn. "Montaż odnawialnych źródeł energii na budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Montaż odnawialnych źródeł energii na budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020: Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii - Nr umowy: UDA-RPPD. 05.01.00-20-0559/19-00 z dnia 02 marca 2020r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546305-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540102422-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Krajowy numer identyfikacyjny 30128500000000, ul. ul. Leśna 11, 16-050 Jałówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-85 713 16 90, 606 925 092, e-mail dpsjalowka@op.pl, faks 0-85 713 16 99.
Adres strony internetowej (url): www.dpsjalowka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce", w ramach projektu pn. "Montaż odnawialnych źródeł energii na budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, przy ul. Leśnej 11, zlokalizowanym na działce o nr ewidencyjnym 335, w obrębie ewidencyjnym Jałówka, gm. Michałowo, podzielony na dwie części (pakiety): - Pakiet Nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, - Pakiet Nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce. Zamawiający oświadcza, iż niniejsze zamówienie, w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU, realizowane jest w ramach projektu nr WND-RPPD.05.01.00-20-0559/19 pn. "Montaż odnawialnych źródeł energii na budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020: Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii - Nr umowy: UDA-RPPD.05.01.00-20-0559/19-00 z dnia 02 marca 2020r. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - części dotyczącej Pakietu Nr 1: a) projekt wykonawczy instalacji kolektorów fotowoltaicznych, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji fotowoltaicznej, c) przedmiar robót w zakresie instalacji fotowoltaicznej, d) oszacowanie możliwych oszczędności zużycia energii elektrycznej po zainstalowaniu instalacji fotowoltaicznej, - części dotyczącej Pakietu Nr 2: a) projekt wykonawczy instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU, b) projekt budowlany w zakresie robót budowlanych polegających na wykonaniu wzmocnienia dachu w budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie wzmocnienia dachu, e) przedmiar robót w zakresie instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU, f) przedmiar robót w zakresie wzmocnienia dachu, g) oszacowanie redukcji emisji CO2 dotyczącej instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU, h) ekspertyza techniczna dachu istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, będące załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymienioną w pkt 3.2. dokumentacja techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppoż., wytycznymi niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi przepisami i normami. 3.4. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ww. dokumentacji, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu, na którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia, w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie dostaw i robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 3.5. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne, 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła, 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 453330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne. 3.6. Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania prac montażowych, instalacyjnych lub ogólnobudowlanych, tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty ogólnobudowlane, wykończeniowe pod kierownictwem kierownika robót, oraz instalacyjne, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w pkt 25 SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 12A (dotyczy Pakietu Nr 1) i/lub załącznik nr 12B (dotyczy Pakietu Nr 2) do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub jego podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym w szczególności kierownika budowy i kierowników robót. 2) Z uwagi na to, że prace, będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone na terenie czynnego obiektu, jakim jest Dom Pomocy Społecznej, Wykonawca przez cały okres realizacji prac i w każdym obszarze prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: a) zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych (odpowiednie oznakowanie), b) odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu, c) usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci - zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.), d) zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane, e) utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych, f) transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych, g) prowadzić roboty wywołujące hałas w godzinach od 7:00 rano do 20:00 wieczorem, h) niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 3) W ramach realizacji niniejszego zamówienia oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: a) wykonywania prac z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp oraz przepisami prawa budowlanego, b) prawidłowego prowadzenia dokumentacji robót budowlanych, w tym dziennika budowy, c) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza prowadzonych robót, d) zakupienia, dostarczenia i zamontowania urządzeń i materiałów nowych, dobrych jakościowo, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, odpowiadających wymogom ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019r., poz. 266), posiadających dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzające, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dopuszczenie do stosowania w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, e) utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych oraz uporządkowania terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, f) zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, g) zapewnienia przestrzegania przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej na terenie prowadzonych prac, h) wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, i) skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji wykonanych robót i dokumentacji powykonawczej, w dniu bezusterkowego protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia, j) w przypadku korzystania z Podwykonawców, koordynowania robót Podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, k) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 4) Rozwiązania równoważne: a) w przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Oferowane rozwiązania równoważne powinny umożliwić osiągnięcia wskaźników projektu w minimalnych wartościach. Mierzalnymi efektami realizacji projektu będą przedstawione poniżej wskaźniki produktu i rezultatu, tj.: W wyniku realizacji inwestycji powinny zostać osiągnięte następujące wskaźniki rezultatu: 1. Średnia roczna produkcja energii elektrycznej z nowo wybudowanych mocy wytwórczych wykorzystujących OZE - 40,07 MWh (str. 9, 1.4 pozycja 5 w Projekcie wykonawczym instalacji fotowoltaicznych), 2. Średnia roczna ilość energii końcowej do zaoszczędzenia wynikająca z produkcji energii cieplnej z nowo wybudowanych mocy wytwórczych wykorzystujących OZE - 66,42 MWh (str. 1 Planowana wielkość instalacji, łączna moc w Dokumentacji technicznej instalacji kolektorów słonecznych: Oszacowanie Redukcji CO2). W wyniku realizacji projektu powinny zostać osiągnięte następujące efekty bezpośrednie (wskaźniki produktu): 1. Liczba wbudowanych jednostek wytwarzania energii elektrycznej z OZE: 1 sztuka (Projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznych). Wartość docelową rozumie się jako 1 instalację składającą się ze 144 szt. paneli o mocy pojedynczej 275 W). 2. Liczba wbudowanych jednostek wytwarzania energii cieplnej z OZE: 1 sztuka (Projekt wykonawczy instalacji kolektorów słonecznych). Wartość docelową rozumie się jako 1 instalację kolektorów słonecznych składającą się z 5 baterii kolektorów słonecznych po 6 kolektorów w każdej baterii umieszczonych na dachu budynku). 3. Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych: 55,12 MgCO2 (Projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznych, Projekt wykonawczy instalacji kolektorów słonecznych) Sposób obliczenia emisji dla dodatkowej produkcji energii elektrycznej z OZE: Emisja bazowa (przed realizacją projektu - rok 2018) = roczne zużycie energii elektrycznej x 0,812 MgCO2/MWh (147,47 MWh x 0,812 MgCO2/MWh = 119,75 MgCO2/MWh) Prognozowana produkcja energii elektrycznej z OZE = 40,07 MWh Roczne zużycie energii elektrycznej = 147,47 MWh 147,47 MWh - 40,07 MWh = 107,4 MWh 107,4 MWh x 0,812 MgCO2/MWh = 87,21 MgCO2/MWh 119,75 MgCO2/MWh - 87,21 MgCO2/MWh = 32,54 MgCO2/MWh Sposób obliczenia emisji dla dodatkowej produkcji energii cieplnej z OZE: Emisja bazowa (przed realizacją projektu - rok 2018) = roczne zużycie energii cieplnej x 0,34 MgCO2/MWh (211,68 MWh x 0,34 MgCO2/MWh = 71,97 MgCO2/MWh) Prognozowana produkcja energii cieplnej z OZE = 66,42 MWh Roczne zużycie energii cieplnej = 211,68 MWh 211,68 - 66,42 MWh = 145,26 MWh 145,26 MWh x 0,34 MgCO2/MWh = 49,39 MgCO2/MWh 71,97 MgCO2/MWh - 49,39 MgCO2/MWh = 22,58 MgCO2/MWh 32,54 + 22,58= 55,12 Mg CO2/MWh 4. Dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych (CI): 0,4 MWe 5. Dodatkowa zdolność wytwarzania energii cieplnej ze źródeł odnawialnych (CI): 0,53 MWt 6. Moc zainstalowana ze źródeł odnawialnych: 92,1 kWp (Projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznych, Projekt wykonawczy instalacji kolektorów słonecznych); (39,6 kWp + 52,5 kW=52,5kWp). Projekt przyczyni się do redukcji emisji CO2 o 28,75 % w stosunku do stanu istniejącego (zgodnie z kryterium pn. Redukcja emisji CO2 poziom redukcji mieści się w zakresie powyżej 20% do 30%. Sposób obliczenia jest następujący: Wielkość emisji bazowej: 119,75 MgCO2/MWh + 71,97 MgCO2/MWh= 191,72 Mg CO2/MWh Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych: 55,12 MgCO2 55,12 MgCO2* 100%/191,72 Mg CO2/MWh = 28,75 %. Wskazanie w SIWZ oraz dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy PZP złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, b) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, których dotyczy, c) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, d) wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, należy traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba, że zapis mówi inaczej. e) stosownie do lit. d, do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w SIWZ oraz dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne", f) użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 ust. 16 ustawy PZP oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy, roboty budowlane, lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca nie może uzyskać, z przyczyn od niego niezależnych, określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy, roboty budowlane, lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie określonym, akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy, roboty budowlane, lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub wymagania wskazane przez Zamawiającego, g) użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriami oceny ofert, lub warunkami realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający zaakceptuje również inne środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonane przez niego dostawy, roboty budowlane, lub usługi, spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.7. Zamawiający wymaga określenia na etapie postępowania przetargowego: a) nazwy producenta, typu i modelu zaoferowanych paneli fotowoltaicznych, b) nazwy producenta, typu i modelu zaoferowanego inwertera fotowoltaicznego, c) nazwy producenta, typu i modelu zaoferowanych kolektorów słonecznych. 3.8. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę, b) Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. e) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia, f) w przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez Podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3.9. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09331100-9


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45453000-7, 45330000-9, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139577.77
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AZEnergia
Email wykonawcy: biuro@azenergia.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 48
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151848.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151848.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198290.34
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 268500
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sungrant sp. z.o.o.
Email wykonawcy: biuro@sungrant.pl
Adres pocztowy: ul. Ciesielska 2/23
Kod pocztowy: 15-542
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289980.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.