eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WEWNĘTRZNYCH WRAZ Z PRZYŁĄCZEM ORAZ BUDOWĄ ŚCIANEK DZIAŁOWYCH I MALOWANIEM POMIESZCZEŃ W BUDYNKU MUZEUM ŻUP KRAKOWSKICH WIELICZKA W WIELICZCE - UL.DANIŁOWICZA 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 510148435-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka: WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WEWNĘTRZNYCH WRAZ Z PRZYŁĄCZEM ORAZ BUDOWĄ ŚCIANEK DZIAŁOWYCH I MALOWANIEM POMIESZCZEŃ W BUDYNKU MUZEUM ŻUP KRAKOWSKICH WIELICZKA W WIELICZCE - UL.DANIŁOWICZA 12

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552549-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, Krajowy numer identyfikacyjny 27608000000000, ul. ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 2783266, 4221947, e-mail podziemne@muzeum.wieliczka.pl, faks 122 783 028.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeum.wieliczka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WEWNĘTRZNYCH WRAZ Z PRZYŁĄCZEM ORAZ BUDOWĄ ŚCIANEK DZIAŁOWYCH I MALOWANIEM POMIESZCZEŃ W BUDYNKU MUZEUM ŻUP KRAKOWSKICH WIELICZKA W WIELICZCE - UL.DANIŁOWICZA 12

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZ-271-01/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, budowa ścianek działowych, malowanie pomieszczeń w budynku Muzeum położonym przy ul. Daniłowicza 12 w Wieliczce oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zadania. Budynek jest położony na obszarze strefy B - ochrony pośredniej zabytkowego zespołu urbanistycznego historycznego miasta Wieliczki, wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-529 na podstawie decyzji z dnia 04.04.1986r. Prace powinny by wykonane zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 13 do SIWZ. 2) Roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych i teletechnicznych, budową ścianek działowych, malowaniem oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej będą podzielone na następujące zadania: ZADANIE NR 1 - - wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych, budowa ścianek, malowanie pomieszczeń, ZADANIE NR 2 - wykonanie dokumentacji powykonawczej 3) W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację powykonawczą odzwierciedlającą stan faktyczny wykonanych robót, (2 egz., i dodatkowo 1 egz. dokumentacji wymienionej w pkt. 4)) w wersji papierowej i elektronicznej. 4) Powyższa dokumentacja powinna zawierać część opracowaną przez osobę prowadzącą prace konserwatorskie i restauratorskie: a. obrazującą przebieg prac i zawierającą opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć; b. opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac. 5) W celu ułatwienia wyceny i przygotowania oferty Zamawiający udostępnia przedmiar robót stanowiących zadanie nr 1, i który stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ. 6) Przedmiot zamówienia będzie prowadzony w oparciu o prawomocne: a. pozwolenie na budowę - Załącznik nr 11 do SIWZ. b. pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - Załącznik nr 12 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2


Dodatkowe kody CPV: 32412100-5, 44112310-4, 45111300-1, 45220000-5, 45453000-7, 45442100-8, 71356000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 794754.94
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPU "GP-TERM" M.Gajek&B.Gajek
Email wykonawcy: bogdangajek@gmail.com
Adres pocztowy: ul.Szewska 1/5
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 977548.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 977548.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1870000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.