To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-18
Ogłoszenie nr 510148295-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.
Wójt Gminy Ujazd: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla przedsięwzięcia pod nazwą: "Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA VII.INFRASTRUKTURA DLA USŁUG SPOŁECZNYCH, DZIAŁANIE VII.4 EDUKACJA,Poddziałanie VII.4.2 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554572-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540115361-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 55099900000000,
ul. Plac Kościuszki
6,
97-225
Ujazd, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 192 123, e-mail
ugujazd@ujazd.com.pl, faks
447 192 129.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug.ujazd.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla przedsięwzięcia pod nazwą: "Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIR.271.1.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla przedsięwzięcia pod nazwą: "Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe, gmina Ujazd. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku Przedszkola Samorządowego w Ujeździe przy ul. Rokicińskiej 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i - w przypadku elementów wymagających montażu zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu przedszkola)w tym. m.in.: meble przedszkolne, meble biurowe, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, sprzęt rehabilitacyjny, nagłośnienie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: ? W przypadku urządzeń, których obsługa wymaga przeszkolenia - uruchomienie zamontowanego wyposażenia, jego przetestowanie, oraz przeszkolenie użytkowników wskazanych przez Inwestora; ? serwis dostarczonego wyposażenia w okresie rękojmi a także gwarancji w zakresie odpowiednim do postanowień gwarancyjnych oraz przepisów dotyczących rękojmi; 4. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 5. Zakres prac realizowanych w ramach poszczególnych części obejmuje: 1) Część Nr I: Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i zabawek 2) Część Nr II: Zakup, dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych i zaplecza administracyjnego przedszkola, , 3) Część Nr III: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, 4) Część Nr IV: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego, 5) Część nr V: Zakup, dostawa i montaż nagłośnienia, 6. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39130000-2, 37520000-9, 30213100-6, 32000000-3, 39162100-6, 37524100-8, 33158400-6, 33196200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i zabawek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35131.84
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34480.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli do sal dydaktycznych i zaplecza administracyjnego przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155603.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino sp. z o.o S. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162818.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15063.35
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17114.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7382.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14653.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż nagłośnienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mańka Wojciech, Głośniki Systemy Nagłośnień Akustyka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11994.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI UJAZD
- "PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD"
- Remont drogi gminnej nr 116451E w miejscowości Zaosie
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów dla osób z niepełnosprawnościami w ramach poprawy dostępności architektoniczno-komunikacyjnej obiektów Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej - IV
- "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Sławnie" w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.