eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Zakup aparatury do projekcji cyfrowych kinowych 2K-2D dla kina Czyn w Poniatowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148184-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Centrum Kultury Promocji i Turystyki w Poniatowej: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Zakup aparatury do projekcji cyfrowych kinowych 2K-2D dla kina Czyn w Poniatowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546465-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury Promocji i Turystyki w Poniatowej, Krajowy numer identyfikacyjny 59331300000000, ul. Ul. Fabryczna 1, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 8204554, 509294398, 8204055, e-mail ckpit@poczta.onet.eu, faks 81 8204554, 8204055.
Adres strony internetowej (url): http://www.ckpitponiatowa.naszbip.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego, w ramach projektu pn. Zakup aparatury do projekcji cyfrowych kinowych 2K-2D dla kina Czyn w Poniatowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CKPIT.351.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem wyposażenia kinotechnicznego oraz szkoleniem pracowników, w ramach projektu pn. Zakup aparatury do projekcji cyfrowych kinowych 2K-2D dla kina Czyn w Poniatowej". 2.2. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje: 1) Dostawę kinowego projektora cyfrowego, wraz z jego transportem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem i regulacją, 2) Dostawę kinowego serwera kina cyfrowego, wraz z jego transportem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem i regulacją, 3) Dostawę obiektywu projekcyjnego, wraz z jego transportem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem i regulacją, 4) Dostawę panelu sterującego, wraz z jego transportem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem i regulacją, 5) Dostawę platformy (stolika pod zestaw cyfrowy), wraz z jego transportem, rozładunkiem i montażem, 6) Szkolenie kinooperatorów (osób wyznaczonych przez Zamawiającego) z obsługi dostarczonego wyposażenia. 7) Przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac. Wyposażenie należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w pomieszczeniach Kina "Czyn", mieszczącego się przy ul. 11 listopada 4, 24-320 Poniatowa. 2.3. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich wymagania, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 2.5. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, nieregenerowane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, 2) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38652000-0


Dodatkowe kody CPV: 38600000-1, 48820000-2, 80511000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 242250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Awaco Project Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@awaco.pl
Adres pocztowy: ul. Olesińska 2
Kod pocztowy: 02-548
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293970.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293970.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.