eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup paliw płynnych w 2021r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach1) CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148179-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego: Zakup paliw płynnych w 2021r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: 1) CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560608-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Wyznaczono Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego (repr. przez Dyrektora), w dniu 22.07.2020r. na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Pzp, przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie (działający jako organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego, który wyznacza spośród podległych samorządowych jednostek organizacyjnych jednostkę organizacyjną właściwą do przeprowadzenia postępowania na rzecz: 1) Zespołu Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 2) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 3) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki 1, 4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie im. J.Pawła II, ul. Klonowa 2, 5) Powiatowego Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21 oraz samego Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, ul. Pocztowa 13).

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, REGON: 510902707, do kontaktu wskazano CUWPK z danymi kontaktowymi podanymi niżej
Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, REGON: 510751154, do kontaktu wskazano CUWPK z danymi kontaktowymi podanymi niżej
Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki 1, REGON: 510750278, do kontaktu wskazano CUWPK z danymi kontaktowymi podanymi niżej
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. J.Pawła II, ul. Klonowa 2, REGON: 510902707, do kontaktu wskazano CUWPK z danymi kontaktowymi podanymi niżej
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, REGON: 000738668, do kontaktu wskazano CUWPK z danymi kontaktowymi podanymi niżej
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, ul. Pocztowa 13, REGON: 362053243, dane kontaktowe podano niżej


Informacje dodatkowe:
W związku z utrzymującym się na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii, wynikającym z zakażeń wirusem SARS-CoV-2, dokonano otwarcia ofert złożonych w postępowaniu bez fizycznego udziału osób zainteresowanych z transmisją on-line dostępną tylko w czasie rzeczywistym.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 36205324300000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 751 17 12, e-mail cuw@starostwo.ketrzyn.pl, faks 89 751 17 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający, w których imieniu i na których na rzecz będzie prowadzone postępowanie, w ramach współpracy, będą udzielali merytorycznego wsparcia, a w szczególności zapewnią udział pracowników, którzy będą aktywnie uczestniczyć w procedurze przetargowej oraz zapewnią: 1) przygotowanie: a) wniosków o wszczęcie zamówienia wraz z wyceną ich wartości spełniających wymogi obowiązujących przepisów, b) szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia (wielkości zapotrzebowania i in. - w/g potrzeb), 2) bezzwłoczne przygotowanie wyjaśnień na zapytania Wykonawców dotyczące kwestii merytorycznych przedmiotu zamówienia i posiadanych przez Zamawiających dokumentów istotnych dla przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3) aktywne uczestnictwo w modyfikowaniu w niezbędnym zakresie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 4) aktywne uczestnictwo w wypracowaniu merytorycznego stanowiska odnośnie wniesionego odwołania lub uczestnictwo w postępowaniach przed właściwymi organami w przypadku złożenia odwołań lub skarg - jeśli okoliczności powyższe wystąpią. Wyznaczający zapewni obsługę prawną oraz poniesie koszty ewentualnych postępowań odwoławczych a także koszty ewentualnej pracy biegłego jeśli konieczność jego zatrudnienia zostanie uprzednio z nim uzgodniona. Zgodnie z posiadanymi kompetencjami Dyrektorzy/ Kierownicy jednostek działając w imieniu Odbiorców zamówienia podpiszą umowy z Wykonawcami wybranymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliw płynnych w 2021r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: 1) CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUWPK.343.20.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia to zakup paliw płynnych w 2021r. na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: 1) CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych, opisany szczegółowo w ust. 4. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne i realizacyjne określa Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. Opis: 1) CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla - nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o upust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie (zmniejszeniu łącznie maksymalnie o 40%), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 2) CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna z kartami bezgotówkowymi: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o upust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają możliwości dokonywania rozliczania transakcji za pomocą kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie (zmniejszeniu łącznie maksymalnie o 40%), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 3) CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna bez kart bezgotówkowych: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o upust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie (zmniejszeniu łącznie maksymalnie o 40%), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące zał. nr 4 do SIWZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09133000-0, 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3414.63
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stacja Paliw i Auto Myjnia Filipczyk Marcin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. B. Chrobrego 5B
Kod pocztowy: 11-440
Miejscowość: Reszel
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4310.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4310.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4310.66
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowę zawiera zamawiający, którym jest: Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3. Wykonawca w ramach oferty zaoferował upust 1% i płatność faktury w terminie 14 dni.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 112237.89
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arriva Bus Transport Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 8/24
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137358.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137358.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137358.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowy zawierają zamawiający, którymi są: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie - 22.189,00 zł brutto, Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie - 96.436,11 zł brutto, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego w Kętrzynie - 19.214,53 zł brutto. Wykonawca w ramach oferty zaoferował upust 2% i płatność faktury w terminie 30 dni.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna bez kart bezgotówkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18881.62
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arriva Bus Transport Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 8/24
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23337.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23337.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23337.03
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowy zawierają zamawiający, którymi są: Powiatowe Centrum Edukacyjne - 6.398,26 zł brutto, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Pawła II w Kętrzynie - 16.938,76 zł brutto. Wykonawca w ramach oferty zaoferował upust 2% i płatność faktury w terminie 30 dni.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.