eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul. Tysiąclecia - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 510147664-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych: Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul. Tysiąclecia - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550043-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110082-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych, Krajowy numer identyfikacyjny 11645900000000, ul. ul. Tysiąclecia 16, 48-210 Biała, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4387176, e-mail boss@biala.gmina.pl, faks 0-77 4387176.
Adres strony internetowej (url): www.boss.biala.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul. Tysiąclecia - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOSS.364.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul. Tysiąclecia - etap II". 2.Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)W ramach etapu II planuje się wymianę kotłów węglowych na kotły pelletowe, wymianę instalacji c.o., częściową wymianę grzejników oraz montaż pełnej automatyki kotłowni. 2) W zakres robót wchodzi: Ogólny zakres prac: - Montaż kotła na pellet o mocy 350kW wyposażonego w sondę Lambda, automatyczny system czyszczenia palnika, wentylator nadmuchu powietrza spalania, chłodnicę bezpieczeństwa, automatyczny system odpalania kotła, szafę sterowniczą, podajnik celkowy. Kocioł 5 klasa- Ecodesign 2020 sterowany modułem WIFI. Wykonanie odprowadzenia spalin do komina, - Montaż kotła na pellet o mocy 200kW wyposażonego w sondę Lambda, automatyczny system czyszczenia palnika, wentylator nadmuchu powietrza spalania, chłodnicę bezpieczeństwa, automatyczny system odpalania kotła, szafę sterowniczą, podajnik celkowy. Kocioł 5 klasa- Ecodesign 2020 sterowany modułem WIFI. Wykonanie odprowadzenia spalin do komina, - Kompletna wymiana instalacji c.o., - Częściowa wymiana grzejników 66 szt. - Montaż automatycznych układów podmieszania na każdym obwodzie rozdzielaczy. 3) udzielenie co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty budowlane oraz minimum 24-miesięcznej gwarancji na zastosowane materiały i urządzenia dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy bez uwag. W okresie gwarancji Wykonawca samodzielnie lub za pomocą podwykonawców będzie świadczył bezpłatny serwis gwarancyjny wymaganyzgodnie z zaleceniami producenta i przepisami obowiązującego prawa wymagającymi dokonywania czynności w zakresie obsługi serwisowej. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące okresów gwarancji na zastosowane materiały, sprzęty, urządzenia i wykonane roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, mają bezwzględne pierwszeństwo przed jakimikolwiek zapisami zawartymi w dokumentacji projektowej, odnoszącymi się do podanych tam, ewentualnie krótszych, okresów gwarancji. 4. Standardy jakościowe dotyczące wykonania zadania pn. "Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul. Tysiąclecia - etap II" zostały opisane w poszczególnych dokumentacjach technicznych. 5.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga przedłożenia stosownych dokumentów w ofercie, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik D do SIWZ. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub ostatecznych, bądź też natychmiast wykonalnych decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Ponadto wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu, typu lub rodzaju oferowanego produktu równoważnego oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 6. Przedmiary robót, w związku z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia, stanowią materiał wyłącznie pomocniczy, mający na celu usprawnienie przygotowania ofert, a Zamawiający nie gwarantuje ich kompletności i poprawności. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić zakresy rzeczowe wynikające z przedmiaru oraz z informacji zawartych w pozostałych dokumentach SIWZ (w tym w udostępnionej dokumentacji technicznej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót). Wykonawca ma obowiązek podać cenę ofertową na jedną lub dwie części, zgodnie z podziałem niniejszego zamówienia. Pomocniczy przedmiar robót nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, a ewentualna decyzja o jego wykorzystaniu do przygotowania oferty należy do Wykonawcy. 7.Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przy realizacji umowy pracownicy fizyczni, byli zatrudnieni w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138, 2255, z 2017 r. poz. 60. 962.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia 4 osób. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem umowy o realizację przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 8.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie, odpowiednio do wskazanego w pkt IV. SIWZ terminu i z uwzględnieniem jego zapisów. 9.Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia, wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 10.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem na przykład producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 11.Wybrany Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego. 12.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 13.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 14.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 15.Kategorie robót budowlanych objętych zamówieniem wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów, 71314200-4 - Usługi zarządzania energią. 16.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ . 17.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.biala.gmina.pl. 18.Wymagania Zamawiającego dotyczące organizacji robót i terenu budowy: 1) Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca obowiązany jest uzgodnić harmonogram rzeczowo - finansowy robót z przedstawicielami Zamawiającego. 2) Prace budowlane muszą być prowadzone z zachowaniem szczególnej ostrożności i zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w zakresie bhp i p.poż. Szczegółowe obowiązkii odpowiedzialność Wykonawcy w tym zakresie zostały zawarte m.in. w harmonogramie robót, we wzorze umowy stanowiącymi załącznik do SIWZ. 4) Wykonawca i Podwykonawcy są zobowiązani zorganizować we własnym zakresie plac zaplecza budowy. 5) Konieczne technologiczne wyłączenia każdej instalacji Wykonawca musi bezwzględnie uzgadniać z Inspektorem Nadzoru. 6) Miejsca gdzie wykonywane będą roboty będące przedmiotem zamówienia, muszą zostać zabezpieczone w taki sposób, aby oddzielały miejsce robót od innych nieruchomości. 7) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą na terenie przeznaczonym pod komunikację pieszą i samochodową. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót. 8) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie również na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji. 19. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również inne tj. w szczególności koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami i zestawieniami materiałowymi, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, koszty związane z odbiorami, badaniami i sprawdzeniami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii związanej z wykonywanymi robotami budowlanymi itp. 20.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest doliczyć nowe wkłady kominowe dostosowane do specyfikacji kotłów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45331100-7, 45231110-9, 71314200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1485304.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Sanitarnych Co i Gaz Sebastian Marzotko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Biała
Kod pocztowy: 48-210
Miejscowość: Prężyna 57
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1353030.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1353030.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1660163.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.