eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Świadczenie usług transportu sanitarnego i specjalistycznego z podziałem na 2 zadania na rzecz Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07

Ogłoszenie nr 510147494-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.

Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.: Świadczenie usług transportu sanitarnego i specjalistycznego z podziałem na 2 zadania na rzecz Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556231-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540119204-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17074675600000, ul. ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 262 43 28, e-mail zamowienia@szpitalprabuty.pl, faks 55 278 24 35.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.szpital.prabuty.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o. - 100% udziału jednostki samorządu terytorialnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportu sanitarnego i specjalistycznego z podziałem na 2 zadania na rzecz Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/6/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego i specjalistycznego z podziałem na 2 zadania na rzecz Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy, których szczegółowy opis, szacunkowe zapotrzebowanie oraz wymagania określone zostały w niniejszym SIWZ i w Załącznikach nr 4 i 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części - zadania. 3. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne Części- Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego zakresu usług znajdującego się w Części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości zakresu usług. Zamawiający wykorzysta 80% ilości zapotrzebowania określonego w zadaniu. Pozostałe 20 % ilości Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 6. Zakres usług: 6.1 Zadanie nr 1 - transport sanitarny. Zakresem usług transportowych będzie: 1. Przewóz pacjentów szpitala na badania specjalistyczne, do innych podmiotów ochrony zdrowia, domów i innych miejsc (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji medycznej). 2. Przewóz pacjentów na terenie szpitala. 3. Przewóz konsultantów medycznych i innego personelu. 4. Odbiór i przewóz przesyłek (preparatów krwi, korespondencji) 5. Pomoc w czynnościach ładunkowych i rozładunkowych koniecznych lub wymaganych do prawidłowego wykonania przewozu. 6. Dokonywanie czynności związanych z odbiorem i przekazaniem przesyłki. 7. Opieka pozamedyczna nad pacjentem przewożonym zgodnie ze zleceniem Zamawiającego do docelowego miejsca wykonywania świadczenia medycznego lub miejsca zamieszkania, w tym ułatwienia przewozu osobom o ograniczonej zdolności ruchomej oraz osobom niepełnosprawnym. 8. Zapewnienie przewożonym osobom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód. 9. Właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniem przewożonych przesyłek. 10. Przewóz osobistego bagażu pacjenta, jeżeli jest to uzasadnione charakterem lub okolicznościami przewozu. 11. Pomoc kierowcy w transporcie chorych w razie potrzeby, tj. przenoszenie pacjenta z karetki na wskazany oddział i odwrotnie. A także w sytuacjach, gdy pacjent będzie odwożony do domu. 12. Inne zlecone przewozy 13. Szacunkowa ilość potrzeb w okresie 24 miesięcy dla 3 pojazdów: a) szacunkowa ilość kilometrów - 156 020,00 b) szacunkowa ilość godzin: transport w godz. 7:00 - 15:00 - 12 064 h transport w godz. dyżurnych - 13 504 h transport w zabezpieczeniu dyżuru - 1 763 h transport BUS - 500 h 14. Podczas realizacji umowy kierowcy Wykonawcy są zobowiązani, przy wykonywaniu usług transportowych, do uwzględniania poleceń lub wytycznych pracowników Zamawiającego. 6.2 Zadanie nr 2 - transport specjalistyczny. Zakresem usług transportowych będzie: 1. Przewóz pacjentów karetką "S" ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnym z określonymi w aktualnym zarządzeniu Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. 2. Pomoc w czynnościach ładunkowych i rozładunkowych koniecznych lub wymaganych do prawidłowego wykonania przewozu. 3. Zapewnienie przewożonym osobom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód. 4. Pomoc kierowcy w transporcie chorych w razie potrzeby, tj. przenoszenie pacjenta z karetki. 5. Szacunkowa ilość potrzeb w okresie 24 miesięcy: a) szacunkowa ilość kilometrów - 6 141 b) szacunkowa ilość godzin - 90,00 6. Podczas realizacji umowy kierowcy Wykonawcy są zobowiązani, przy wykonywaniu usług transportowych, do uwzględniania poleceń lub wytycznych pracowników Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


Dodatkowe kody CPV: 60130000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie Nr 1 Transport sanitarny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 785890.81
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ERBUS Władysław Zwierzchowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Raniewo 1A
Kod pocztowy: 82-550
Miejscowość: Prabuty
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 770601.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 770601.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 793183.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie Nr 2 Transport specjalistyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.