eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych, wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji ZRiD i realizacja zadania pn. "rozbudowa dróg gminnychul. Dworcowej i ul. Jana Pawła II w Piasecznie w zakresie skrzyżowania wraz z dojazdami" w ramach zadania"Projekt ulicy Dworcowej od. ul. Sienkiewicza do ul. Jana Pawła II w Piasecznie wraz z mostem nad Kanałem Piaseczyńskim oraz parkingami w rejonie dworca + budowa - poprawa infrastruktury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 510147198-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno: Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych, wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji ZRiD i realizacja zadania pn. "rozbudowa dróg gminnych: ul. Dworcowej i ul. Jana Pawła II w Piasecznie w zakresie skrzyżowania wraz z dojazdami" w ramach zadania: "Projekt ulicy Dworcowej od. ul. Sienkiewicza do ul. Jana Pawła II w Piasecznie wraz z mostem nad Kanałem Piaseczyńskim oraz parkingami w rejonie dworca + budowa - poprawa infrastruktury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549382-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Krajowy numer identyfikacyjny 15891289000000, ul. ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, e-mail rzp@piaseczno.eu, faks 022 70 17 692.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych, wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji ZRiD i realizacja zadania pn. "rozbudowa dróg gminnych: ul. Dworcowej i ul. Jana Pawła II w Piasecznie w zakresie skrzyżowania wraz z dojazdami" w ramach zadania: "Projekt ulicy Dworcowej od. ul. Sienkiewicza do ul. Jana Pawła II w Piasecznie wraz z mostem nad Kanałem Piaseczyńskim oraz parkingami w rejonie dworca + budowa - poprawa infrastruktury

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zadania należy wykonać: - etap 1A - realizacja inwestycji na podstawie decyzji Starosty Piaseczyńskiego nr 25/2018 z dnia 18.10.2018 w oparciu o projekty budowlane i wykonawcze wyszczególnione w rozdziale II niniejszego opracowania oraz program funkcjonalno-użytkowy w zakresie objętym liniami rozgraniczającymi wynikającymi z decyzji ZRiD nr 25/2018 z dnia 18.10.2018, opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie projektu organizacji ruchu funkcjonującego do czasu wykonania etapu 1B, - etap 1B - opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie na ich podstawie zamiennej Decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (zgodnie w wymogami Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz.U. 2018 poz. 1474) na podstawie i zgodnie z wymaganiami Programu Funcjonalno - Użytkowego (PFU) - Załącznik nr 1A oraz na ich podstawie kompleksowe dokończenie inwestycji wraz z wdrożeniem zaktualizowanego projektu stałej organizacji ruchu dla połączonych etapów 1A i 1B; - etap 2 - uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie dla zrealizowanej inwestycji. Referat Zamówień Publicznych przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego po złożeniu przez Wnioskodawcę wniosku wraz z dokumentacją niezbędną do prawidłowego wyboru trybu oraz sporządzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4394500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FAL-BRUK Sp. z o.o. s.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sarabandy 42
Kod pocztowy: 02-868
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4298850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4298850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5793300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.