To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-07
Ogłoszenie nr 510147039-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.
Województwo Pomorskie: Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt wspólfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551779-N-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 19167483600000,
ul. Okopowa
21/27,
80-810
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 261 555, e-mail
zamowienia@pomorskie.eu, faks
(58)3268557.
Adres strony internetowej (url): bip.pomorskie.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAZ-Z.272.27.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w zależności od potrzeb Zamawiającego) sprzedaż i dostawa dla Województwa Pomorskiego tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku w asortymencie i na zasadach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wszystkie nazwy oraz symbole tonerów wskazane w zestawieniu zał. nr 1 do SIWZ mają na celu określenie asortymentu, który jest aktualnie używany i niezbędny do funkcjonowania Zamawiającego, ponadto oznacza minimalną jakość materiałów wymaganych przez Zamawiającego. 3. Pod pojęciem "materiały zalecane przez producenta urządzenia" Zamawiający rozumie fabrycznie nowe, nieużywane, legalne w świetle prawa patentowego, oryginalne tonery, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 4. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty nieużywane, nie uszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu, numerem katalogowym i datą produkcji, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, które będą spełniały parametry wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ, i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Tonery muszą być tonerami zalecanymi przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone lub równoważnymi. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tonerów równoważnych innych producentów pod warunkiem, że ich wydajność, trwałość oraz jakość wydruków jest nie gorsza od jakości oryginalnych tonerów zalecanych przez producentów urządzeń drukujących. 6. W przypadku zaproponowania w ofercie tonerów równoważnych lub lepszych od wskazanych w zestawieniu, lub korporacyjnych należy przedstawić dokumenty wskazane w rozdziale X ust. 2 SIWZ. 7. Przez toner równoważny Zamawiający rozumie toner o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych bądź lepszych (wydajność, trwałość i jakość wydruku) w stosunku do tonera oryginalnego (wzorcowego), w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w zestawieniu zamawianych tonerów oraz: 1) fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO oraz ISO 14001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem (do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów), 2) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, 3) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych urządzeń, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, 4) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu (w szczególności dotyczy krycia i odwzorowania koloru, brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie proszku tonera podczas montażu i eksploatacji), 5) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tonerem, a po jego zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty np. o nieoryginalności zastosowanego materiału (w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, materiał eksploatacyjny równoważny musi posiadać analogiczny element), 6) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 7) w którym wszystkie części/składowe są nowe, 8) w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem, 9) nie dopuszcza się użycie składników poprzednio uzupełnianych bądź przerabianych, 10) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, 11) w których chip bądź jakikolwiek inny element eksploatacyjny nie był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału. 12) nie powodują dodatkowych czynności (np. usuwanie resztek zużytego tonera z pojemnika i czyszczenie wywoływacza) oraz nie powodują wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących), 8. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie tonerów równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego tonery spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy tonera oraz nazwy producenta produktu równoważnego w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 9. Zamawiający dopuszcza również tonery korporacyjne. W przypadku zaoferowania takich tonerów odpowiednie informacje Wykonawca winien wpisać w kolumnie nr 6 Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz ofertowy). Toner korporacyjny musi spełniać warunki określone dla tonerów opisanych rozdziale III ust. 3. 10. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego toner jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub innego wymaganego materiału eksploatacyjnego, może w przypadku 2 - krotnej reklamacji danej pozycji materiału eksploatacyjnego równoważnego żądać dostaw tonera oryginalnego zalecanego przez producenta, w cenie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) dla danej pozycji. W takim przypadku wymagana będzie zgoda Zamawiającego na zamianę oferowanego tonera. 11. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzeń wielofunkcyjnych w pełnej wysokości, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawę żądania przez Zamawiającego zwrotu kosztów naprawy urządzeń wielofunkcyjnych stanowić będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzeń wielofunkcyjnych, która będzie dla Wykonawcy wiążąca. Zamawiający dokona naprawy urządzeń wielofunkcyjnych w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń wielofunkcyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77154.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3DYTA edyta Korupczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89574.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.