eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa ścieżki rowerowej Poznań - Tulce - Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P wraz z budową systemu oświetlenia drogowego ( ETAP I od km 0+000 do km 3+510) - w formule "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 1. w ramach Projektu pn. "Budowa ścieżki rowerowej Poznań-Tulce-Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P (była DW 433) gmina Kleszczewo , powiat poznański

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 510146909-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Budowa ścieżki rowerowej Poznań - Tulce - Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P wraz z budową systemu oświetlenia drogowego ( ETAP I od km 0+000 do km 3+510) - w formule "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 1. w ramach Projektu pn. "Budowa ścieżki rowerowej Poznań-Tulce-Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P (była DW 433) gmina Kleszczewo , powiat poznański

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Budowa ścieżki rowerowej Poznań - Tulce - Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P, 2429P, 2489P (była DW 433) gmina Kleszczewo, Powiat Poznański" w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia" Działania 3.3 "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska" Poddziałania 3.3.3 "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531254-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000, ul. ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 593 430, e-mail marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks 618 593 429.
Adres strony internetowej (url): bip.zdp.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ścieżki rowerowej Poznań - Tulce - Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P wraz z budową systemu oświetlenia drogowego ( ETAP I od km 0+000 do km 3+510) - w formule "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 1. w ramach Projektu pn. "Budowa ścieżki rowerowej Poznań-Tulce-Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P (była DW 433) gmina Kleszczewo , powiat poznański

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.WO.261.2.16/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa ścieżki rowerowej Poznań - Tulce - Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P wraz z budową systemu oświetlenia drogowego ( ETAP I od km 0+000 do km 3+510) - w formule "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 1. w ramach Projektu pn. "Budowa ścieżki rowerowej Poznań-Tulce-Gowarzewo w ciągu dróg powiatowych nr 2438P , 2429P , 2489P (była DW 433) gmina Kleszczewo , powiat poznański 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) Etap I. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej: ? projekt budowlany wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, ? projekt wykonawczy; 2) Etap II. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. Na odcinkach drogi lub zakresach robót, na których nie jest konieczne uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania robót w oparciu o zgłoszenie zamiaru ich wykonania (lub na podstawie uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje odcinek od km 0+000 do km 3+510. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I - wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej: - projekt budowlany wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - projekt wykonawczy. Etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. Etap I - obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej (projekt budowlany i wykonawczy) dla przedmiotowego zadania, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji propozycji rozwiązań projektowych na poszczególnych etapach przygotowania dokumentacji. Na odcinkach drogi lub zakresach robót, na których nie jest konieczne uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania robót w oparciu o zgłoszenie zamiaru ich wykonania (lub na podstawie uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę). Dokumentacja techniczna powinna zostać opracowana z uwzględnieniem badań podłoża gruntowego. Na projektowane urządzenia wodne, jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa, należy uzyskać pozwolenie wodno-prawne. W skład dokumentacji powinien wchodzić projekt budowlany i wykonawczy, obejmujący wszystkie branże i zawierający: - część opisową, część rysunkową, obliczenia, zestawienia, decyzje, opinie, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej pozwalającej na uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie robót, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz.U. 2013 poz. 1129), - projekt organizacji ruchu, w tym na czas prowadzenia robót oraz docelową organizację ruchu wraz z zatwierdzeniami, - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - projekty podziałów gruntów, - projekty branżowe przebudowy ewentualnych kolizji, budowy nowych sieci, - dodatkowy komplet map zasadniczych bez naniesionego projektu (w formie papierowej i cyfrowej) dla Zamawiającego, - plan wycinki drzew i krzewów, - plan przejęcia gruntów tj. opracowanie zawierające plan sytuacyjny z zaznaczeniem granic działek objętych projektem i zaznaczonym terenem niezbędnym do nabycia w celu realizacji inwestycji wraz z ich powierzchnią oraz z zestawieniem właścicieli gruntów objętych projektem, - materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - materiały do zgłoszenia wykonania robót budowlanych (na odcinkach lub zakresach robót niewymagających uzyskania ZRID), - przedmiar robót (dotyczy wszystkich branż), - uzyskanie prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. - opracowanie dokumentacji geodezyjnej: a) mapę do celów projektowych Projekt należy opracować na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500 oraz wykonać niezbędne pomiary uzupełniające (m.in. nowy pomiar wysokościowy oraz aktualność wszystkich bram i ogrodzeń, zjazdów na posesje oraz uzbrojenia terenu). Mapa powinna zostać wykonana w formie cyfrowej, której obiekty przedstawione są w formie obrazów wektorowych. Mapa powinna być wynikiem bezpośrednich pomiarów geodezyjnych oraz skartowanych szkiców z uzbrojeniem terenu. W przypadku braku szkiców z uzbrojenia terenu w ośrodku geodezyjnym dopuszcza się digitalizację map analogowych. W przypadku zmiany przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy lub wejścia w życie nowych regulacji należy opracować poszczególne materiały i uzyskać decyzje według nowych unormowań. Załączona do PFU mapa do celów projektowych służy wyłącznie do celów informacyjnych dla Wykonawcy na potrzeby sporządzenia oferty. b) podziały nieruchomości Projekty podziałów nieruchomości powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. 2004 nr 268 poz. 2663). Projekt winien być wykonany osobno dla każdej nieruchomości - dla każdej księgi wieczystej. Punkty załamania nowych granic pasa drogi oraz przecięcia z istniejącymi granicami działek powinny być stabilizowane, tam gdzie to możliwe, betonowymi kamieniami granicznymi. Wstępnie przewiduje się podziały gruntów zgodnie z załączonym w PFU planem sytuacyjnym oraz zestawieniem działek. W przypadku, gdy w wyniku rozwiązań projektowych zaproponowanych przez Wykonawcę nastąpi zwiększenie ilości projektów podziałów nie będzie stanowiło to podstawy zwiększenia Wynagrodzenia Wykonawcy. c) dokumenty konieczne do złożenia wniosku i wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.), oraz Ustawą z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1496 ze zm.). Etap II - obejmuje wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa: - pełnienie nadzoru autorskiego, - roboty przygotowawcze (wytyczenie, wycinka drzew i krzewów, rozbiórki istniejących elementów drogi), - zabezpieczenie infrastruktury technicznej, usunięcie kolizji z urządzeniami obcymi, roboty branżowe, - wykonanie robót ziemnych, - budowa ścieżki rowerowej, - budowa kładki w ciągu ścieżki rowerowej, - budowa chodnika, - przebudowa nawierzchni jezdni, - wykonanie wysp dzielących z azylami dla pieszych i rowerzystów, - budowę/przebudowę zjazdów, - wykonanie sygnalizacji świetlnej, - budowa oświetlenia ulicznego, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, - roboty wykończeniowe i porządkowe, - stabilizacja nowych granic pasa drogowego w terenie, - sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, - złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ, - wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania techniczne dot. przedmiotu zamówienia Poniższe wymagania techniczne są wartościami, które Wykonawca powinien spełnić z zastrzeżeniem, że zaprojektowane i wbudowane elementy powinny odpowiadać wymaganiom wynikającym z ich usytuowania i przeznaczenia w szczególności powinny być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa ruchu na drodze oraz istniejących warunków terenowych. Na każde odstępstwo od niżej wymienionych wymagań i założeń Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru i zgodę Zamawiającego. Zamawiający wyrazi taką zgodę tylko w uzasadnionych przypadkach. 1) Roboty przygotowawcze Prace pomiarowe powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi instrukcjami Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczeń w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy. Przed przystąpieniem do wykonania robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu oraz obowiązującymi przepisami. 2) Roboty rozbiórkowe Gruz rozbiórkowy nienadający się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Destrukt asfaltowy można wykorzystać do wbudowania w pobocza gruntowe. Kostka betonowa i elementy oznakowania pionowego, pozostają własnością Zamawiającego i należy wycenić przetransportowanie ich przez Wykonawcę do Obwodu drogowego w Biskupicach, ul. Poznańska 37. 3) Roboty drogowe Przy prowadzeniu robót nie należy dopuszczać do powstania szkód w przyległych obiektach. Należy unikać przerw w prowadzeniu robót. W trakcie prowadzania prac musi być zapewniony dostęp do posesji i przyległych obiektów. 4) Odwodnienie Należy zaprojektować elementy odwodnienia w oparciu o PFU oraz zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Na projektowane urządzenia wodne, jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa, należy uzyskać pozwolenie wodno-prawne. Studnie kanalizacyjne (istniejące i projektowane) zlokalizowane w obrębie jezdni należy wyposażyć we włazy klasy D400 osadzone w płycie żelbetowej (zestawy naprawcze). Stosować wpusty uliczne krawężnikowo-jezdniowe, jeżeli tylko warunki sytuacyjne to umożliwiają. 5) Konstrukcje nawierzchni a) ścieżka rowerowa poza terenem zabudowy: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S, 50/70 - 4 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 C90/3 - 10 cm - warstwa z mieszanki stabilizowanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 - 10 cm b) ścieżka rowerowa w terenie zabudowy: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej niefazowanej - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm - warstwa podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 - 15 cm c) chodnik: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej, kolor szary - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm - warstwa podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 - 15 cm d) zjazdy - nawierzchnia bitumiczna: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S, 50/70 - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W, 50/70 - 7 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 C90/3 - 20 cm - warstwa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 - 10 cm e) zjazdy - nawierzchnia z kostki betonowej: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej, kolor grafitowy - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 C90/3 - 20 cm - warstwa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 - 10 cm f) jezdnia Konstrukcję nawierzchni należy zaprojektować dla dróg powiatowych: - nr 2438P i 2489P - wymagania dla KR4, - nr 2429P - wymagania dla KR3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6336296.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane BRUKPOL s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strzelce Wielkie 81C
Kod pocztowy: 63-820
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7662900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7662900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10863665.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.