eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej" współfinansowanego przez Województwo Małopolskie w ramach projektu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa - MIRS" - edycja 2020"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-06

Ogłoszenie nr 510146882-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Zarząd Powiatu w Limanowej: "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej" współfinansowanego przez Województwo Małopolskie w ramach projektu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa - MIRS" - edycja 2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553967-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540119417-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Limanowej, Krajowy numer identyfikacyjny 49189332200000, ul. ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 33 37 800, e-mail zamowienia@powiat.limanowski.pl, faks 18 33 37 880.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.limanowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej" współfinansowanego przez Województwo Małopolskie w ramach projektu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa - MIRS" - edycja 2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.272.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej. 2. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa - MIRS" - edycja 2020. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Remont boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna, koszykówka, tenis) o nawierzchni poliuretanowej wraz z osprzętem, 2) Remont boiska do siatkówki poprzez wykonanie nawierzchni z mączki ceglanej, 3) Remont skoczni do skoku w dal wraz z osprzętem, 4) Remont bieżni poprzez wymianę obrzeży betonowych i wykonanie nawierzchni z mączki ceglanej, 5) Zabudowę piłkochwytów za bramkami, 6)Wykonanie utwardzonego terenu pod dojścia do infrastruktury, montaż ławek i koszy na śmieci. 4. W ramach zamówienia Wykonawca jest również zobowiązany do obsługi geodezyjnej,wykonania wszelkich sprawdzeń oraz opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów oraz dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji. 5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót i wzorze umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 6. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy. 7. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45262210-6, 45223200-8, 45111300-1, 45112710-5, 45233000-9, 45342000-6, 45212220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350317.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLID-STET Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Międzyparkowa 12A/6
Kod pocztowy: 71-346
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 330286.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 330286.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 398920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.