eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Dostawa oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawa i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144801-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach: "Dostawa oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawa i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego", realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550972-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540108283-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000, ul. ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 200 12 00, e-mail zamowienia@powiat.kielce.pl, faks 41 200 12 10.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawa i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR-II.272.1.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa oprogramowania antywirusowego, programu do tworzenia kopii zapasowych, licencji do symulacji biznesowych, dostawa i montaż sprzętu do pracowni dydaktycznej i gastronomicznej oraz dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych" 2. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części, z których każda stanowi osobne zadanie: 1)Zadanie I realizowane w ramach Projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego", realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, obejmuje zakup z dostawą i montażem sprzętu dydaktycznego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć lekcyjnych dla 8 Uczestników - wychowanków Szkoły Branżowej I Stopnia w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu, kształcących się w zawodzie - kucharz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Załączniku Nr 1a do SIWZ w postaci: a)sprzętu RTV: ekran projekcyjny elektryczny - 2 szt. odtwarzacz DVD/Blu-ray - 1 szt. telewizor 32? - 1 szt. telewizor 65? - 1 szt. zestaw kina domowego - 1 zestaw mikrofony bezprzewodowe, nagłowne - 2 zestawy listwa zasilająca 5 gniazd z uziemieniem - 5 szt. odtwarzacz CD/MP3 - 1 szt. b)sprzętu multimedialnego: projektor multimedialny Full HD - 5 szt. monitor interaktywny 65? - 2 szt. c)Montaż wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń musi odbyć się zgodnie ze sztuką oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi stosowne, ważne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje (elektryk) oraz posiadać odpowiednie możliwości osobowe i techniczne, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania zadania, tak aby jego działania nie spowodowały utraty gwarancji. Wszelkie koszty związane z montażem ponosi Wykonawca. d)Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), instalacji oprogramowania (jeśli dotyczy), uruchomienia zgodnie z instrukcją producenta, sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia, pierwszego uruchomienia, w tym podłączenia do istniejących mediów (podłączenia do prądu) wraz z niezbędnymi elementami łączącymi (jeżeli jest konieczne), sprawdzenia poprzez wykonanie wymaganych prób i pomiarów, przekazania do użytku oraz przeprowadzenia pełnego szkolenia personelu na miejscu użytkowania w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczonego sprzętu. 2) Zadanie II obejmuje dostawę oprogramowania antywirusowego, przeprowadzenie wdrożenia dostarczonego oprogramowania wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla administratorów systemu oraz 36 miesięczną aktualizacją sygnatur. a)Oprogramowanie antywirusowe winno zapewniać ochronę: antywirusową i antyspyware'ową serwerów oraz stacji roboczych z rodziny Windows oraz Linux - łącznie 375 sztuk, antywirusową, antyspyware'ową oraz antyspamową serwero?w pocztowych MS Exchange w wersjach co najmniej 2007-2016, antywirusową i antyspyware'ową fizycznych serwerów ESXi oraz znajdujących się na nich maszyn wirtualnych - ochrona bezagentowa środowiska Vmware. np. ESET Secure Business AV LEVEL wraz z 36 miesięcznym wsparciem lub dostawa licencji równoważnego systemu ochrony antywirusowej wraz z 36 miesięcznym wsparciem. b)Zamawiający uzna system za wdrożony, jeżeli wszystkie elementy systemu objęte dostawą zostaną prawidłowo uruchomione w infrastrukturze Zamawiającego, system zostanie zarejestrowany zgodnie z dostarczoną licencją i zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji. System w dniu zakończenia wdrożenia musi zapewniać ochronę antywirusową/antyspyware'ową oraz antyspamową serwerom / stacjom roboczym Zamawiającego zgodnie z zakupioną licencją. Wdrożenie musi przeprowadzić certyfikowany inżynier dostarczonego w postepowaniu produktu. Zamawiający w razie potrzeby udostępni połączenie zdalne w celu wykonania wdrożenia. Dostęp zdalny zostanie udostępniony na nadesłane żądanie Wykonawcy zawierające Imię i Nazwisko osoby uprawnionej, ze strony Wykonawcy, do wykonania prac u Zamawiającego oraz adres IP z którego połączenie będzie się odbywało. Wszelkie prace u Zamawiającego odbywają się pod nadzorem pracownika Zespołu ds. Informatyzacji. c)Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeszkolił z obsługi minimum 3 administratorów wyznaczonych do pracy z systemem antywirusowym. Szkolenie musi odbyć się na infrastrukturze Zamawiającego i wdrożonym w pełni funkcjonalnym systemie antywirusowym oraz trwać min. 8 godzin. Szkolenie musi przeprowadzić certyfikowany inżynier dostarczonego w postępowaniu produktu. Zamawiający dopuszcza formę zdalną szkolenia. Dostęp zdalny zostanie udostępniony na nadesłane żądanie Wykonawcy zawierające Imię i Nazwisko osoby uprawnionej, ze strony Wykonawcy, do wykonania prac u Zamawiającego oraz adres IP z którego połączenie będzie się odbywało. d)W przypadku jeżeli wdrożenie oraz szkolenie będzie się odbywało w siedzibie Zamawiającego należy zachować szczególną ostrożność w związku ze stanem epidemicznym zgodnie z dyspozycją nr 10/2020 Starosty Kieleckiego z dnia 4 maja w sprawie organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Kielcach. Przedmiotowa dyspozycja dostępna na stronie bip.powia.kielce.pl 3)Zadanie III obejmuje dostawę i wdrożenie programu do tworzenia kopii zapasowych, usługi wsparcia powdrożeniowego przez okres 12 miesięcy oraz szklenie dla min. dwóch administratorów: a)Oprogramowanie musi być produktem przeznaczonym do obsługi środowisk DataCenter. Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions oraz na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner: https://www.gartner.com/reviews/market/data-center-backup-and-recovery-solutions i spełniać minimalne wymaganie : - minimalna liczba referencji 150, - minimalna ocena z referencji 4,5, b)Oprogramowanie musi współpracować z infrastrukturą VMware w wersji 5.5, 6.0, 6.5 oraz 6.7 oraz Microsoft Hyper-V 2012, 2012 R2, 2016 i 2019. Wszystkie funkcjonalności w specyfikacji muszą być dostępne na wszystkich wspieranych platformach wirtualizacyjnych, chyba, że wyszczególniono inaczej c)Oprogramowanie musi współpracować z hostami zarządzanymi przez VMware vCenter oraz pojedynczymi hostami. d)Oprogramowanie musi współpracować z hostami zarządzanymi przez System Center Virtual Machine Manger, klastrami hostów oraz pojedynczymi hostami. e)Oprogramowanie musi zapewniać tworzenie kopii zapasowych wszystkich systemów operacyjnych maszyn wirtualnych wspieranych przez vSphere i Hyper-V f)Oprogramowanie musi zapewniać tworzenie kopii zapasowych z sieciowych urządzeń SAN sieciowych urządzeń plikowych NAS opartych o SMB, CIFS i/lub NFS oraz bezpośrednio z serwerów plikowych opartych o Windows i Linux. g)Wykonawca opracuje projekt i harmonogram prac wdrożeniowych z oszacowaniem przestrzeni dyskowej na bieżące kopie i archiwum, przeprowadzi instalację oprogramowania na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego w formie maszyny wirtualnej, fizycznej lub sprzętowej, wykona konfigurację zabezpieczeń dostępu do programu, autoryzację Active Directory/LDAP, zdefiniuje role dostępu, pod kątem potrzeb i wymagań Starostwa Powiatowego w Kielcach. h)Wykonawca przeprowadzi testy prawidłowego funkcjonowania programu do tworzenia kopii zapasowych skonfigurowanego w Starostwie Powiatowym w Kielcach. i)Wykonawca przeprowadzi szkolenie minimum dwóch administratorów programu do tworzenia kopii zapasowych w wymiarze minimum 8 godzin na działającej i skonfigurowanej infrastrukturze serwera w Starostwie Powiatowym w Kielcach. j)Wykonawca zapewni bezpłatne zdalne wsparcie w zakresie wdrożonego rozwiązania na okres 12 miesięcy od zakończenia wdrożenia. 4)Zadanie IV obejmuje dostawę i montaż sprzętu do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu realizowane w ramach Projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego", realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci: a)sprzętu AGD: zmywarka wolnostojąca - 1 szt. kuchnia indukcyjna - 2 szt. lodówko-zamrażalka - 1 szt. okap gastronomiczny przyścienny skośny - 1 zestaw kuchenka mikrofalowa wolnostojąca - 1 szt. mikser z misą obrotową - 2 komplety blender ręczny - 1 komplet maszynka elektryczna do mielenia mięsa z nasadkami do tarcia jarzyn - 1 szt. b)mebli do pracowni gastronomicznej: szafka ze stali nierdzewnej z 3 szufladami - 2 szt. stół ze zlewem jednokomorowym i dolną półką 1,2 m, bateria mieszająca stojąca z wylewką natryskową - 1 szt. stół ze zlewem dwukomorowym i dolną półką 1,4 m, bateria mieszająca stojąca z wylewką natryskową - 1 szt. stół ze zlewem dwukomorowym i dolną półką 1,4 m, bateria mieszająca stojąca z elastycznym natryskiem - 1 szt. szafka robocza z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. stół roboczy 1,8 m - 1 szt. c)wyposażenia kuchni: zestaw garnków do indukcji - 1 komplet sztućce komplet 68 sztućców na 12 osób - 1 komplet patelnia grillowa, kwadratowa, z pokrywką - 1 szt. patelnia średnica 22 cm - 1 szt. patelnia wok 24 cm z pokrywką - 1 szt. patelnia średnica 18 cm - 1 szt. garnek żeliwny wok 30 cm z pokrywką - 1 szt. noże kuchenne w drewnianym bloku - 1 komplet komplet obiadowy i kawowy na 12 osób porcelana - 1 komplet d)sprzętu baristyczny: filiżanka do cappuccino ze spodkiem - 9 szt. filiżanka do espresso ze spodkiem - 9 szt. szklanka z uchwytem do Irish Coffe - 9 szt. szklanka z uchwytem do Latte - 9 szt. dekorator do kawy z 4 tarczami - 1 szt. e)sprzętu do carvingu: komplet do carvingu w drewnianej walizce 22 elementy - 9 kompletów f)Montaż wszystkich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń musi odbyć się zgodnie ze sztuką oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi stosowne, ważne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje (elektryk, hydraulik) oraz posiadać odpowiednie możliwości osobowe i techniczne, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania zadania, tak aby jego działania nie spowodowały utraty gwarancji. Wszelkie koszty związane z montażem ponosi Wykonawca. g)Zaoferowany sprzęt gastronomiczny musi spełniać parametry i wymagania opisane w OPZ oraz w: Rozporządzeniu (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Rozporządzeniu (WE) nr 2023/2006 z dnia 22 grudnia 2006 r. w sprawie dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) w odniesieniu do materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1895/2005 z dnia 18 listopada 2005 r. w sprawie ograniczenia wykorzystania niektórych pochodnych epoksydowych w materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. h)Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), instalacji oprogramowania (jeśli dotyczy), uruchomienia zgodnie z instrukcją producenta, sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu zamówienia, pierwszego uruchomienia, w tym podłączenia do istniejących mediów (podłączenia do prądu, wody) wraz z niezbędnymi elementami łączącymi (jeżeli jest konieczne), sprawdzenia poprzez wykonanie wymaganych prób i pomiarów, przekazania do użytku oraz przeprowadzenia pełnego szkolenia personelu na miejscu użytkowania w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczonego sprzętu. 5)Zadanie V obejmuje dostawę osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych o Powiecie Kieleckim oraz pamięci przenośnych typ flash: a)stabilizator (gimbal) do smartfonów - 1 szt., b)mikrofon video - 1 szt., c)mini statyw mikrofonowy- 1szt., d)statyw aluminiowy do aparatu fotograficznego - 1 szt., e)kabel TRS 3.5 mm - TRRA - 1 szt., f)uchwyt na statyw ¼ do smatfona - 1 szt. g)program do obróbki video - 1szt. h)pamięć przenośna typu flash 32 GB - 100 szt. 6)Zadanie VI obejmuje Zakup abonamentu do symulacji biznesowych w ramach projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego", realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla następujących szkół/placówek oświatowych: *Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podzamczu: symulacja biznesowa dla zawodu kucharz, *Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach: symulacja biznesowa dla zawodu technik informatyk. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono: dla zadania I - w Załączniku Nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), dla zadania II - w Załączniku Nr 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). dla zadania III - w Załączniku Nr 1c do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). dla zadania IV - w Załączniku Nr 1d do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). dla zadania V - w Załączniku Nr 1e do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). dla zadania VI - w Załączniku Nr 1f do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 3.Wykonawca składając ofertę gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie pierwszej jakości, wolny od wad, fabrycznie nowy i z roku produkcji co najwyżej 2019 tj. nieużywany przed dniem dostarczenia (nieuszkodzony, nieregenerowany), nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, spełniający wymagania intensywnej eksploatacji, wyprodukowany w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001, pochodzący z legalnych, oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone oprogramowanie będzie nieużywane i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. 4. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 5.Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadać stosowne certyfikaty i atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć, musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa itp. oraz inne niezbędne dokumenty ujęte w OPZ. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza przedstawienie certyfikatów, kart katalogowych w języku powszechnie przyjętym w handlu międzynarodowym, jeżeli nie są dostępne w języku polskim. 6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w zakresie zadania I, zadania II, zadania III, zadania IV, zadania V, zadania VI zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku. 7.Przedmiot zamówienia stosownie do zadania, musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, wszelkim osprzętem (złączkami, przewodami, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem) niezbędnym do właściwego montażu urządzeń, uruchomienia i prawidłowego korzystania z dostarczonego asortymentu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). 8.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ. Nieposiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 9.W przypadku, gdy w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ Zamawiający wskazał nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty zostały użyte jedynie przykładowo i mają na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów, urządzeń i rozwiązań. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają parametry określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym (udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy). Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty oraz wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały, urządzenia i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w OPZ przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę w ofercie. 10.W momencie odbioru towaru Zamawiający zastosuje procedury sprawdzające legalność dostarczonego oprogramowania. Zamawiający przeprowadzi weryfikację oryginalności dostarczonego oprogramowania u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności. 11.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny/wsparcie techniczne dla dostarczonego sprzętu/urządzeń i oprogramowania, który wymaga serwisowania/wsparcia na minimalne okresy wskazane z OPZ. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ, przy czym jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu, wyposażenia, materiałów lub urządzeń dostarczonych w ramach realizacji zamówienia przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę Zamawiającemu - Strony obowiązuje okres gwarancji równy gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu/urządzenia. 12.Przed złożeniem oferty w zakresie Zadania I i Zadania IV Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla rzetelnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić z osobą wskazaną w rozdziale VIII ust. 5 SIWZ. 13.Wzory umów stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 5a do SIWZ - dla zadania I, Załącznik Nr 5b do SIWZ - dla zadania II, Załącznik Nr 5c do SIWZ - dla zadania III, Załącznik Nr 5d do SIWZ - dla zadania IV, Załącznik Nr 5e do SIWZ - dla zadania V, Załącznik Nr 5f do SIWZ - dla zadania VI są integralną częścią SIWZ i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 14.Zamawiający nie przewidywał zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39300000-5


Dodatkowe kody CPV: 32320000-2, 32322000-6, 30234600-4, 39141000-2, 39220000-0, 48000000-8, 48517000-5, 48760000-3, 38650000-6, 32350000-1, 32341000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa osprzętu wraz z programem do obróbki video do filmowania materiałów informacyjno-promocyjnych o Powiecie Kieleckim oraz pamięci przenośnych typ flash:

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na dzień 25.06.2020 r. do godziny 10:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta w zakresie Zadnia V. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakup abonamentu do symulacji biznesowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na dzień 25.06.2020 r. do godziny 10:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta w zakresie Zadnia V. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawę oprogramowania antywirusowego, przeprowadzenie wdrożenia dostarczonego oprogramowania wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla administratorów systemu oraz 36 miesięczną aktualizacją sygnat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Net Complex Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@netcomplex.pl
Adres pocztowy: ul. Wita Stwosza 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55811.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55811.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86080.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na dzień 25.06.2020 r. do godziny 10:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. W wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty w zakresie Zadania IV. Jednakże treść przedmiotowych oferty nie opowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp odrzucił oferty Wykonawców. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i wdrożenie programu do tworzenia kopii zapasowych, usługi wsparcia powdrożeniowego przez okres 12 miesięcy oraz szklenie dla min. dwóch administratorów:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21138.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vida Andrzej Tarasek
Email wykonawcy: kontakt@vida.pl
Adres pocztowy: ul. Gałczyńskiego 18
Kod pocztowy: 40-587
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28772.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28772.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28772.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.