To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-15
Ogłoszenie nr 510144661-N-2019 z dnia 15-07-2019 r.
Nadleśnictwo Osie: Dostawa płyt betonowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561009-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Osie, Krajowy numer identyfikacyjny 90550704000000,
ul. Rynek
11,
86-150
Osie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 329 503, e-mail
joanna.dams@torun.lasy.gov.pl, faks
523 329 381.
Adres strony internetowej (url): http://www.osie.torun.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płyt betonowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.0.1.2019.JG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień - CPV: 44.11.38.00 - Materiały do układania nawierzchni drogowych Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowych płyt drogowych wielootworowych zbrojonych o wymiarach 75x100x12,5 cm w ilości 8000 szt. wraz z transportem i wyładunkiem - dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach 07:00 do 15:00 w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Leśnictwo Nowa Huta, Nowa Huta 1, 86-160 Warlubie z przeznaczeniem na remont drogi pożarowej nr 21 na terenie Nadleśnictwa Osie. Płyty będą dostarczane cyklicznie, w ramach postępu prac drogowych, po uprzednim każdorazowym umówieniu telefonicznym Zamawiającego z Wykonawcą co do terminu i ilości. Podana ilość płyt jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita szacunkowa wartość przedmiotu umowy. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Przy czym zmniejszenie ilości zamówienia nie przekroczy 20%. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : 1. Zamawiający wymaga następujących parametrów materiałów, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia: płyty drogowe wielootworowe zbrojone o wymiarach 75x100x12,5 - 8000szt Materiał powinien spełniać następujące wymagania: - beton o klasie wytrzymałości minimum C20/25 wg PN-EN 206-1 - stal stosowana do wykonania zbrojenia powinna spełniać wymagania PN-ISO 6935-1:1998, PN- ISO 6935-1/Ak:1998, PN-ISO 6935-2:1998, PN-ISO 6935-2 - zbrojenie płyt wielootworowych powinno być wykonane zgodnie z indywidualną dokumentacją techniczną producenta - grubość otuliny głównych prętów zbrojeniowych powinna wynosić 30 ± 5mm - wygląd zewnętrzny wg PN-EN 1339 - odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ±5 mm, szerokość ± 5 mm, grubość ± 5 mm - nasiąkliwość <=5% - odporność na działanie mrozu F150 - odporność na ścieranie 18 000/5 000 (mm3/mm2) 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Dostarczony materiał będzie odbierała osoba upoważniona przez Zamawiającego na podstawie druku Wz, potwierdzonego podpisami Zamawiającego, i dostawcy lub osób przez nich upoważnionych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczanego materiału. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia. Zmiana wielkości zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania badań laboratoryjnych dostarczonego materiału w przypadku dostawy materiału niezgodnego z zamówieniem dostawca pokryje koszty związane z badaniem, a za dostarczony materiał nie otrzyma zapłaty. 6. W przypadku opóźnienia dostawy materiału należytej jakości zostanie naliczona kara umowna w wys. 200,00 zł brutto (słownie: dwieście 00/100 złotych) za każdy dzień opóźnienia. 7. Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w przypadku dwukrotnego stwierdzenia dostawy materiału nienależytej jakości. 8. Termin wykonania zamówienia przez Wykonawcę na zlecenie dostawy wynosi do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej pojazdów. 10. Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44113800-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
254000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa, Marcin Czarnowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
254000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.