eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Przebudowa drogi gminnej w Trębkach Nowych, gm. Zakroczym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-12

Ogłoszenie nr 510143590-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.

Urząd Miejski w Zakroczymiu: Przebudowa drogi gminnej w Trębkach Nowych, gm. Zakroczym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548385-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Zakroczymiu, Krajowy numer identyfikacyjny 01327039900000, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 112 02 57, e-mail anna.kniolek@zakroczym.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zakroczym.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w Trębkach Nowych, gm. Zakroczym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Trębkach Nowych w gm. Zakroczym. 2. W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe. 2) Wykonanie podbudowy: a) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 1722,97 m2, b) Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie, frakcja 0/31,5mm - 1716,48 m2, 3) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa gr. po zagęszczeniu 5 cm - beton asfaltowy AC 11S dla KR 1-2 - 16170,3m2, 4) Oznakowanie pionowe: a) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - 3 szt. b) Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2 - 6 szt. 5) Roboty wykończeniowe a) Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm, b) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego naturalnego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm - nawierzchnia poboczy , spadek poprzeczny 6-8% - grubość 10 cm - 529,70 m2 3. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 4. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty aprobaty i deklaracje zgodności. 5. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. 6. Zamawiający zobowiązuje, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu zgłoszenia robót do odbioru dokumentację powykonawczą, zawierającą: 1)atesty, aprobaty i deklaracje zgodności zastosowanych materiałów, 2) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 8. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o: 1) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. ? zawierające szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233330-1, 45233290-8, 45454100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181333.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROG-BET Marcin Głuchowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gawłowska 179a
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143424.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143424.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240722.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.