eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Zagrody, Zgórsko, Kowala gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-07-12

Ogłoszenie nr 510143445-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.

Gmina Sitkówka - Nowiny: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Zagrody, Zgórsko, Kowala gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 52536-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000, ul. ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 475 000, e-mail d.pyk@nowiny.com.pl, faks 413 475 011.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowiny.com.pl (zakładka przetargi)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Zagrody, Zgórsko, Kowala gm. Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INO.272.50.P.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Zgórsko, Kowala, Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskie. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: Zadanie 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Zagrody ul. Poziomkowa, inwestycja na działce nr ewid. 398/54, obręb Zagrody, Gmina Sitkówka-Nowiny, wg projektu budowlanego. Kanał sanitarny z rur PCV Ø200x5,9mm o długości około L=17,80 wg projektu budowlanego. W związku z faktem, że droga gminna - ul. Poziomkowa dz. 398/54 w m. Zagrody objęta jest okresem rękojmi na roboty budowlane, Inwestor/Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody, warunków wejścia i odbioru robót na w/w drodze gminnej od firmy Wykonawczej, która jej udzieliła. Dane kontaktowe firmy są dostępne w Urzędzie Gminy Sitkówka-Nowiny. Zadanie 2. Budowa wodociągu i kanału sanitarnego w m. Zagrody, inwestycja na działce nr ewid. 283/14, 284/14, 283/13, 284/13, 494/5, 495/6 obręb Zagrody, Gmina Sitkówka-Nowiny, wg projektu budowlanego, w tym: a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 87,0m, b) kanał sanitarny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm o długości ok. L= 86,4m. Zadanie 3. Budowa wodociągu i kanału sanitarnego w m. Kowala, inwestycja na działkach nr ewid. 297, 632/2, 632/11, Gmina Sitkówka-Nowiny, wg projektu budowlanego, w tym: a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 103,8m, b) kanał sanitarny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm o długości ok. L= 71,45m, c) wysięgnik z rur PVC SN8 Ø160x4,7mm o długości ok. L= 3,2m. Zadanie 4. Budowa wodociągu rozdzielczego w m. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny, stanowiąca XII etap w realizacji projektu pn.: "Budowa wodociągu rozdzielczego na dz. nr ewid. 710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8, 727/1, 728/6, 728/11, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7, 729/8, 730/2, 731/6, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 730/1, 739 obręb Kowala, gm. Sitkówka- Nowiny", w tym: a) odcinek wodociągu na dz. nr ewid. 729/15, 729/25, 729/24, 730/14, 730/13, 730/12, 731/23, o długości ok. L=346,5m, od istniejącej węzła W14 do istniejącego węzła W24, wg projektu budowlanego. Wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø160x14,6mm. Zadanie 5. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny, stanowiąca XIV etap w realizacji projektu pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid.710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8, 727/1, 728/6, 728/8, 728/11, 728/16, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7, 729/8, 730/1, 730/2, 731/6, 731/9, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 734/1, 739 msc. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny", w tym: a) odcinek kanału sanitarnego na dz. nr ewid. 728/17, 728/26 o długości ok. L=248,20m od istniejącej studni S9 do studni S55 włącznie z jej wykonaniem, wg projektu budowlanego. Kanał z rur PVC o średnicy Ø200 x 5,9mm, kielichowych typu ciężkiego, studzienki z prefabrykowanych kręgów żelbetowych Ø1,2m. Wykonawca w cenie ryczałtowej uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem robót budowlanych zawartych w przedmiotowym etapie zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ; Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.1. Przedmiot Umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującym przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych, a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.2. Użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 3.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.5. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.6. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca i podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony w § 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania zmówienia oraz złożoność dokumentacji projektowej. 3.6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie realizacji zamówienia do żądania złożenia przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.6.2. Zmiana pracowników wykonujących czynności przy realizacji zamówienia skutkuje obowiązkiem dostarczenia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany zaktualizowanego wykazu i dowodów, o których mowa w pkt 3.6.1. 3.6.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji w/w dowodów poprzez nałożenie na Wykonawcę obowiązku dostarczenia umów o pracę (do wglądu, oznacza to że Zamawiający nie będzie kopiował, gromadził ani przetwarzał danych osobowych zawartych w przedłożonych umowach o pracę), osób mających wykonywać te czynności, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 672210.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Sanitarnych, CO i Gazowych Jan Cedzyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zgórsko 98 c
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 457190
Oferta z najniższą ceną/kosztem 457190
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 958124.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.