eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Zapewnienie dzieciom i uczniom bezpłatnego transportu do jednostek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Namysłów, zgodnie z art. 32 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-04

Ogłoszenie nr 510143290-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa: Zapewnienie dzieciom i uczniom bezpłatnego transportu do jednostek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Namysłów, zgodnie z art. 32 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556221-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52451300000000, ul. ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 190 359, e-mail zamowienia@namyslow.eu, faks 774 104 841.
Adres strony internetowej (url): www.bip.namyslow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zapewnienie dzieciom i uczniom bezpłatnego transportu do jednostek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Namysłów, zgodnie z art. 32 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.70.2020.AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dzieciom i uczniom bezpłatnego transportu do przedszkoli i szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Namysłów poprzez zakup biletów miesięcznych - około 623 biletów w skali miesiąca, według dołączonego orientacyjnego wykazu dzieci i uczniów dowożonych do jednostek oświatowych. Liczba dowożonych osób, wskazanych w wykazie, może w poszczególnych miesiącach ulegać zmianie ze względu na migracje uczniów. Zmiana ilości uczniów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów w toku realizacji umowy. Bilety miesięczne wystawione będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymywanych od dyrektorów jednostek oświatowych Gminy Namysłów, miesięcznych imiennych list uczniów do dowozu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego korzystania z przewozu, w każdym autobusie, przez osobę dorosłą wskazaną przez Zamawiającego, w celu zapewnienia opieki dzieciom i uczniom podczas przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 32 ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910). Opiekunów na poszczególnych trasach przewozu, w imieniu Zamawiającego, zapewniają dyrektorzy placówek, do których dowożeni są dzieci lub uczniowie. Zamówienie realizowane będzie w formie regularnych przewozów pasażerskich na terenie Gminy Namysłów - na podstawie biletów miesięcznych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2475, z późn. zm). Przewóz uczniów realizowany będzie od dnia 01.09.2020 r. do dnia 30.06.2021 r. - z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz przerw w pracy poszczególnych placówek oświatowych. Dzieci i uczniowie powinni być dowiezieni do przedszkoli i szkół w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem lekcji, oraz z nich odebrani - w godzinach uzgodnionych z dyrektorami poszczególnych placówek. Miejscami wsiadania i wysiadania dowożonych osób, będą przystanki autobusowe wskazane przez dyrektorów placówek. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób na konkretnej trasie. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi posiadać możliwość natychmiastowego wprowadzenia autobusu zastępczego spełniającego ww. wymagania w taki sposób, by nie powodować opóźnień na innych trasach. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów. Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i posiadania mienia - w zakresie przewozu osób na terenie kraju. Ubezpieczenie musi obejmować szkodę na osobie. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli organizacji oraz realizacji dowozów, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz trzeźwości kierowcy przy pomocy odpowiednio powołanych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie transportu dzieciom i uczniom do następujących jednostek oświatowych: 1) Przedszkola nr 3 w Namysłowie z miejscowości: Łączany; 2) Przedszkola w Bukowie Śląskiej z miejscowości: Baldwinowice, Igłowice, Kamienna, Rychnów, Woskowice Małe; 3) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Szarych Szeregów w Namysłowie z miejscowości: Smarchowice Małe; 4) Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Skłodowskiej-Curie w Namysłowie z miejscowości: Ligotka; 5) Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Bolesława Prusa w Namysłowie z miejscowości: Łączany, Smarchowice Małe; 6) Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Kamiennej z miejscowości: Baldwinowice, Bukowa Śląska, Igłowice, Rychnów, Woskowice Małe; 7) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Głuszynie (przedszkole i szkoła podstawowa kl. I-III) z miejscowości: Brzezinka, Głuszyna (były PGR), Józefków, Kowalowice z przysiółkiem Nowy Dwór, Michalice, Objazda, Pawłowice Namysłowskie, Smogorzów; 8) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Głuszynie Oddziału w Smogorzowie (szkoła podstawowa kl. IV-VIII) - z miejscowości: Brzezinka, Głuszyna, Józefków, Kowalowice z przysiółkiem Nowy Dwór, Michalice, Objazda, Pawłowice Namysłowskie; 9) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jastrzębiu (przedszkole i szkoła podstawowa) z miejscowości: Jastrzębie J. W., Nowy Folwark i Ziemiełowice; 10) Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Ligocie Książęcej (przedszkole i szkoła podstawowa) z miejscowości: Barzyna, Brzozowiec, Krasowice, Mikowice, Minkowskie, Niwki, Przeczów, Smarchowice Śląskie, Wszeradów; 11) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smarchowicach Wielkich (przedszkole i szkoła podstawowa) z miejscowości: Smarchowice Wielkie ul. Apostołów, Minkowskie, Nowe Smarchowice, Żaba z przysiółkami: Krzemieniec i Żabka. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: przewóz dzieci i uczniów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, tel. +48 77 41 90 300, e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Jan Hołowacz, tel. +48 77 41 90 351, e-mail: jan.holowacz@namyslow.eu; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie dzieciom i uczniom bezpłatnego transportu do jednostek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Namysłów, zgodnie z art. 32 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910), nr ZP.271.70.2020.AH, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 603474.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Komercyjne Linie Autobusowe LUZ Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 51/15
Kod pocztowy: 45-018
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 588182.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 588182.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588182.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.