To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-04
Ogłoszenie nr 510143018-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta: Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 i Teatru BAJ w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557277-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000,
ul. ul. Senatorska
,
00-099
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
223 124 400, e-mail
jpolak@szrm.pl, faks
223 124 490.
Adres strony internetowej (url): www.szrm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 i Teatru BAJ w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP-II-WI/23/DZP-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb Przedszkola Nr 163 i Teatru BAJ w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28". Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1. Część I: zabudowy - meble na wymiar razem z AGD; 2. Część II: drobny sprzęt sanitarny; 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ - Formularz "Zestawienie kosztów zamówienia" dla każdej części; 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ - Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia - dla wszystkich części: a) Część I zabudowy - meble na wymiar razem z AGD - rys.: 309/3/A/W/P/SW1.rev02, 309/3/A/W/P/SW2.rev02, 309/3/A/W/P/SW4, 309/3/A/W/P/SW5, 309/3/A/W/P/ZSa, 309/3/A/W/P/ZSb, 309/3/A/W/P/ZSc, 309/3/A/W/P/ZSd, 309/3/A/W/P/ZSe, 309/3/A/W/P/ZSf, 309/3/A/W/P/ZSg, 309/3/A/W/P/ZSŁa, 309/3/A/W/P/ZSŁb, 309/3/A/W/P/ZSŁc, 309/3/A/W/P/ZSŁd, 309/3/A/W/P0/05.03, 309/3/A/W/P1/09.02, 309/3/A/W/P/AK.rev01. b) Część II drobny sprzęt sanitarny - rys.: 309/3/A/W/KNA-16e, 309/3/A/W/P0/05.01, 309/3/A/W/P0/05.02, 09/3/A/W/P/P_1rev01, 309/3/A/W/P/P_2rev01, 309/3/A/W/P/P_3rev02, 309/3/A/W/P0/06, 309/3/A/W/P0/07, 309/3/A/W/P1/02, 309/3/A/W/P1/08, 309/3/A/W/P1/14, 309/3/A/W/P2/01, 309/3/A/W/P2/06, 309/3/A/W/P2/12, 309/3/A/W/P3/01, 309/3/A/W/P3/12, 309/3/A/W/T0/GŁ.01 309/3/A/W/T1/04a 309/3/A/W/T1/04b 309/3/A/W/T1/04c 309/3/A/W/T1/04c.1 309/3/A/W/T2/04 309/3/A/W/T2/04a 309/3/A/W/T3/09a 309/3/A/W/T3/09b 309/3/A/W/T3/GŁ 3) Załącznik Nr 11 do SIWZ - "Szczegółowy opis elementów Przedmiotu zamówienia" - dla każdej części. 3. Opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz załączniki wymienione w ust. 2 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie - niezwłocznie od dnia zawarcia umowy (dot. wszystkich części), 2. Zakończenie: - Część I: zabudowy - meble na wymiar razem z AGD - w terminie do 25 sierpnia 2020 r., - Część II: drobny sprzęt sanitarny - w terminie do 25 sierpnia 2020 r.,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39140000-5
Dodatkowe kody CPV: 39141400-6, 39710000-2, 39330000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zabudowy - meble na wymiar razem z AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
114851.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne "DOT" Tomasz Dubiecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126444.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Drobny sprzęt sanitarny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45596.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61094.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego w podziale na części dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
- Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej z podziałem na 10 zadań
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
więcej: Meble domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.