eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługi konserwatorskie świadczone na rzecz Akademii Pomorskiej w Słupsku. Postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-04

Ogłoszenie nr 510143010-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.

Akademia Pomorska: Usługi konserwatorskie świadczone na rzecz Akademii Pomorskiej w Słupsku. Postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555800-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540120819-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Pomorska, Krajowy numer identyfikacyjny 14590000000000, ul. ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 840 53 27, e-mail zampub@apsl.edu.pl, faks 59 840 53 80.
Adres strony internetowej (url): www.apsl.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi konserwatorskie świadczone na rzecz Akademii Pomorskiej w Słupsku. Postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/12/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwatorskich oraz usuwanie awarii w budynkach, pomieszczeniach oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Akademii Pomorskiej w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz budynków i pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych Akademii Pomorskiej w Słupsku objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Rodzaj i zakres wykonywanych usług: 1. Usługa świadczona przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.08.2020) 2. Gotowość do świadczenia usług 7 dni w tygodniu całodobowo, z tym, że w godzinach od 16.00 do 7.00 zgłoszenia mogą obejmować wyłącznie wypadki nagłe, wymagające natychmiastowych działań zabezpieczających. Wymagany czas reakcji od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej - zgodnie z ofertą, maksymalnie 1 godzina. 3.Zgłoszenie awarii do natychmiastowej realizacji będzie odbywało się telefonicznie. 4. Zgłoszenia drobnych usterek i prac konserwatorskich będą zapisywane przez pracowników Uczelni w dzienniku awarii i usterek znajdujących się na portierniach w poszczególnych obiektach. 5. W przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki, Zleceniobiorca zobowiązany jest do zabezpieczenia usterki w sposób, który pozwoli na uniknięcie strat materialnych. 6. Wymagana jest obecność na terenie Uczelni co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 do 15:30, w celu wykonywania usługi i natychmiastowego reagowania na drobne naprawy i awarie. 7.Wykonawca jest także zobowiązany do obsługi technicznej wszystkich imprez edukacyjno-kulturalnych organizowanych i współorganizowanych przez Uczelnię na jej terenie, jak również poza jej siedzibą. 8.Usługi hydrauliczne obejmują: a) w sieci wodnej: - zapewnienie stałego przepływu wody do odbiorników i kranów czerpalnych w budynkach uczelni, - eliminowanie pojawiających się awarii sieci wodociągowej, b) w sieci kanalizacyjnej: - utrzymywanie drożności sieci kanalizacyjnej w budynkach oraz kanałach na terenach zewnętrznych, wymienionych w pkt.I i II opisu przedmiotu zamówienia, c) w sieci ciepłowniczej: - nadzór nad prawidłową pracą urządzeń ciepłowniczych, regulacja i odpowietrzanie odbiorników ciepła, - wymiana uszkodzonych elementów między innymi; rur, grzejników, termostatów, odpowietrzników zaworów d) w odbiornikach wody zainstalowanych w budynkach; - dbanie o prawidłowe działanie: sedesów, umywalek, baterii, zlewów, przepływomierzy elektrycznych, e) Wykonawca jest zobowiązany do stałego monitorowania instalacji ciepłowniczej i sieci wod- kan, oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom awarii oraz usuwanie ich przyczyny. 9. Usługi elektryczne obejmują: a) konserwację rozdzielni wolnostojących, w tym: - szaf rozdzielczych, - wymianę uszkodzonych podzespołów, usuwanie awarii elektroenergetycznych. b) konserwację sieci energetycznej - kablowej, w tym: - sprawdzanie i konserwowanie przyłącza do budynków, - drobne naprawy instalacji w przypadkach wystąpienia awarii. c) konserwację zewnętrzną sieci oświetleniowej, w tym: - konserwację oświetlenia zewnętrznego, - wymianę uszkodzonych żarówek, wyłączników zmierzchowych, styczników i reflektorów. d) konserwację instalacji elektrycznej - wewnątrz budynków, w tym: - konserwację tablic elektrycznych wnętrzowych - wymiana bezpieczników, wyłączników i urządzeń sterujących, - montaż oświetlenia - wykonywanie drobnych instalacji elektrycznych, - drobne naprawy sprzętu elektrycznego typu: wentylatory, niszczarki, przedłużacze, przełączniki, oprawy oświetleniowe itp, - wypisywanie orzeczeń technicznych na kasowany sprzęt elektryczny, - stałe monitorowanie urządzeń elektrycznych oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom, awariom oraz usuwanie ich przyczyn. 10. Prace konserwatorskie, jak na przykład:stolarskie, ślusarskie, szklarskie, obejmujące między innymi: - montaż i naprawę mebli biurowych i szkolnych, drzwi, okien, itp. - mocowanie tablic, gablot i innych pomocy ściennych, - przenoszenie mebli, - montaż nowych mebli, - montaż i naprawa rolet i karniszy okiennych, - montaż drobnych urządzeń sanitarnych, - montaż i naprawa wieszaków, obrazów i drobnego wyposażenia pomieszczeń, - wykonywanie innych prac konserwatorskich wyżej nie wymienionych. 11. Prace malarskie i drobne prace budowlane obejmują: - uzupełnianie ubytków tynku, malowanie powierzchni ścian do 2000 m² wraz ze szpachlowaniem i gipsowaniem, - naprawa i wymiana uszkodzonych i zużytych wykładzin oraz listew przypodłogowych i narożników, - uzupełnianie ubytków glazury, terakoty do 300 m², w tym również na tarasach i schodach zewnętrznych, - wykonywanie innych prac nie objętych zakresem konserwacji: - drobne prace porządkowe, - montaż, naprawa i renowacja ogrodzenia do 100 mb, - renowacja elewacji budynków do. 300 m², - czyszczenie rynien i spustów, - inne drobne prace remontowo budowlane nie wymienione powyżej, a wynikające z bieżącej potrzeby napraw. Informacje uzupełniające: 1.Materiały do konserwacji zakupuje Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 2. W przypadku nagłej konieczności usunięcia awarii, zakupu materiałów i części, może dokonać Wykonawca ze środków własnych, po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Rozliczenie za zakupione materiały nastąpi po przedstawieniu i zaakceptowaniu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego starannego wykonania przydzielonego zamówienia, oraz świadczenia wysokiej jakości usługi. 4.Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pracownikiem posiadającym świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedstawienia tych uprawnień). 5.Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania środkami transportu w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Pracami ze strony Zamawiającego koordynuje wyznaczony przedstawiciel Uczelni. 7. W dniu podpisania realizacji zamówienia Uczelnia przekaże do dyspozycji Wykonawcy pomieszczenie socjalne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


Dodatkowe kody CPV: 50711000-2, 45421000-4, 45440000-3, 98395000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 276422.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARKADIUS Arkadiusz Zakrzewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wita Stwosza 11
Kod pocztowy: 83-340
Miejscowość: Sierakowice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 340000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 340000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 410820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.