To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-04
Ogłoszenie nr 510143010-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.
Akademia Pomorska: Usługi konserwatorskie świadczone na rzecz Akademii Pomorskiej w Słupsku. Postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555800-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540120819-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Pomorska, Krajowy numer identyfikacyjny 14590000000000,
ul. ul. Arciszewskiego
22a,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 840 53 27, e-mail
zampub@apsl.edu.pl, faks
59 840 53 80.
Adres strony internetowej (url): www.apsl.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi konserwatorskie świadczone na rzecz Akademii Pomorskiej w Słupsku. Postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/12/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwatorskich oraz usuwanie awarii w budynkach, pomieszczeniach oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Akademii Pomorskiej w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz budynków i pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych Akademii Pomorskiej w Słupsku objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Rodzaj i zakres wykonywanych usług: 1. Usługa świadczona przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.08.2020) 2. Gotowość do świadczenia usług 7 dni w tygodniu całodobowo, z tym, że w godzinach od 16.00 do 7.00 zgłoszenia mogą obejmować wyłącznie wypadki nagłe, wymagające natychmiastowych działań zabezpieczających. Wymagany czas reakcji od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej - zgodnie z ofertą, maksymalnie 1 godzina. 3.Zgłoszenie awarii do natychmiastowej realizacji będzie odbywało się telefonicznie. 4. Zgłoszenia drobnych usterek i prac konserwatorskich będą zapisywane przez pracowników Uczelni w dzienniku awarii i usterek znajdujących się na portierniach w poszczególnych obiektach. 5. W przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia usterki, Zleceniobiorca zobowiązany jest do zabezpieczenia usterki w sposób, który pozwoli na uniknięcie strat materialnych. 6. Wymagana jest obecność na terenie Uczelni co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 do 15:30, w celu wykonywania usługi i natychmiastowego reagowania na drobne naprawy i awarie. 7.Wykonawca jest także zobowiązany do obsługi technicznej wszystkich imprez edukacyjno-kulturalnych organizowanych i współorganizowanych przez Uczelnię na jej terenie, jak również poza jej siedzibą. 8.Usługi hydrauliczne obejmują: a) w sieci wodnej: - zapewnienie stałego przepływu wody do odbiorników i kranów czerpalnych w budynkach uczelni, - eliminowanie pojawiających się awarii sieci wodociągowej, b) w sieci kanalizacyjnej: - utrzymywanie drożności sieci kanalizacyjnej w budynkach oraz kanałach na terenach zewnętrznych, wymienionych w pkt.I i II opisu przedmiotu zamówienia, c) w sieci ciepłowniczej: - nadzór nad prawidłową pracą urządzeń ciepłowniczych, regulacja i odpowietrzanie odbiorników ciepła, - wymiana uszkodzonych elementów między innymi; rur, grzejników, termostatów, odpowietrzników zaworów d) w odbiornikach wody zainstalowanych w budynkach; - dbanie o prawidłowe działanie: sedesów, umywalek, baterii, zlewów, przepływomierzy elektrycznych, e) Wykonawca jest zobowiązany do stałego monitorowania instalacji ciepłowniczej i sieci wod- kan, oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom awarii oraz usuwanie ich przyczyny. 9. Usługi elektryczne obejmują: a) konserwację rozdzielni wolnostojących, w tym: - szaf rozdzielczych, - wymianę uszkodzonych podzespołów, usuwanie awarii elektroenergetycznych. b) konserwację sieci energetycznej - kablowej, w tym: - sprawdzanie i konserwowanie przyłącza do budynków, - drobne naprawy instalacji w przypadkach wystąpienia awarii. c) konserwację zewnętrzną sieci oświetleniowej, w tym: - konserwację oświetlenia zewnętrznego, - wymianę uszkodzonych żarówek, wyłączników zmierzchowych, styczników i reflektorów. d) konserwację instalacji elektrycznej - wewnątrz budynków, w tym: - konserwację tablic elektrycznych wnętrzowych - wymiana bezpieczników, wyłączników i urządzeń sterujących, - montaż oświetlenia - wykonywanie drobnych instalacji elektrycznych, - drobne naprawy sprzętu elektrycznego typu: wentylatory, niszczarki, przedłużacze, przełączniki, oprawy oświetleniowe itp, - wypisywanie orzeczeń technicznych na kasowany sprzęt elektryczny, - stałe monitorowanie urządzeń elektrycznych oraz prowadzenie systematycznych działań zapobiegających zagrożeniom, awariom oraz usuwanie ich przyczyn. 10. Prace konserwatorskie, jak na przykład:stolarskie, ślusarskie, szklarskie, obejmujące między innymi: - montaż i naprawę mebli biurowych i szkolnych, drzwi, okien, itp. - mocowanie tablic, gablot i innych pomocy ściennych, - przenoszenie mebli, - montaż nowych mebli, - montaż i naprawa rolet i karniszy okiennych, - montaż drobnych urządzeń sanitarnych, - montaż i naprawa wieszaków, obrazów i drobnego wyposażenia pomieszczeń, - wykonywanie innych prac konserwatorskich wyżej nie wymienionych. 11. Prace malarskie i drobne prace budowlane obejmują: - uzupełnianie ubytków tynku, malowanie powierzchni ścian do 2000 m² wraz ze szpachlowaniem i gipsowaniem, - naprawa i wymiana uszkodzonych i zużytych wykładzin oraz listew przypodłogowych i narożników, - uzupełnianie ubytków glazury, terakoty do 300 m², w tym również na tarasach i schodach zewnętrznych, - wykonywanie innych prac nie objętych zakresem konserwacji: - drobne prace porządkowe, - montaż, naprawa i renowacja ogrodzenia do 100 mb, - renowacja elewacji budynków do. 300 m², - czyszczenie rynien i spustów, - inne drobne prace remontowo budowlane nie wymienione powyżej, a wynikające z bieżącej potrzeby napraw. Informacje uzupełniające: 1.Materiały do konserwacji zakupuje Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 2. W przypadku nagłej konieczności usunięcia awarii, zakupu materiałów i części, może dokonać Wykonawca ze środków własnych, po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Rozliczenie za zakupione materiały nastąpi po przedstawieniu i zaakceptowaniu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego starannego wykonania przydzielonego zamówienia, oraz świadczenia wysokiej jakości usługi. 4.Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pracownikiem posiadającym świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedstawienia tych uprawnień). 5.Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania środkami transportu w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Pracami ze strony Zamawiającego koordynuje wyznaczony przedstawiciel Uczelni. 7. W dniu podpisania realizacji zamówienia Uczelnia przekaże do dyspozycji Wykonawcy pomieszczenie socjalne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV: 50711000-2, 45421000-4, 45440000-3, 98395000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
276422.76
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARKADIUS Arkadiusz Zakrzewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
340000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.