To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-11
Ogłoszenie nr 510142269-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/K/4620-7/2019: Wykonanie robót budowlanych w ramach termomodernizacji budynku nr 1 w JW. 5700 Międzyrzecz (zadanie 24309). Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530560-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000,
ul. ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 101 21 00 do 03, e-mail
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks
22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/K/4620-7/2019: Wykonanie robót budowlanych w ramach termomodernizacji budynku nr 1 w JW. 5700 Międzyrzecz (zadanie 24309). Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SVA/K/4620-7/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - robót branży budowlanej (rozbiórkowe, murowe, tynki i okładziny, dachowe, stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, izolacyjne, elewacja), sanitarnej - (wod-kan, c.o., instalacja wodociągowa) i elektrycznej (instalacja oświetleniowa, system oddymiania, układanie przewodów i puszek) w ramach termomodernizacji budynku nr 1 w J W. 5700 Międzyrzecz. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca podstawą do wyceny zamówienia oraz przedmiary robót. Uwaga: przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysów ofertowych. Mogą być one sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów. Kosztorysy ofertowe mają być sporządzone w wersji skróconej, lecz posiadać mają wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), tabelę elementów scalonych, rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Kosztorysy ofertowe należy złożyć wraz z ofertą. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 3 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Uwaga: wskazana jest wizja lokalna z udziałem przedstawiciela Wykonawcy na terenie budowy przed terminem składania ofert celem zapoznania się ze stanem obiektu i innymi czynnikami mogącymi mieć wpływ na wycenę przedmiotu zamówienia; kontakt w sprawie wizji lokalnej: Krzysztof Guziałek, teł. 601 737 814. Budynek przeznaczony do remontu będzie użytkowany podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia. Obsługa geodezyjna jest po stronie Zamawiającego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.: Część 1 - wykonanie robót branży budowlanej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45262500-6 roboty murarskie i murowe, 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45261000-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45320000-6 roboty izolacyjne, 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45442100-8 roboty malarskie, 45443000-4 roboty elewacyjne. Część 2 - wykonanie robót branży sanitarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. Uwaga: w wycenie należy uwzględnić malowanie przebić rur oraz obudów rur z płyt gipsowo-kartonowych - brak takich pozycji w przedmiarze robót. CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. Część 3 - wykonanie robót branży elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne. Uwaga Część dokumentacji projektowej - Projekt zagospodarowania terenu - opatrzony jest klauzulą "zastrzeżone". Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zasady udostępniania dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub aktualne imienne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego - do Dyrektora Regionalnego KZB w Krotoszynie (dopuszcza się również w formie fax i e-mail: 062 725 22 51; krotoszyn@sinevia.pl, magdalena.dominiak@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zin.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę,są określone w dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262500-6, 45324000-4, 45261000-4, 45320000-6, 45421000-4, 45442100-8, 45443000-4, 45330000-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie robót branży budowlanej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2469493.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Paweł Wośkowiak ul. Chobienice 95, 64-214 Chobienice
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2225890.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie robót branży sanitarnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
908467.74
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalatorstwa i Budownictwa Ogólnego "RADIATOR" s.c. Tadeusz Ścigaj & Jerzy Ścigaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
799335.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wykonanie robót branży elektrycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). W przedmiotowym postępowaniu - w części nr 3, wpłynęły dwie oferty. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa sprzęty histeroskopowego dla potrzeb Oddziału Ginegologicznego w Nowodworskiem Centrum Medycznym
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-34/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.