eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Modernizacja drogi gminnej Cupel ul. Arciechowska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-11

Ogłoszenie nr 510142201-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.

Miasto i Gmina Serock: Modernizacja drogi gminnej Cupel ul. Arciechowska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540062-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi gminnej Cupel ul. Arciechowska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRI.271.2.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Arciechowskiej w miejscowości Cupel na odcinku od km 0+000 do km 0+600 tj. od skrzyżowania z ul. Nadbużańską (wraz z przebudową tego skrzyżowania) do końca działki nr ewid. 916/4 (posesja nr 21) - zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ALKBUD - Usługi Inwestycyjne, Jadwisin, ul. Królewska 10, 05 - 140 Serock. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy (warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości średnio 10 cm), 2) ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem na odcinkach wskazanych na planie zagospodarowania terenu, 3) ustawienie na ławie betonowej z oporem oporników ograniczających zjazdy (od strony jezdni opornik w ciągu krawężnika należy wynieść na 4 cm ponad poziom krawędzi jezdni), 4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm zgodnie z WT-2 2014 cz. I i WT-2 2016 cz. II, 5) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm zgodnie z WT-2 2014 cz. I i WT-2 2016 cz. II, 6) budowa zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej (8cm) koloru grafitowego do linii bram - zgodnie z zakresem wynikającym łącznie z rys. 1, 2, 3, 3A, 4, 4A. 7) wykonanie poboczy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm (od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego lub do linii ogrodzenia) wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych, 8) regulacja wysokościowa zaworów i hydrantów wodociągowych, 9) regulacja wysokościowa posadowienia słupów oświetlenia drogowego poprzez dostosowanie wysokościowe do poziomu pobocza (śruby mocujące słup do fundamentu nie mogą być przykryte humusem lub kruszywem łamanym), 10) wykonanie 2 progów zwalniających z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego, 11) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem SOR, 12) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych prac (w razie potrzeby rozłożenie warstwy humusu z obsianiem trawą), 13) ustawienie tablic informacyjnych zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 9 i 10 do SIWZ, najpóźniej w dniu rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45100000-8, 45000000-7, 45100000-8, 45233150-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 389032.05
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stanisław Łoniewski Usługi Remontowo-Budowlane, Brukarstwo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sadowa 5
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491695.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490467.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 690000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.