To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-11
Ogłoszenie nr 510142128-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej: Dostawa worków foliowych różnych, worków na zwłoki, etykiet na worki, papieru ksero i komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558258-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 29364000000000,
ul. ul. Ogińskiego
6,
58-506
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 537 286, e-mail
przetargi1@spzoz.jgora.pl, faks
757 543 883.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.jgora.pl/ (poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa worków foliowych różnych, worków na zwłoki, etykiet na worki, papieru ksero i komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/25/06/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa worków foliowych różnych, worków na zwłoki, etykiet na worki, papieru ksero i komputerowego z podziałem 4 pakiety każdy do osobnego rozpatrywania: - Pakiet nr 1- Papier ksero i komputerowy- 6 pozycji asortymentowych - Pakiet nr 2 - Worki foliowe różne- 16 pozycji asortymentowych - Pakiet nr 3- Worki foliowe na zwłoki- 1 pozycja asortymentowa - Pakiet nr 4 - Naklejki ( etykiety) na papierze samoprzylepnym na worki foliowe - 1 pozycja asortymentowa 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30197630-1
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2, 30190000-7, 18930000-7, 30922000-9, 30199760-5, 22000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Papier ksero i komputerowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
191286.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Wytwórcza "REDIS" Eksport-Import Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235282.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Worki foliowe różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193609.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HELPLAST Hadasik i wspólnicy sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
238139.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Worki foliowe na zwłoki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19997.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19997.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Naklejki ( etykiety) na papierze samoprzylepnym na worki foliowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3200.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HELPLAST Hadasik i wspólnicy sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3936.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- "Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci"
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.