To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-11
Ogłoszenie nr 510142048-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.
Gmina Dąbrowa Górnicza: "Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych wybranych w ramach Dąbrowskiego Budżetu
Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej obejmujących: 1. Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z wyznaczeniem stanowisk postojowych przy ul.
Piłsudskiego 75 2. Budowa stanowisk postojowych w rejonie ul. Długiej 1 i 3 3. Przebudowa terenu wraz z budową parkingu i infrastruktury
towarzyszącej w rejonie ul. Legionów Polskich 95,105 4. Budowa miejsc postojowych wraz z przebudową chodnika przy drogach wewnętrznych
Osiedla Młodych Hutników 5. Budowa stanowisk postojowych wzdłuż łącznika ul. M. Szulc z ul. Krasickiego wraz z wyznaczeniem zastrzeżonego
stanowiska postojowego przy ul. Krasickiego 4"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534102-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, Krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000,
ul. ul. Graniczna
21,
41-300
Dąbrowa Górnicza, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 956 700, e-mail
zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks
32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (url): www.bip-dabrowa-gornicza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych wybranych w ramach Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej obejmujących: 1. Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z wyznaczeniem stanowisk postojowych przy ul. Piłsudskiego 75 2. Budowa stanowisk postojowych w rejonie ul. Długiej 1 i 3 3. Przebudowa terenu wraz z budową parkingu i infrastruktury towarzyszącej w rejonie ul. Legionów Polskich 95,105 4. Budowa miejsc postojowych wraz z przebudową chodnika przy drogach wewnętrznych Osiedla Młodych Hutników 5. Budowa stanowisk postojowych wzdłuż łącznika ul. M. Szulc z ul. Krasickiego wraz z wyznaczeniem zastrzeżonego stanowiska postojowego przy ul. Krasickiego 4"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.WKD.271.4.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz.1986 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.548.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych dla zadań wymienionych w ust. 1 obejmuje m.in. wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej infrastruktury, wymianę podbudowy, przebudowę / zabezpieczenie / regulacji urządzeń uzbrojenia terenu, wymianę obrzeży i krawężników, wykonanie nowej nawierzchni z materiałów rozbieralnych lub asfaltobetonowej oraz wykonanie oznakowania drogowego i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z dokumentacją budowlaną. 2. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: - specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, - przedmiarów robót, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - projektów wykonawczych oraz budowlanych 3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: - Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U.2018 poz. 1990 z późn. zm) - Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. Z 2018 poz. 2068 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (tekst jednolity Dz.U. z 2017 Nr 784) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018.1202 późn. zm.) 4. Szczegółowy zakres robót do realizacji zawiera przedmiar robót, dokumentacja techniczna, STWiOR, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ 5. Rozwiązania równoważne Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 6. Gwarancja i rękojmia. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla robót budowlanych na okres zgodny z deklaracją ofertową, przy czym nie krócej niż na 3 lata i nie dłużej niż 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Uwaga: 1.Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 24.2.2. SIWZ. 2.Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych latach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. 3. W przypadku braku deklaracji terminu gwarancji w pkt. 5 Formularza ofertowego Zamawiający uzna, ze Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 3 lata. W przypadku deklaracji terminu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 5 lat, natomiast w treści umowy - zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. 4. Określenie terminu gwarancji poniżej wymaganego minimum tj. 3 lat skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 §1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres tożsamy z okresem gwarancji określonym w pkt. 5 Formularza ofertowego. 4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu umowy. 7. Ubezpieczenie Wykonawca powinien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. 8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani realizujący przedmiot zamówienia pod kierownictwem Kierownika Budowy lub innych osób nadzorujących roboty budowlane w szczególności wykonujący roboty tj: remont chodników, roboty drogowe, budowę lub remont parkingów, zagospodarowanie terenu i roboty sieciowe (kanalizacyjne) byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018.1086 z późn.zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy lub innych osób nadzorujących roboty budowlane. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 10 ust. 5-8 projektu umowy. 9. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 10. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233221-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1017476.31
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMPLEX Dąbrowa Górnicza Sp. zo. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
930096.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uszczegółowienie sekcji IV.2) Całkowita wartość zamówienia: wartość zamówienia bez zamówienia podobnego: 813 981,05 zł |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa sprzętu medycznego
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.